TERMENII și CONDIȚIILE
magazinului online www.lensa.ro
Capitolul I. Prezentare generală
Acest magazin online (www.lensa.ro) este deÈ›inut de Tensa Art Design S.A., [J23/1078/2010 | RO25170469], cu sediul în str. Păcii, nr. 