Termeni si conditii - Lensa.ro

TERMENII și CONDIȚIILE

magazinului online  www.lensa.ro

 

Capitolul I. Prezentare general─â 

Acest magazin online (www.lensa.ro) este de╚Ťinut de c─âtre Tensa Art Design S.A., [J23/1078/2010 | RO25170469], cu sediul în str. P─âcii, nr. 22 Chiajna, Ilfov. În timpul navig─ârii site-ului, termenii precum, dar, f─âr─â a ne limita la: “noi”, “al/ale nostru/noastre” se refer─â la Tensa Art Design S.A. (denumit in continuare “LENSA”)

www.lensa.ro include toate informa╚Ťiile online ╚Öi serviciile disponibile pe site, pentru utilizatorii  care accepta termenii ╚Öi condi╚Ťiile precum ╚Öi  alte detalii prezentate în acest document.

Vizitând magazinul nostru online ╚Öi/sau cump─ârând orice produs din magazinul nostru, v─â angaja╚Ťi s─â accepta╚Ťi ╚Öi s─â respecta╚Ťi urm─âtorii Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, incluzând termenii, condi╚Ťiile ╚Öi politicile adi╚Ťionle men╚Ťionate în cele ce urmeaz─â ╚Öi/sau disponibile prin hyperlink. Ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii se aplic─â tuturor utilizatorilor magazinului nostru online, incluzând f─âr─â limitare utilizatorii care sunt navigatori, furnizori, clien╚Ťi, comercian╚Ťi, ╚Öi/sau distribuitori de con╚Ťinut.

V─â rug─âm s─â citi╚Ťi ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, cu aten╚Ťie, înaintea utiliz─ârii magazinului nostru online. Accesând sau utilizând orice parte a magazinului nostru online, înseamn─â c─â accepta╚Ťi Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile noastre. Dac─â nu accepta╚Ťi Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile prezentate în aceast─â documenta╚Ťie, atunci nu ar trebui s─â continua╚Ťi accesarea magazinul nostru online ╚Öi nu veti putea proceda la achizitionarea produselor afisate pe site-ul nostru. Orice caracteristic─â nou─â sau op╚Ťiune care va fi ad─âugat─â magazinului online va fi de asemenea obiectul Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor prezente. Pute╚Ťi citi ultima versiune a Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor noastre pe aceast─â pagin─â. Ne rezerv─âm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile noastre, informându-v─â despre schimb─âri prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe site-ul nostru. Este responsabilitatea dumneavoastr─â s─â verifica╚Ťi aceast─â pagin─â periodic pentru a verifica schimb─ârile.

Capitolul II. Termeni ╚Öi Defini╚Ťii                          

Magazinul online - se refer─â la www.lensa.ro,

Site - se refer─â la magazinul online, www.lensa.ro implicit, Tensa Art Design S.A.;

Serviciu - reprezint─â un serviciu (altfel cunoscut ca avantaj) oferit de c─âtre Tensa Art Design S.A., Clientului, pentru o perioad─â determinat─â de timp, ca urmare a unei pl─â╚Ťi confirmate;

Client - persoana fizic─â sau juridic─â care a finalizat o plata confirmat─â, urmând procesul de cump─ârare a unui produs ╚Öi / sau Serviciu pe magazinul online;

nz─âtor – Tensa Art Design S.A., nr. Registrul Comer╚Ťului J23/1078/2010, Cod fiscal RO25170469, cu sediul în Str. P─âcii, nr. 22 Chiajna, Ilfov, [email protected], 0371525777.

Produse - se referă la bunurile disponibile din partea Tensa Art Design S.A. și a partenerilor, pentru cumpărare de către Client;

Utilizator - reprezint─â persoana fizic─â sau juridic─â, înregistrat─â sau nu pe magazinul online, pe parcursul utiliz─ârii site-ului;

Contract - o comanda confirmata de catre vanzator.               

Bunuri - orice produs inclusiv documentele men╚Ťionate în comanda, care urmeaz─â a fi furnizate de c─âtre vanzator

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între vanzator ╚Öi cumparator  prin care acesta din urma transmite catre vanzator, prin intermediul SITE-ului, intentia sa de a achizitiona produse/servicii de pe SITE.

Specificatii - toate specificatiile ╚Öi/sau descrierile bunurilor asa cum sunt precizate în comanda

Comentariu - apreciere sau observa╚Ťie critic─â cu referire la un produs ╚Öi / sau Serviciu;

Depunere - împ─ârt─â╚Öirea a unor date cu caracter personal a Utilizatorului cu magazinul online; Exemplu: abonarea la newsletter (împ─ârt─â╚Öirea adresei de e-mail);

Documenta╚Ťie - prezentele Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, incluzând si politicile Tensa Art Design S.A. afisate pe site-ul www.lensa.ro;

Link - se refer─â la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul magazinului online care prin angajarea acestuia prin Click ini╚Ťiaz─â vizitarea unei pagini de internet noi;

Click - angajarea unui link sau crearea unei activit─â╚Ťi pe magazinul online; Exemplu: navigarea general─â a site-ului;

Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaz─â servicii de curierat rapid;Cont – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail sau dupa caz, un nume utilizator si o parola care permit unui singur cumparator accesul la zone restrictionate ale SITE-LUI prin intermediul caruia se face accesul la informatiile furnizate de cumparator pentru comanda in curs, pentru comenzile anterioare sau in cadrul procesului de reactualizare a informatiilor aferente contului.

Comunicari comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: newsleter e-mail, webpush etc) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produsele vizualitate sau achizitionate de pe SITE, informatii cu privire la oferte sau promotii, informari cu privire la produse adaugate in sectiunea „Cont/Cosul meu” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

Contract la distanta– conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestari de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la momentul in care este incheiat contractul;

Newsleter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, promotiilor ori evenimentelor desfasurate de catre vanzator sau de catre un partener al societatii intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea TENSA ART DESIGN SA cu referire la informatiile continute de acesta;

Pret PRP - “Pret recomandat de producator” - este informatia prezentata pentru unele produse in vecinatatea pretului de vanzare (deasupra pretului de vanzare in pagina individuala a produsului), cu font mai mic decat cel cu care e scris pretul de vanzare si culoare negru. Pentru produsele care sunt oferite la vanzare la pretul PRP, acesta este afisat doar ca si pret de vanzare. Pretul PRP NU este un pret de referinta folosit de Tensa Art Design S.A in spatiile sale si trebuie sa fie folosit doar ca informatie/recomandare de la furnizorul Tensa Art Design S.A. Afisam acesta informatie pentru a fi folosita in evaluarea comparativa a produsului si clientul intelege ca prin marcarea mai putin evidenta aceasta informatie nu este de natura sa produca confuzie si ca, la actiunea de cumparare si in Cosul Meu este clar pretul de vanzare practicat pentru fiecare produs.

Capitolul III. Dreptul de proprietate intelectual─â

Con┼úinutul site-ului www.lensa.ro: imagini, texte, elemente de grafic─â web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, m─ârci înregistrate constituie integral proprietatea Tensa Art Design S.A. ┼či este aparat de Legea privind dreptul de autor ┼či drepturile conexe ┼či de legile privind proprietatea intelectual─â ┼či industrial─â. Folosirea f─âr─â acordul Tensa Art Design S.A.  a oric─âror elemente enumerate mai sus se pedepse┼čte, conform legisla┼úiei în vigoare.

Tensa Art Design S.A. poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o form─â descris─â, un anumit con┼úinut al site-ului. Acest acord se aplic─â strict pentru con┼úinutul/con┼úinuturile definite, pe o perioada stabilit─â în acord ┼či doar pentru persoana/persoanele c─ârora li s-a permis utilizarea acestor con┼úinuturi, f─âr─â a putea utiliza alte con┼úinuturi ale site-ului www.lensa.ro.

Utilizarea pe site-ul www.lensa.ro a oric─ârui nume de marca înregistrat─â nu constituie reclam─â pentru compania respectiv─â. www.lensa.ro nu î┼či asum─â responsabilitatea ┼či nu poate fi învinuit─â pentru pagubele ap─ârute prin folosirea con┼úinutului site-ului.

Nu ave╚Ťi dreptul s─â transmite╚Ťi orice tip de viru╚Öi informatici ori orice cod surs─â de natur─â distructiv─â.

Orice înc─âlcare a Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor va avea ca rezultat încetarea Serviciilor pentru dumneavoastr─â ┼či suportarea consecin┼úelor de ordin financiar.

Pentru sesizari va rugam sa raportati eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site la adresa

Capitolul IV. Condi╚Ťii Generale

Acceptând Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile prezentate pe aceast─â pagin─â, se în╚Ťelege c─â sunte╚Ťi de minim vârst─â major─â conform legilor României.

Ne rezerv─âm dreptul s─â refuz─âm s─â oferim servicii c─âtre oricine pentru orice motiv la orice moment.

Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica acceptarea utilizatorului sau clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris de catre LENSA.

Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.lensa.ro.

Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, utilizatorul sau clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului sau oricarui tert cu care LENSA are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Excluderea r─âspunderii:

Nu ne asum─âm r─âspunderea pentru func╚Ťionarea defectuoas─â, viru╚Öi, daune cauzate de erori de sistem, urmare a acces─ârii paginii noastre.

Dac─â ave╚Ťi probleme legate de o comand─â, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discuta╚Ťi, pute╚Ťi lua leg─âtura pentru o conciliere intern─â gratuit─â cu unul dintre operatorii no╚Ötri pe adresa de e-mail

Magazinul nostru respect─â standardele TRUSTED.ro ╚Öi de╚Ťine Marca de Încredere.

Capitolul V. Prelucrarea datelor personale

Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont ╚Öi/sau de Comanda, prin contactarea noastr─â prin orice mijloace (formular contact, email, telefonic, comentarii produse,  etc.) în╚Ťelege╚Ťi c─â datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastr─â de date ╚Öi c─â vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre p─âr╚Ťi (Termeni ╚Öi condi╚Ťii), pentru a putea r─âspunde solicit─ârilor dvs., pentru a îmbun─ât─â╚Ťi produsele ╚Öi serviciile noastre.

Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in calitate de client al LENSA, se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal aplicabile. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de LENSA, in calitate de operator de date, va invitam sa consultati sectiunea „Protectia datelor personale” disponibila aici https://lensa.ro/info/informatii/politica-de-confidentialitate/.

LENSA se obliga la respectarea principiilor prevazute de legislatia aplicabila protectiei datelor cu caracter personal. In sensul prezentului contract, datele care fac obiectul prelucrarii se pot referi la: nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de domiciliu/livrare si numarul de telefon.

Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele.

Prin crearea unui cont sau/si plasarea unei comenzi, cumparatorul are dreptul de a isi exprima sau nu acordul cu privire la abonarea la newsleter sau mesaje de marketing direct telefonice/sms. Datele preluate de la cumparator, ca persoana vizata, in scopul expedierii de newsletere/mesaje de marketing direct pot fi folosite de catre LENSA doar daca s-a obtinut consimatamantul expres in limitele Politici de Confidentialitate. Dezabonarea de la newsleter/mesaje comerciale se poate face in orice moment si nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document. LENSA isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va transmite astfel de e-mailuri/sms-uri cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice cumparator care si-a exprimat anterior expres consimtamantul de a primi newsleter/sms-uri, fara niciun angajament ulterior din partea LENSA, sau a vreunei notificari prealabile.

Nu ave╚Ťi dreptul s─â folosi╚Ťi adrese de e-mail/ conturi de social media false, pretinzând c─â sunte╚Ťi altcineva decât cine sunte╚Ťi ori s─â încerca╚Ťi s─â induce╚Ťi în eroare www.lensa.ro, în leg─âtur─â cu originea oric─âror comentarii. Sunte╚Ťi direct responsabil pentru orice comentariu publica╚Ťi ╚Öi pentru acurate╚Ťea informa╚Ťiilor publicate. www.Lensa.ro nu este responsabil─â ╚Öi nu î╚Öi va asuma nicio r─âspundere pentru orice comentariu publicat de c─âtre dumneavoastr─â sau o ter╚Ť─â parte.

LENSA se obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal.

LENSA se obliga sa inceteze prelucrarea datelor, in conformitate cu prevederile din Politica de Confidentialitate, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala care impune prelucrarea in continuare a datelor sau exercitarea unor drepturi in instanta si/sau in fata autoritatilor publice cu atributii de control.

Capitolul VI. Utilizarea cookie-urilor

www.lensa.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile reprezint─â date stocate pe hardul utilizatorului, con┼úinând informa┼úii despre utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezint─â un avantaj în folosul vizitatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru va rugam sa accesa╚Ťi Politica de cookie-uri.

 Capitolul VII. Detalii despre produse

Anumite produse pot fi disponibile exclusiv in magazinul online www.Lensa.ro. Aceste produse sau Servicii pot avea stocuri limitate și pot fi returnate sau schimbate numai conform Politicii de Returnare.

Garant─âm c─â am f─âcut toate eforturile pentru a publica cât mai cu exactitate caractersticile, produsele ╚Öi elementele produselor care sunt disponibile in magazinul online. Îns─â, nu putem garanta c─â monitorul/ecranul calculatorului/laptopului dumneavoastr─â va afi╚Öa caracteristicile cu exactitate conform produsului.

Produsele cumparate prin intermediul www.lensa.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul primirii produsului.

Pretul PRP - “Pret recomandat de producator” este o informatie de la furnizor catre comercianti privind vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale online sau cu prezenta fizica. Aceste recomandari au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, nefiind obligatorii de aplicat, nefiind asimilate si nefiind incluse in vanzarile cu pret redus, astfel cum acestea sunt definite de OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata. Informatia PRP nu este pret de referinta practicat de Tensa Art Design S.A in magazinele sale si produsele nu au fost oferite spre vanzare la acest pret de catre Tensa Art Design S.A.

Capitolul IX. Procedura de comand─â

Prin ap─âsarea butonului "Adaug─â în co╚Ö" produsul în cauza ajunge în co╚Öul virtual de cumparaturi. Pentru unele Produse va fi necesar s─â introduce╚Ťi specificatiilor acestora (ex. dioptrii, raza de curbura, etc.). În cazul în care dori╚Ťi sa achizitionati rame de ochelari împreun─â cu lentile, ave╚Ťi posibilitatea de a ad─âuga lentile în conformitate cu re╚Ťeta dvs., precum si alte specifica╚Ťii ale lentilelor (tratamente pentru lentila, grosime),   Pentru mai multe informa╚Ťii despre cum ad─âuga╚Ťi lentile pute╚Ťi urm─âri urm─âtorul video: Cum adaug lentile?

Produsele din co╚Öul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, dac─â face╚Ťi click pe iconul "Co╚Öul meu" situat în dreapta sus a paginii de web. Aici ave╚Ťi posibilitatea s─â ╚Öterge╚Ťi eventualele produse nedorite, respectiv aici pute╚Ťi defini cantitatea de produse din care dori╚Ťi sa cumparati mai multe buc─â╚Ťi.

Prin ap─âsarea butonului "Continua", ve╚Ťi fi redirectionat catre pagina de check out unde va trebui s─â completa╚Ťi datele dvs. necesare plas─ârii comenzii (facturare, livrare/ridicare din magazin, contact) dac─â nu ave╚Ťi deja un cont, sau va conectati la contul dvs. Tot în aceast─â sec╚Ťiune ve╚Ťi avea posibilitatea de a  selecta modalitatea de plata disponibil─â.

În cazul în care a╚Ťi optat pentru plata online, cu card bancar sau în rate, prin ap─âsarea butonului "Finalizeaz─â comanda" ve╚Ťi fi redirectionat catre pagina furnizorului de servicii de plat─â online Netopia mobilPay. Mai multe despre termenii ╚Öi condi╚Ťiile Netopia mobilPay gasiti aici: mobilpay.ro/terms.

Completarea tuturor informa╚Ťiilor solicitate în formularul de comanda sunt necesare pentru procesarea corect─â ╚Öi eficient─â a comenzii plasate de catre dumneavoastra precum si in vederea executarii contractului la distanta.

Dac─â adresa de livrare nu este aceea╚Öi cu adresa de facturare, pute╚Ťi modifica prin butonul “Adaug─â o adres─â nou─â”. Dac─â dori╚Ťi ca facturarea s─â se fac─â pe firm─â, bifati optiunea “Persoana juridica” din sectiunea  “Detalii facturare”.

În urma finaliz─ârii comenzii ve╚Ťi primi un e-mail automat la adresa de email indicat─â de dvs. Acest e-mail confirma înregistrarea comenzii reu╚Öite ╚Öi trimiterea mai departe c─âtre noi.

Cumparatorul ia la cunostinta ca, dup─â efectuarea comenzii de pe site, ╚Öi dup─â confirmarea telefonic─â sau prin email de c─âtre un angajat, intre parti intervine un contract electronic de vanzare-cumparare, respectiv de livrare, încheiat pentru produsul comandat.

Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.

Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de notificare a livrarii, prin transmiterea unui email catre [email protected] sau la numarul de telefon 0371525777. Cumparatorul poate renunta la cumparare conform procedurii descrise in cadrul sectiunii “Renuntarea la cumparare”.

Produsele realizate la comanda, respectiv ochelarii efectuati in conformitate cu specificatiile clientului (prescriptie) nu beneficiaza de drept de anulare pana la implinirea termenului oferit de catre operatorii nostri.

Conditii Voucher abonare newsletter

Reducerea va fi dedusa automat din valoarea comenzii la introducerea codului de voucher in campul ''cod voucher'' si apasarea butonului ''aplica'' inainte de incheierea comenzii. Voucherul se aplica la comenzi cu suma minima de 399 ron.

Codul de voucher nu se cumuleaza cu alte vouchere si poate fi aplicat atat la comanda online cat si la comenzile plasate in magazin. 

LENSA isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea totala sau partiala a unei comenzi efectuata de catre Cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilate daune – interese, in urmatoarele cazuri: produsele nu exista in stoc, plata nu este finalizata, datele furnizate de catre client/membru sunt incomplete sau incorecte, activitatea cumparatorului poate produce daune de orice natura societatii LENSA sau partenerilor acesteia, exista una sau mai multe comenzi confirmare si neridicate.

Lensa î╚Öi rezerv─â dreptul de a anula comanda efectuat─â de c─âtre client, în termen de 72 de ore de la notificarea clientului prin email ╚Öi/sau SMS despre disponibilitatea ridic─ârii comenzii din Showroom, f─âr─â atragerea a niciunei obliga╚Ťii ulterioare a vreunei p─âr╚Ťi fa╚Ť─â de cealalt─â parte sau f─âr─â ca vreo parte s─â poat─â pretinde celeilalte daune-interese.

LENSA nu va avea nicio raspundere fata de Cumparator sau orice parte terta pentru eliminarea oricarui produs de pe Site, pentru eliminarea sau modificarea oricarui material sau continut de pe acest Site.

Capitolul X. Detalii despre contractul de vânzare-cump─ârare

CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANTA

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul www.lensa.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente :

  1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
  2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
  3. Termenii ╚Öi condi╚Ťiile contractuale

Dac─â vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de c─âtre vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbal─â (telefonic─â) sau electronic─â (e-mail) din partea vanzatorului catre cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera în niciun moment o comanda neconfirmat─â ca având valoarea unui contract.

Prezentul contract intra în vigoare la confirmarea comenzii de c─âtre vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii ╚Öi condi╚Ťiile generale de vanzare vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind: Certificatul de garan╚Ťie emis de c─âtre vanzator sau un furnizor al acestuia.

Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI

Cumparatorul se obliga sa cumpere de la vanzator, iar vanzatorul se obliga sa furnizeze produsele solicitate prin comanda efectuata de c─âtre cumparator ╚Öi confirmat─â de c─âtre vanzator, în cantitatea specificata de c─âtre cumparator în cadrul comenzii.

Art. 2. LIVRAREA PRODUSELOR - conform comenzii solicitate

Art. 3. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prezentul contract intra în vigoare în momentul confirm─ârii de c─âtre www.lensa.ro a comenzii lansate de cumparator.

3.2. Confirmarea comenzii de catre www.lensa.ro se va face telefonic sau prin e-mail pe adresa de coresponden╚Ť─â furnizat─â de c─âtre cumparator.

Art. 4. OBLIGAȚIILE VANZATORULUI

4.1. Sa livreze produsele în ambalajele originale ale producatorului, sigilate ╚Öi f─âr─â deterior─âri

4.2. Sa livreze produsele comandate de cumparator în cantitatile, la pre╚Ťul ╚Öi în timpul prev─âzut în confirmarea comenzii

4.3. Sa informeze cumparatorul in situatia intarzierii sau imposibilitatii asigurarii produselor comandate in totalitate sau partial

4.4.  În situa╚Ťia în care cumparatorul denun╚Ťa contractul în baza prevederilor art. 6 pct. 3,  înainte de livrarea produselor, renuntand la comanda sa, www.lensa.ro se obliga sa nu mai efectueze aceasta livrare.

Art. 5. OBLIGATIILE CUMPARATORULUI

5.1. Se obliga sa ia la cuno╚Ötin╚Ť─â de prevederile de utilizare ale site-ului www.lensa.ro ╚Öi recunoa╚Öte c─â a fost de acord cu ele la efectuarea comenzii ╚Öi implicit semnarea acestui contract.

5.2. Se obliga sa plătească valoarea contractului (valoare produse și valoare livrare) la primirea produselor.

5.3. Se obliga de a garanta faptul ca vârsta acestuia este de minim 18 ani.

5.4. In masura in care cumparatorul se afla în posesia unei re╚Ťete medicale/prescriptii pentru dioptrii, se agliga sa garanteze faptul ca aceasta a fost oferit─â de c─âtre un personal calificat în acest sens. Prescrip╚Ťia medical─â nu poate fi mai veche de 12 de luni.

5.5. În cazul în care cumparatorul comanda ochelari de vedere, si de╚Ťine o re╚Ťet─â pentru ochelari, iar în cazul în care doreste lentile de contact atunci acesta va avea o re╚Ťet─â special─â pentru lentile de contact. Prin plasarea comenzii, cumparatorul confirma faptul c─â aceasta a fost efectuat─â în func╚Ťie de parametrii ╚Öi tipul de lentile prescris de c─âtre specialist.

5.6. Se obliga sa  furnizeze cu acurate╚Ťe detaliile prescrip╚Ťiei (inclusiv notele adi╚Ťionale prescrip╚Ťiei).

5.7. In cazul lentilelor de contact, clientul confirma c─â în urma consultului ╚Öi a prescrierii lentilelor de contact acesta a luat la cuno╚Ötin╚Ť─â ╚Öi va respecta cu stricte╚Ťe regulile cu privire la între╚Ťinerea ╚Öi utilizarea lentilelor de contact. Pentru orice întreb─âri sau nel─âmuriri, cumparatorii sunt indemnati sa contacteze înainte de achizi╚Ťia ╚Öi utilizarea acestor dispozitive medicale.

5.8. În cazul solu╚Ťiilor de între╚Ťinere pentru lentile de contact ╚Öi al lacrimilor artificiale (pic─âturi oftalmice) cumpatorul va citi ╚Öi respecta cu stricte╚Ťe indica╚Ťiile mentionate pe prospectele produselor puse la dispozi╚Ťie de c─âtre vânz─âtor. Dac─â nu a primit, dintr-o eroare, prospectul acestui tip de produse, cumparatorul il va solicita vânz─âtorului înainte de utilizare.

5.9. Pentru evitarea oric─âror nel─âmuriri, prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru, cumparatorul garanteaza faptul c─â:

  • utilizeaza serviciile noastre în mod voluntar;
  • datele con╚Ťinute în formularul de înregistrare sunt adev─ârate ╚Öi nu încalc─â drepturile ter╚Ťilor;
  • dupa caz, a fost supus unui test oftalmologic la un oftalmolog/optometrist acreditat ╚Öi garanteaza c─â valoarea dioptriilor de lentile introdus─â în timpul procesului de comand─â este în concordan╚Ť─â cu re╚Ťeta prescris─â de oftalmolog.

 

V─â sf─âtuim s─â consulta╚Ťi întotdeauna medicul oftalmolog sau optometristul înainte de a încerca o nou─â marc─â de lentile. Dorim s─â v─â aducem la cuno╚Ötin╚Ť─â c─â folosirea sau schimbarea lentilelor de contact f─âr─â aprobarea specialistului oftalmolog / optometristului poate reprezenta un risc medical ┼či vânz─âtorul nu este responsabil de eventualele v─ât─âm─âri sau de disconfortul ap─ârut in urma purt─ârii lentilelor de contact cump─ârate din magazinul nostru sau primite gratuit.

Art. 6. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra bunurilor/produselor va fi transferat─â la momentul efectuarii pl─â╚Ťii, din partea cumparatorului, în loca╚Ťia indicat─â în cuprinsul comenzii.

Conform art. 18 alin. (1) Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, cu except╠žia cazului în care p─âr┼úile au convenit altfel cu privire la momentul livr─ârii, vanzatorul livreaz─â produsele transferând posesia fizic─â sau controlul asupra produselor c─âtre consumator, fa╠ćr─â întârziere nejustificat─â ┼či, i╠én orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului.

Sub acest aspect, bunurile/produsele vor fi livrate cump─âr─âtorului, acesta procedând la semnarea de primire a documentului de transport, furnizat de c─âtre curier, sau la semnarea de primire, pe factura fiscal─â, în cazul livr─ârilor efectuate de c─âtre personalul vânz─âtorului.

În cazul livr─ârii prin po╚Öta sau curier, acesta nu este autorizat de c─âtre vanzator sa permita cumparatorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare ╚Öi achitarii eventualei contravalori a respectivelor colete. Dac─â, dup─â transferul propriet─â╚Ťii, cumparatorul constata diferente intre comanda (factur─â) ╚Öi con╚Ťinutul coletului, acesta va notifica, în scris, vânz─âtorul, în termen de maxim 3 zile.

Art. 7. DREPTUL DE DENUNTARE UNILATERALA A CONTRACTULUI

7.1. Produsele livrate de www.lensa.ro sunt in ambalajul original, sigilate. De asemenea, unele categorii de produse comercializate prin in termediul platformei onlinesunt produse care prin natura lor, dup─â desigilare, nu mai pot fi returnate.

7.2. Cumparatorul are dreptul de a denun╚Ťa unilateral în scris contractul la distanta, în termen de 14 zile lucr─âtoare de la primirea produselor, fara penalitati ╚Öi f─âr─â invocarea vreunui motiv. În aceasta situatie, Cumparatorul este obligat sa nu desigileze produsele.

7.3. Apeland la dreptul de denuntare unilaterala a contractului, cumparatorul va trebui sa plateasca valoarea returnarii produselor.

7.4. www.Lensa.ro va rambursa sumele pl─âtite de cumparator pentru livrarea produselor, f─âr─â a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face în  14 zile de la data la care este informat de decizia de denuntare unilaterala a contractului la distanta. Pentru evitarea oricaror dubii termenul de 14 zile curge de la data la care produsul este returnat efectiv vanzatorului.

7.5. Furnizarea de con┼úinut digital care nu este livrat pe un suport material, dac─â prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului ┼či dup─â ce acesta a confirmat c─â a luat cuno┼čtin┼ú─â de faptul c─â î┼či va pierde dreptul la retragere. Voucherul este valabil doar la cump─âr─âturile pe site-ul www.lensa.ro ┼či in magazinele Lensa, iar acestea nu pot fi returnate sau preschimbate in bani.

Art. 8. RASPUNDEREA CONTRACTUALA.

8.1. www.lensa.ro nu î╚Öi asum─â responsabilitatea ╚Öi nu poate fi f─âcut─â responsabil─â pentru orice pagub─â ap─ârut─â prin folosirea în orice fel a produselor cumparate. www.lensa.ro nu garanteaz─â si nici nu va putea fi considerat─â responsabil─â în cazul în care produsele cumparate nu corespund scopului pentru care au fost cumparate.

8.2. Produsele livrate de www.lensa.ro sunt in ambalajul original, sigilate. De aceea, www.lensa.ro nu va putea fi facuta responsabil─â în cazul oric─âror neconcordan╚Ťe sau probleme în ceea ce prive╚Öte produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse.

Art. 9. GARANTII

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.lensa.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legisla╚Ťiei în vigoare.

Art. 10. FORTA MAJORA

Niciuna din parti nu va fi r─âspunz─âtoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, dac─â o astfel de neexecutare este datorat─â unui eveniment de forta majora. For╚Ťa major─â este evenimentul imprevizibil, în afara controlului p─âr╚Ťilor ╚Öi care nu poate fi evitat.

Art. 11. LEGEA APLICABILA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii ap─ârute între www.lensa.ro si clien╚Ťii s─âi se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

Capitolul XI. Livrare și plată

Livrarea produselor are o arie de extindere na╚Ťional─â ╚Öi, astfel, se va face oriunde în România prin curier rapid in cel mai scurt timp de la confirmarea telefonic─â sau ridicare din showroom-urile Lensa gratuit, conform programului de functionare afisat pe site in sectiunea Contact.

Plata produselor se poate face prin ramburs, online cu card bancar prin procesatorul de pl─â╚Ťi Mobilpay, plata prin POS în showroom sau in 3 sau 4 rate (DAE 0%) cu cardul de debit prin Oney.

Plata numerar:

Poti sa platesti in numerar, exclusiv in lei, atat pentru cumparaturile de pe lensa.ro, cat si pentru cele din showroom-urile noastre, astfel:
• prin ramburs, curierului, la livrarea produselor comandate pe lensa.ro;
• la casa de marcat, in showroom, pentru comenzile plasate direct in magazin prin intermediul personalului de la case;

Plata cu cardul bancar:

Poti sa platesti cu orice card bancar emis sub siglele Visa (Visa si Visa Electron) sau Mastercard (Mastercard si Maestro), atat pe lensa.ro cat si in toate showroom-urile noastre.

Plata cu card online in rate cu dobanda 0%:

Daca detii un card de credit, poti sa cumperi in rate fara dobanda de pe lensa.ro sau din showroom-urile noastre. Cardurile de credit acceptate online sunt Card Avantaj, Star BT, Garanti BonusCard, Alpha Bank, BRD Finance iar in showroom-urile noastre, doar card Avantaj.

 

Plata în 3 sau 4 rate (DAE 0%) cu cardul de DEBIT prin ONEY 

Solu╚Ťiile de Creditare Oney (3xOney ╚Öi 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile gratuit, fiind rambursabile în maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney).

Exemplu reprezentativ pentru 3x Oney cu titlu gratuit: Pentru un credit de 900 de lei acordat prin 3xOney pentru achizi╚Ťii de pe LENSA.ro, clientul va pl─âti urm─âtoarele sume:

  •   o rat─â ini╚Ťial─â de 300 lei, apoi
  •   2 rate lunare de 300 lei fiecare, care se ramburseaz─â la fiecare 30 de zile de la plata ratei ini╚Ťiale.

Pentru un credit rambursat în termen de 60 de zile, rata dobânzii fixe este 0%, iar dobânda anual─â efectiv─â (DAE) este 0%. Ob╚Ťinerea creditului pentru client este gratuit─â, iar valoarea total─â a creditului este de 900 lei.

Exemplu pentru 4xOney cu titlu gratuit: Pentru un credit de 1.600 de lei acordat prin 4xOney pentru achizi╚Ťii de pe LENSA.ro, clientul va pl─âti urm─âtoarele sume:

  •   o rat─â ini╚Ťial─â de 400 lei, apoi
  •   3 rate lunare de 400 lei fiecare, care se ramburseaz─â la fiecare 30 de zile de la plata ratei ini╚Ťiale.

Pentru un credit rambursat în termen de 90 de zile (╚Öi nu mai mult de 3 luni), rata dobânzii fixe este 0% ╚Öi dobânda anual─â efectiv─â (DAE) este 0%. Ob╚Ťinerea creditului pentru client este gratuit─â, iar valoarea total─â a creditului este de 1.600 lei.

Acesta reprezint─â exemplu indicativ pentru o solu╚Ťie de creditare. Informa╚Ťiile finale vor fi indicate în e-mailul de confirmare, incluzând graficul de rambursare final. Informa╚Ťiile prezentate în simulatorul de credit sunt orientative ╚Öi nu reprezint─â o obliga╚Ťie contractual─â a Oney Bank de a furniza o Solu╚Ťie de Creditare Oney. Valoarea maxim─â a creditului pe care îl pute╚Ťi primi va fi determinat pe baza informa╚Ťiilor furnizate de dvs. ╚Öi va fi supus evalu─ârii interne a Oney Bank.

Prevederile OUG nr. 50/2010 nu se aplic─â Solu╚Ťiilor de Creditare Oney, care r─âmân supuse legisla╚Ťiei generale privind protec╚Ťia consumatorilor, incluzând, dar f─âr─â a se limita la Ordonan╚Ťa de Guvern nr. 85/2004 privind protec╚Ťia consumatorilor la încheierea ┼či executarea contractelor la distan╚Ť─â privind serviciile financiare (“OUG nr. 85/2004”). Conform OUG nr. 85/2004 beneficia╚Ťi de un termen de 14 zile calendaristice pentru a v─â retrage din contractul de credit începând cu data încheierii contractului de credit. Contractul de credit se consider─â a fi încheiat la data recep╚Ťion─ârii e-mailului de confirmare, sub rezerva accept─ârii electronice (prin bifarea c─âsu╚Ťei electronice) de c─âtre dvs. a Termenelor ╚Öi Condi╚Ťiilor Generale aplicabile acord─ârii online a Solu╚Ťiilor de Creditare Oney (3xOney ╚Öi 4xOney) (“Termenele ╚Öi Condi╚Ťiile Generale”) ╚Öi a solicit─ârii creditului de c─âtre dvs. prin click pe butonul “Plata în rate” pe website-ul a Oney Bank.

Îndeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate pentru acordarea Solu╚Ťiilor de Creditare Oney, men╚Ťionate în Termenele ╚Öi Condi╚Ťiile Generale, nu v─â confer─â în mod automat dreptul de a ob╚Ťine Solu╚Ťiile de Creditare Oney, care r─âmân condi╚Ťionate de aprobarea Oney Bank pe baza analizei sale interne.

V─â rug─âm s─â re╚Ťine╚Ťi c─â ulterior efectu─ârii verific─ârilor interne (în maximum 14 zile de la data accept─ârii electronice de c─âtre dvs. a ofertei de creditare ╚Öi a Termenelor ╚Öi Condi╚Ťiilor Generale) creditul v─â poate fi refuzat.

Solu╚Ťiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele ╚Öi serviciile vândute online ╚Öi sunt valabile pentru un credit de minimum 400 Lei ╚Öi maximum 12.000 Lei.

Solu╚Ťiile de Creditare Oney sunt disponibile ╚Öi rezervate doar persoanelor fizice majore (minimum 18 ani) având capacitate de exerci╚Ťiu deplin─â la data accept─ârii Termenelor ╚Öi Condi╚Ťiilor Generale, care îndeplinesc în mod cumulativ urm─âtoarele condi╚Ťii: (i) sunt reziden╚Ťi în România (cet─â╚Ťeni români ╚Öi cet─â╚Ťeni str─âini reziden╚Ťi români); (ii) sunt consumatori, în în╚Ťelesul legisla╚Ťiei aplicabile ╚Öi, prin urmare, nu ac╚Ťioneaz─â în scopuri de natur─â profesional─â sau comercial─â; (iii) de╚Ťin un card de debit Visa sau Mastercard valabil (excluzând carduri prepl─âtite/carduri care solicit─â sistematic autoriz─âri cum ar fi VISA Electron ╚Öi Maestro), emise de o institu╚Ťie de credit din România sau de o sucursal─â din România a unei institu╚Ťii de credit din UE, având un termen de valabilitate ce dep─â╚Öe╚Öte cu mai mult de 2 luni de zile durata Solu╚Ťiei de Creditare Oney selectate sau de╚Ťin orice alte metode de plat─â, a╚Öa cum sunt specificate acestea de Oney Bank.

Oney Bank este o institu╚Ťie de credit francez─â autorizat─â s─â desf─â╚Öoare activit─â╚Ťi de creditare ╚Öi de plat─â de Autoritatea Francez─â de Control Pruden╚Ťial ╚Öi Rezolu╚Ťie (“ACPR”), organizat─â ╚Öi func╚Ťionând ca societate pe ac╚Ťiuni în conformitate cu legisla╚Ťia din Fran╚Ťa, cu un capital social de 51.286.585 euro, înregistrat─â în Registrul Comer╚Ťului ╚Öi Societ─â╚Ťilor din Lille Metropole sub num─ârul 546 380 197, cu sediul situat în str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170), num─âr de telefon +40 317 305 050 ╚Öi adres─â de email: [email protected].

Oney Bank este supravegheat─â, în primul rând, de autoritatea competent─â francez─â, ACPR, precum ╚Öi de Banca Na╚Ťional─â a României (“BNR”) ╚Öi furnizeaz─â Solu╚Ťiile de Creditare Oney transfrontalier, f─âr─â prezen╚Ť─â fizic─â pe teritoriul României (având în vedere natura exclusiv online a activit─â╚Ťii de creditare), desf─â╚Öurând activit─â╚Ťi de creditare a consumatorilor în România, în condi╚Ťiile libert─â╚Ťii de a furniza servicii în conformitate cu prevederile Ordonan╚Ťei Guvernului 99/2006, privind institu╚Ťiile de credit ╚Öi adecvarea capitalului, cu modific─ârile ulterioare, fiind înregistrat─â în registrul public al BNR cu privire la institu╚Ťiile de credit UE care au notificat prestarea de servicii în mod direct în România, conform notific─ârii din 31/10/2019 (a se vedea lista BNR .

 

Costul livr─ârii unei comenzi este în valoare de 12 RON.

Refuzul si/sau neridicarea in termen de 60 de zile calendaristice de la finalizarea comenzii de ochelari personalizati cu specificatiile din reteta dumneavoastra, duce la anularea comenzii si la pierderea avansului achitat. 

Pre╚Ťurile produselor noastre pot fi schimbate în orice moment ╚Öi f─âr─â notific─âri, aceasta modificare nu va avea impact asupra comenzilor plasate anterior

Pre╚Ťurile afi╚Öate pe site la produse sunt în RON ╚Öi includ TVA. Pre╚Ťul total al unui produs comandat cuprinde pre╚Ťul acestuia ╚Öi taxele de curier (cu TVA inclus), dac─â este cazul. Pre╚Ťul final se modifica dac─â taxele de livrare cresc sau dac─â e vorba de o localitate care nu se afla în zona de acoperire a re╚Ťelei de curierat.

Ne rezerv─âm dreptul ca în orice moment s─â modific─âm ori s─â întrerupem anumite sau mai multe Servicii ( ori orice parte sau con╚Ťinut din magazinul online ), f─âr─â notificarea în prealabil.

Nu vom fi r─âspunz─âtori în fa╚Ťa dumneavoastr─â ori a oric─ârui ter╚Ť pentru modific─ârile aduse, suspendarea sau încetarea anumitor sau a mai multor Servicii.

Cu toate cele men╚Ťionate în cuprinsul acestui capitol, promitem s─â men╚Ťinem un standard ridicat al Serviciilor ╚Öi s─â practic─âm o politic─â de pre╚Ť corect─â, conform pie╚Ťei de ni╚Ö─â.

Capitolul XII. Facturare

Sunte╚Ťi de acord s─â oferi╚Ťi informa╚Ťii actualizate ╚Öi complete pentru o facturare ╚Öi livrare corect─â ╚Öi f─âr─â situa╚Ťii extraordinare.

Sunte╚Ťi de acord s─â actualiza╚Ťi imediat ╚Öi f─âr─â ezitare datele contului de client de╚Ťinut ╚Öi alte informa╚Ťii, incluzând adresa de e-mail, adresa de facturare, numarul de telefon, pentru ca www.lensa.ro s─â proceseze corect ╚Öi complet, tranzac╚Ťiile ╚Öi pentru a v─â contacta dac─â necesitatea apare.

Capitolul XIII. Politica de returnare

POLITICA RETURNARE PRODUSE ACHIZITIONATE ONLINE

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”): Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 30 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre dumneavoastra.

Cu toate acestea Clientii LENSA care achizitioneaza produsele noastre online, prin intermediul platformei www.lensa.ro, beneficiaza de o perioada de 30 de  zile in care se pot retrage din contract, fara a fi necesara justificarea deciziei, prin aceasta prelungire a termenului de retragere societatea noastra isi doreste sa vina in intampinarea nevoilor clientilor nostri. Cu exceptia cazului in care LENSA s-a oferit sa recupereze produsele in cauza, clientul are obligatia de a returna sau a inmana produsele personalului LENSA, fara intarzieri nejustificate si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat catre LENSA devizia sa de retragere din contract.

Termenul de 30 zile se calculeaza de la data cand clientul a intrat in posesia fizica a produselor comandate.

Pentru a beneficia de dreptul de retragere, clientul are obligatia de a informa LENSA cu privire la decizia sa de retragere din contract in termenul mentionat anterior. Decizia de retragere se va comunica la adresa de e-mail: [email protected]. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere revine clientului.

In urma exprimarii dreptului de retragere din contract pentru produsele achizitionate online, LENSA va proceda la rambursarea sumelor platite de catre client intr-un termen de cel mult 14 zile de la data la care a fost informat despre optiunea de retragere.

LENSA ramburseaza sumele platite de catre client folosind aceleasi modalitati de plata ca cele utilizate pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care clientul a fost de acord/a solicitat o alta modalitate de plata.

LENSA nu are obligatia sa ramburseze costurile suplimentare in situatia in care clientul a ales in mod explicit un alt tip de livrare, decat livrarea standard oferita de LENSA.  

LENSA are dreptul sa amane rambursarea sumelor pana la data receptionarii produselor ce au facut obiectul vanzarii.

Exceptari de la exercitarea dreptului de retragere:

  • produsele sigilate ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre client; (ex. lentile de contact), conform art. 16 punctul e) din OUG nr. 34/2014 (ex. Ambalajul lentilelor de contact, blisterelor si flacoanelor sunt deterioarate).
  • produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar (ex. produse efectuate pe baza de comanda), conform art. 16 punctul c) din OUG nr. 34/2014 (ex. Ochelarii de vedere realizati dupa prescriptie medicala);
  • Furnizarea de con┼úinut digital care nu este livrat pe un suport material, dac─â prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului ┼či dup─â ce acesta a confirmat c─â a luat cuno┼čtin┼ú─â de faptul c─â î┼či va pierde dreptul la retragere. Voucherul este valabil doar la cump─âr─âturile pe site-ul www.lensa.ro ┼či in magazinele Lensa, iar acestea nu pot fi returnate sau preschimbate in bani.

RETURNAREA PRODUSELOR ACHIZITIONATE DIN MAGAZINELE FIZICE

Potrivit dispozitiilor legale, retunarea produselor achizitionate din magazinele fizice LENSA din Romania, nu poate opera in lipsa unor motive temeinic justificate care sa prezinte neconformitatea unui produs achizitionat. Astfel, in cazul produselor achizitionate din magazile fizice LENSA se vor aplica conditiile din Politica de Garantii.

Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de consum si vor fi verificate pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile sterse complet sau partial. In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea intiala.

Pentru mai multe informa╚Ťii cu privire la dreptul de retragere ne pute╚Ťi contacta la nr. de tel. 0371 525 777  ( L-V: 09:00 - 20:00, Sambata: 10:00 - 16:00). Operatorii no╚Ötri va vor oferi suport în alegerea modalitatii de returnare ╚Öi v─â vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Pentru returul produselor achizitionate care îndeplinesc condi╚Ťiile legii prezentate mai sus, va rugam sa trimite╚Ťi un e-mail pe adresa în care sa completati datele men╚Ťionate mai jos sau sa trimiteti acest formular completat cu datele necesare. 

 

 Model formular:

 

C─âtre: SC TENSA ART DESIGN SA

 

Num─ârul comenzii:

Numele clientului:

Num─ârul de telefon:

 

Articole Returnate:

COD PRODUS CANTITATE
   
   
   
   

Bifeaz─â motiv retur:

  M─ârime prea mic─â
  M─ârime prea mare
  Arat─â diferit fa╚Ť─â de cum m─â a╚Öteptam
  Articolul prezint─â defect
  M-am r─âzgândit sau timpul de livrare a fost prea lung
  Articol incorect sau lips─â articol

*a se bifa cu X motivul ales

Alte motive:

Restituire contravaloare produs în contul de mai jos:

Cont Bancar  
Titular Cont  

 * pentru comenzile achitate cu cardul online, banii se returneaz─â în acela╚Öi cont.

Adresa de ridicare a coletului: 

 

Politica de retur:

Cump─âr─âtorul are dreptul s─â notifice în scris comerciantului c─â renun╚Ť─â la cump─ârare, f─âr─â motiv ╚Öi f─âr─â a invoca vreun motiv, în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului. 

Pentru exercitarea dreptului de retur trebuie s─â ne informa╚Ťi în scris, prin trimiterea unui mail la [email protected], la care s─â fie ata╚Öat acest formular de retur, completat.

Rambursarea contravalorii produsului returnat, se va face în cel mult 14 zile prin transfer bancar în contu IBAN specificat

*Returul nu poate fi efectuat la easybox.

 

De asemenea, pute┼úi completa ┼či transmite pe adresa de e-mail  formularul standard de retragere prevazute de OUG 34/2014.

Ulterior, vom trimite curierul pentru a ridica coletul de la dvs. Acesta se va expedia c─âtre TENSA ART DESIGN SA, Bd. Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, sc. 3, sector 6, Bucure╚Öti. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Lensa numai dac─â în prealabil a╚Ťi anun╚Ťat returnarea produselor pe adresa de e-mail men╚Ťionat─â mai sus.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceea╚Öi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte ╚Öi documentele care l-au înso╚Ťit). Vom efectua aceasta rambursare folosind aceea╚Öi modalitate de plata ca ╚Öi cea folosit─â pentru tranzac╚Ťia ini╚Ťial─â, cu excep╚Ťia cazului în care v-a╚Ťi exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amâna rambursarea pân─â la data la care primim înapoi produsele, pentru a putea efectua recep╚Ťia cantitativ─â ╚Öi calitativ─â a produselor returnate.

Orice produs pe care îl ve╚Ťi returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Sunte╚Ťi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si func╚Ťionarii produselor. Dac─â produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revandut ca ╚Öi nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului în stadiul ini╚Ťial (dac─â este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pre╚Ť rezultat─â din vanzarea produsului ca second-hand, fie la op╚Ťiunea clientului îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Nu ve╚Ťi pl─âti transportul pentru returnarea produselor în cazul în care a╚Ťi primit un produs care prezinta defect de fabrica╚Ťie sau un produs gre╚Öit.

*Returul nu poate fi efectuat la easybox.

Ne rezerv─âm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au efectuat 3 retururi consecutive în ultimele 12 luni.

Banii inapoi 30 zile

La www.Lensa.ro satisfactia clientilor este o prioritate. Dac─â a╚Ťi gre╚Öit comanda sau nu sunte╚Ťi pe deplin mul╚Ťumit de produsele cumparate, atunci ave╚Ťi dreptul de a returna produsele în termen de 30 zile calendaristice de la recep╚Ťionarea lor, în conformitate cu Politica de returnare (vezi capitolul anterior).

V─â rug─âm s─â ave╚Ťi în vedere c─â ochelarii efectua╚Ťi la comand─â pe baz─â de prescrip╚Ťie sau dup─â specifica╚Ťiile clientului nu pot fi returna╚Ťi. În cazul produselor individuale (cutie, blister, flacon, etc.), lentile de contact (dioptrie, culoare), returul este acceptat doar dac─â produsele au ambalajul original intact, sigilat, nedesf─âcut.

Suma aferenta returului, va fi rambursata prin aceeasi metoda de plata dupa cum urmeaza:

PENTRU PRODUSELE CUMPARATE CU NUMERAR DIN MAGAZINELE LENSA: Clientul trebuie sa se prezinte personal cu produsul in acelasi magazin, cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care produsul a fost insotit iar suma va fi rambursata numerar.

In situatia returului in magazin, daca clientului opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani).

PENTRU PRODUSELE CUMPARATE DE PE LENSA.RO: Clientul trebuie sa inregistreze o cerere de retur pe adresa de  mail [email protected] si poate alege sa faca returul intr-un magazin Lensa sau sa solicite curier care sa ridice produsul din locatia unde se afla iar suma va fi rambursata astfel:

  • prin transfer in cont bancar, atunci cand clientul a platit prin ordin de plata, numerar la livrarea prin curier sau cu cardul in magazin.

  • prin rambursare automata in contul de card, atunci cand clientul a platit online prin card de debit sau card de credit.

  • prin anularea tranzactiei, atunci cand clientul a platit prin credit obtinut in magazin cu prezenta obligatorie in magazinul unde s-a plasat comanda initial.

Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contacta╚Ťi prin e-mail sau telefonic.

Capitolul XIV. Garan╚Ťii

Garan╚Ťia produselor

Produsele comercializate pe www.lensa.ro beneficiaza de garantia legala de conformitate, care este de 24 de luni de la data cumpararii, pentru produsele de folosinta indelungata. Termenul de garantie decurge din momentul primirii produsului.

Produsele comercializate de magazinul LENSA respecta garantia legala de conformitate, potrivit art. 4 - pct. 1 lit. e) din OUG 34/2014:

  • Produsele corespund cu descrierea, oferind aceleasi calitati cu cele ale mostrei/modelului prezentat initial de acesta (in magazin de exemplu).
  • Produsele corespund scopului cerut de cumparator, adus la cunostinta vanzatorului, care il si accepta cand se incheie contractul de vanzare-cumparare.
  • Produsele corespund scopului general de utilizare al produselor de acelasi tip.
  • Produsele corespund cu specificatiile produselor din aceeasi serie (asteptari rezonabile de calitate si performanta similara), specificatii ce sunt aduse la direct cunostinta cumparatorului, prin declaratii publice, pe baza inscrisurilor de pe eticheta sau ambalaj, pe baza publicitatii facute produsului.

Garantia produselor se ofera in baza facturii electronice emise.

Acordarea garantiei se refera exclusiv la defecte de fabricatie sau vicii ascunse sesizate in perioada de garantie si numai in conditiile purtarii, pastrarii si intretinerii corespunzatoare a acestora. Constatarea defectelor, a naturii si cauzelor acestora este facuta la sediul vanzatorului si/sau dupa caz, la sediul producatorului. Pentru analizarea solicitarii de garantie, clientul va trimite solicitarea catre adresa de e-mail [email protected].

Dupa analizarea solicitarii si confirmarea acordarii garantiei, produsul va fi inlocuit cu acelasi produs nou sau se vor inlocui partile defecte cu altele noi. Daca produsul defect nu mai este pe stoc, acesta va fi inlocuit cu un altul la alegere. In situatia acceptarii, produsul nou ales trebuie sa aiba minim suma achitata initial, daca pretul acestuia este mai mare, diferenta de pret este suportata de catre client.

GARANTIE OCHELARI DE VEDERE: Garantia de 24 de luni este valabila doar daca ochelarii sunt insotiti de plicurile originale ale lentilelor. Este foarte important sa pastrati bonul de casa/ factura cu care se dovedeste ca produsul este inca in termenul de garantie si a fost achizitionat de la noi.

Rambursarea contravalorii ochelarilor de vedere este exceptata conform OUG 34/2014, in conformitate cu art. 16 lit.C

Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de catre Lensa.ro respecta principiile ISO 8980/2004. Garantia cade in sarcina producatorului. Lentilele aeriene pentru  ochelarii de vedere, care sunt executate dupa specificatiile consumatorului sau care au fost prelucrate si montate in rama de ochelari a clientului nu au drept de anulare a comenzii.

RAME DE VEDERE SI OCHELARI DE SOARE: Garantia de 24 de luni se acorda in conditiile utilizarii corespunzatoare. Garantia acordata de furnizor se refera numai la deficiente ale produselor determinate de defecte de fabricatie sau vicii ascunse, descoperite in conditiile unei intretineri corespunzatoare a produselor. Deteriorari ale produselor precum zgarieturi, fisuri, sparturi, rupturi, deformari, nu sunt acoperite de garantie, fiind, considerate efecte ale unei intretineri necorespunzatoare. Interventiile mecanice asupra produsului, altele decat cele ale personalului Lensa.ro duce la anularea garantiei (lipituri, montaje externe ale lentilelor de vedere, indepartarea sigiliului etc).

GARANTIE SOLUTII SI ACCESORII OCHELARI: Aceste produse beneficiaza de garantie 6 luni de la achizitionare, fiind produse cu o durata de viata scurta.

GARANTIE LENTILE DE CONTACT: Garantia de 24 de luni acopera urmatoarele probleme aparute: zgarieturi din fabricatie pe suprafata lentilei; pete pe suprafata lentilei; diferente de putere dioptrica fata de dioptria inscrisa pe ambalaj.

Garantia lentilelor de contact nu acopera prescriptia si adaptarea necorespunzatoare a lentilelor de contact; defecte survenite in urma manipularii necorespunzatoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite in urma intretinerii sau a depozitarii necorespunzatoare ( ex: depozite pe suprafata lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi, etc.)

Termenul de rezolvare a reclamatiilor in perioada de garantie este de 15 zile.

Garan╚Ťia calit─â╚Ťii

100% calitate - ce vezi e ceea ce primești

www.lensa.ro comercializeaza produse originale, sigilate conform standardelor CE.

Toate produsele de pe www.lensa.ro sunt autentice.

Cu experien╚Ť─â în domeniu, în comercializarea online a lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate, www.lensa.ro va ofera servicii de inalta calitate la cele mai mici preturi !

Produse noi sigilate si 100% originale pentru sanatatea dvs!

Produsele sunt certificate interna╚Ťional ISO 9001 ╚Öi avizate in Romania de Ministerul Sanatatii.

Suntem primul magazin online cu certificare Certified Reseller Ray-Ban -> Pentru verificare click AICI.

Garan╚Ťia de livrare

Livrarea produsului sau produselor comandate se face în cel mai scurt timp de luni pana vineri (pentru produsele aflate pe stoc) si in orice caz nu mai tarziu de 30 de zile. În cazul în care coletul nu ajunge în timpul estimat de curier, î╚Ťi oferim scuzele noastre precum ╚Öi o reducere de 10% la urm─âtoarea comanda.

Trebuie sa mentionam insa ca livrarea rapida nu se aplica în perioadele aglomerate din an precum Black Friday, Craciunul, S─ârb─âtorile de Pa╚Öte, sau 8 Martie, Halloween, s─ârb─âtori legale sau evenimente neprev─âzute (dezastre naturale, pandemii, epidemii etc.).

Produsele aflate in stoc furnizor au ca termen de livrare 30-45 de zile lucratoare. In unele cazuri (Black Friday, campanii Lensa, etc.) produsele pot intarzia si termenul de livrare va fi decalat.

*Pentru reducerea de 10% clientul trebuie sa contacteze www.lensa.ro prin e-mail, telefon sau orice alta metoda de comunicare pentru a intra în posesia voucherului de 10% discount.

Garan╚Ťia de schimb a produselor

Schimbarea produselor achizitionate de pe www.lensa.ro este gratuita în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului.

Schimbarea este valabil─â doar dac─â:

  • solicitarea de schimbare se face în termen de 30 de zile calendaristice de la achizi╚Ťionarea produsului;
  • ambalajul nu a fost deteriorat;
  • cutia de lentile nu a fost desigilata;
  • produsul a fost achizi╚Ťionat de pe site-ul ro;
  • Schimbarea produsului se face dup─â cum urmeaz─â: Clientul trimite c─âtre furnizor produsul, acesta suportand taxele de transport/curierat. Furnizorul, dup─â ce prime╚Öte produsul, se obliga sa trimita gratuit (f─âr─â alte taxe) produsul cerut de client.

Comenzile cu produse personalizate (ochelari de vedere) nu intra in garantia de schimb a produselor.

Garan╚Ťia de adaptare

Î╚Ťi oferim întotdeauna garan╚Ťia c─â ochelarii, lentilele de contact/vedere vor fi compatibile cu prescrip╚Ťia ta.

Venim în întâmpinarea ta cu 6 luni garan╚Ťie pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe www.lensa.ro la care prescriptia a fost realizata de specialistii nostrii.

Garantia de adaptare se acorda exclusiv produselor achizitionate de pe www.lensa.ro . Garantia de adaptare pe o perioada de 6 luni de la data achizitionarii, opereaza in limita unei singure modificari de ajustare a produsului comandat. In masura in care, cumparatorul prezinta la achizitionare o prescriptie medicala pentru dioptrii, Lensa nu va fi raspunzatoare pentru orice fel de neconcordanta/neadaptare cu cele prescrise.

Pentru a beneficia de garantia de adaptare este necesar a fi indeplinite urmatoarele conditii:

  1. cumparatorul a achizitionat ochelarii de vedere de la vanzator;
  2. cumparatorul a beneficiat de control de specialitate oferit de catre Lensa;
  • cumparatorul va prezenta factura aferenta produsului pentru a ne asigura de faptul ca acesta se incadreaza in termenul de 6 luni mentionat anterior.

In cazul comenzilor de ochelari de vedere cu lentile progresive, va oferim o garantie de adaptare ce consta in inlocuirea lentilelor progresive cu 2 perechi de lentile pentru vedere distanta/vedere aproape.

Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dac─â este recomandat de c─âtre un specialist, implica riscul ca acesta s─â nu vi se potriveasc─â. V─â sf─âtuim s─â consulta╚Ťi întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nou─â marc─â de lentile. Fiecare utilizator poate avea o experien╚Ť─â diferit─â cu acela╚Öi tip de lentile. Vânz─âtorul nu este r─âspunz─âtor pentru eventualele complica╚Ťii medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai în cazul în care blisterele sunt sigilate ╚Öi nedeteriorate.

Reducere 20% la lentilele de contact

╚śtim ca alegerea lentilelor colorate este o decizie foarte grea, în special când ai de ales din sute de modele.

Daca nu esti multumit/a de culoarea de lentile colorate comandata, în termen de 30 zile ne po╚Ťi contacta pe e-mail, telefon, facebook, etc. ╚Öi noi î╚Ťi oferim o reducere de 20% la o alta cutie de lentile colorate.

Montaj Gratuit

Alege s─â î╚Ťi faci ochelarii de vedere la www.lensa.ro, iar manopera pentru montarea lentilelor este asigurata GRATUIT.

Produse 100% originale

Toate produsele de pe www.lensa.ro sunt autentice.

www.lensa.ro comercializeaza lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare, rame de vedere solu╚Ťii ╚Öi accesorii de cea mai buna calitate.

Produsele sunt furnizate de mari produc─âtori de renume autoriza╚Ťi : Bausch and Lomb, Ciba Vision, Cooper Vision, Polaroid, Boss, Carrera, Maxvue Vision, Ray-Ban, Vogue, etc.

Cu experien╚Ť─â în domeniu, în comercializarea online a lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate, www.lensa.ro va ofera servicii de inalta calitate la cele mai mici preturi !

Capitolul XV. Produsele resigilate

Ce sunt produsele resigilate?

Produsele resigilate sunt produse functionale care si-au confirmat calitatea in showroom-urile noastre. Acestea sunt produse cu posibile urme de folosire sau zgarieturi fine, cu ambalajul original deschis sau deteriorat.

Produsele resigilate nu beneficiaza de eventualele promotii sau oferte  care insotesc produsele noi, de asemenea exista posibilitatea ca pachetul sa nu contina toate accesoriile.

Aceste produse beneficiaza, la fel ca cele noi, de drept de retur in maxim 30 de zile de la primirea acestora.

Produsele resigilate beneficiaza de o garantie de 24 de luni, perioada in care puteti oricand solicita fie inlocuirea produsului cu un altul din categoria produselor resigilate, fie repararea acestuia.

Conditiile de utilizare, manipulare si intretinere ale unui produs resigilat sunt aceleasi ca si in cazul produselor sigilate.

Recomandam verificarea imediat dupa receptia produselor.

Capitolul XVI. Avize și certificări

www.lensa.ro comercializeaza produse originale, sigilate conform standardelor CE. Produsele sunt certificate interna╚Ťional ISO 9001 ╚Öi avizate în România de Ministerul S─ân─ât─â╚Ťii.

Lentilele de contact cu dioptrii sunt dispozitive medicale. Comercializarea dispozitivelor medicale (în magazine specializate sau online) este supus─â normelor legale stabilite de Ministerul Sanatatii. Comercializarea acestor produse f─âr─â a de╚Ťine autoriza╚Ťie de la Ministerul S─ân─ât─â╚Ťii este strict interzis─â. Prevederile legale se aplica atat persoanelor juridice cât ╚Öi persoanelor fizice.  Comercializarea dispozitivelor medicale se realizeaza conform dispozitiilor Ordinului 566/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a titlului XX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul s─ân─ât─â┼úii, referitoare la avizarea activit─â┼úilor în domeniul dispozitivelor medicale si ale Ordinului 1009/2016 privind înregistrarea dispozitivelor medicale în baza na┼úional─â de date.

Atât lentilele de contact cât ╚Öi solu╚Ťiile de între╚Ťinere si cur─â╚Ťare sunt dispozitive medicale din categoria IIB.

Tensa Art Design S.A. (www.Lensa.ro) detine avizul de functionare necesar comercializarii dispozitivelor medicale.

Aten╚Ťie: nu cumparati lentile de contact de la agen╚Ťii economici neautorizati, v─â risca╚Ťi s─ân─âtatea!

Capitolul XVII. Exonerarea de r─âspundere

Informa┼úiile incluse pe site-ul www.lensa.ro au caracter informativ ┼či sunt puse la dispozi┼úie cu bun─â credin╚Ť─â, din surse pe care Vânz─âtorul le consider─â de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice alt─â informa┼úie intr─â sub inciden┼úa Legii privind dreptul de autor ┼či drepturile conexe, Utilizatorul este rugat s─â aduc─â acest fapt la cuno┼čtin┼ú─â Vânz─âtorului la adresa de e-mail [email protected],, pentru a putea fi luate m─âsurile legale necesare.

www.lensa.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi f─âcut─â responsabil─â pentru orice pagube ap─ârute prin folosirea, improprie a produselor cumparate prin intermediul acestui site.

Cu toate cele men╚Ťionate în cuprinsul acestui capitol, promitem c─â vom face tot posibilul pentru ca informa╚Ťiile oferite, care stau la baza experien╚Ťei dumneavoastre de cump─âr─âturi, s─â fie actualizate ╚Öi conforme cu produsul de interes.

 

Capitolul XVIII.  Link-uri c─âtre ter╚Ťi

Site-ul nostru poate con╚Ťine link-uri c─âtre Site-uri operate de ter╚Ťe p─âr╚Ťi ("Site-urile Ter╚Ťelor P─âr╚Ťi"). Aceste link-uri sunt destinate s─â furnizeze doar informa╚Ťii suplimentare. Includerea pe Site-ul nostru a oric─ârui link c─âtre un Site al unei Ter╚Ťe P─âr╚Ťi nu înseamn─â c─â aprob─âm, aviz─âm sau accept─âm responsabilitatea pentru acest Site al unei Ter╚Ťe P─âr╚Ťi, con╚Ťinutul sau utilizarea acestuia, sau utilizarea produselor sau serviciilor puse la dispozi╚Ťie prin acesta.

Nu suntem obliga╚Ťi s─â filtr─âm ╚Öi s─â monitoriz─âm ╚Öi nu am investigat sau monitorizat niciun Site al unei Ter╚Ťe P─âr╚Ťi pentru acurate╚Ťea, caracterul complet sau conformitatea cu legisla╚Ťia în vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare a utiliz─ârii de c─âtre dvs. a Site-ului sau bazarea pe aceste Site-uri ale Ter╚Ťelor P─âr╚Ťi.

Utiliza╚Ťi aceste Site-uri ale Ter╚Ťelor P─âr╚Ťi pe propriul risc. V─â suger─âm s─â verifica╚Ťi cu aten╚Ťie politicile ╚Öi practicile acestor ter╚Ťe site-uri ╚Öi s─â v─â asigura╚Ťi c─â în╚Ťelege╚Ťi site-urile înainte s─â v─â angaja╚Ťi în orice tip de ac╚Ťiune sau tranzac╚Ťie. Plângeri, preten╚Ťii sau revendic─âri, preocup─âri sau întreb─âri în leg─âtur─â cu produsele ter╚Ťelor site-uri ar trebui direc╚Ťionate ╚Öi / sau redirec╚Ťionate c─âtre acestea.

Capitolul XIX. Utiliz─âri interzise ale serviciilor lensa.ro

În plus fa╚Ť─â de interzicerile deja men╚Ťionate în Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, nu sunte╚Ťi autorizat s─â folosi╚Ťi magazinul online sau con╚Ťinutul acestuia pentru urm─âtoarele:

  1. orice ac╚Ťiune ilegal─â;
  2. s─â solicita╚Ťi altor persoane s─â porneasc─â sau s─â participe în ac╚Ťiuni ilegale;
  3. s─â încalce legile interna╚Ťionale, federale, locale, reguli, legi generale sau alte ordonan╚Ťe locale; (d) s─â înc─âlca╚Ťi sau s─â nu respecta╚Ťi drepturile noastre intelectuale de proprietate ori ale altora;
  4. s─â h─âr╚Ťui╚Ťi, abuza╚Ťi, insulta╚Ťi, r─âni╚Ťi, def─âima, calomnia, denigra, intimida sau s─â discrimina╚Ťi pe baz─â de sex, orientare sexual─â, religie, etnie, ras─â, vârst─â, na╚Ťionalitate sau dizabilitate;
  5. s─â publica╚Ťi informa╚Ťii false sau s─â induce╚Ťi în eroare inten╚Ťionat prin informa╚Ťii;
  6. s─â publica╚Ťi sau s─â transmite╚Ťi viru╚Öi informatici sau orice tip de cod mali╚Ťios care ar putea afecta func╚Ťionalit─â╚Ťile sau opera╚Ťiunile ro sau ale site-urilor partenere ╚Öi / sau aflate sub umbrela www.lensa.ro;
  7. s─â colecta╚Ťi sau s─â monitoriza╚Ťi informa╚Ťiile personale ale altora;
  8. s─â în╚Öela╚Ťi, s─â ac╚Ťiona╚Ťi într-o infrac╚Ťiune virtual─â folosind diferite metode interzise la nivel interna╚Ťional;
  9. pentru orice scopuri obscene sau imorale;
  10. s─â ataca╚Ťi sistemele de securitate ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela www.lensa.ro.

Ne rezerv─âm dreptul de a v─â stopa f─âr─â ezitare accesul la Serviciile www.lensa.ro ori Serviciile site-urilor partenere sau aflate sub umbrela www.lensa.ro pentru înc─âlcarea oric─âror interziceri men╚Ťionate în Termeni ╚Öi Condi╚Ťii.

Capitolul XX. Declinare de Garan╚Ťii; Limitarea R─âspunderii

www.lensa.ro nu poate fi responsabil─â pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare ter╚Ť─â parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de c─âtre Vânz─âtor a oric─ârei din obliga╚Ťiile sale conform Comenzii ╚Öi pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor ╚Öi Serviciilor dup─â livrare ╚Öi în special pentru pierderea  acestora.

Prin crearea ╚Öi utilizarea Contului, Utilizatorul î╚Öi asum─â r─âspunderea pentru men╚Ťinerea confiden╚Ťialit─â╚Ťii datelor de Cont (user ╚Öi parol─â) ╚Öi pentru gestionarea acces─ârii Contului ╚Öi, în m─âsura permis─â de legisla╚Ťia în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului s─âu.

Prin plasarea Comenzilor, Utilizatorul  accepta in mod expres ╚Öi f─âr─â echivoc Termenii ╚Öi condi╚Ťiile Site-ului, în ultima versiune actualizat─â, care este comunicata în cadrul Site-ului, existent─â la data cre─ârii Contului ╚Öi/sau utilizarii continutului ╚Öi/sau la data plas─ârii Comenzii.

LENSA nu solicita Cumparatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.

Cumparatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale. LENSA isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Cumparator ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele LENSA. Clientul va informa LENSA asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de societatea noastra.

Capitolul XXI. Încheierea responsabilit─â╚Ťilor p─âr╚Ťilor

Responsabilit─â╚Ťile ╚Öi obliga╚Ťiile p─âr╚Ťilor contractante sub ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii vor r─âmâne aplicabile pân─â la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre p─âr╚Ťi. Pute╚Ťi încheia respectarea Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor, în orice moment, printr-o notificare direct─â c─âtre www.lensa.ro, comunicând c─â nu dori╚Ťi continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea acces─ârii magazinului online.

Dac─â, prin judecata noastr─â, consider─âm c─â a╚Ťi înc─âlcat ori v─â suspect─âm c─â a╚Ťi înc─âlcat una sau mai multe prevederi, ne rezerv─âm dreptul de a v─â suspenda sau înceta definitiv accesul la magazinul online, f─âr─â o notificare în prealabil, dumneavoastr─â r─âmânând responsabil pentru daunele sau responsabilit─â╚Ťile dobândite în timpul utiliz─ârii magazinului online, incluzând data de suspendare sau încetare definitiv─â a accesului.

Capitolul XXII. Solu╚Ťionarea conflictelor. Legea aplicabil─â

Orice tentativa de acces neautorizat la site ╚Öi orice încercare de fraud─â va fi raportata autoritatilor competente.  

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc site-urilor si/sau al oricarui continut trimis de catre LENSA Cumparatorului prin accesare si/sau expediere acesta se declara de acord, cel putin cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

Orice disputa cu referire la prezentii Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Cumparator si LENSA se va rezolva pe cale amiabila. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Cumparator si LENSA se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare.

Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

Capitolul XXIII. Informa╚Ťii de contact

Întreb─ârile, sugestiile ╚Öi reclama╚Ťiile, în leg─âtur─â cu Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile sau alte politici www.lensa.ro, trebuie trimise pe adresa de e-mail [email protected]

Capitolul XXIV. Forta majora si cazul fortuit

Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligata/obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerata /exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit.

Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului.

Capitolul XXV. Dispozi╚Ťii finale

LENSA isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, LENSA nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc, care nu sunt realizate de catre administratorul site-ului.

LENSA isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

Dac─â oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatat─â ca fiind nul─â sau nevalid─â, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Vanzatorul are dreptul de a modifica Termenii si conditiile ori de cate ori considera ca este necesar. Acesta va afisa in site noua versiune fara sa fie necesara notificarea prealabila. Termenii si conditiile sunt opozabile utilizatorilor si/sau clientilor de la momentul afisarii in site.

 

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 28.06.2022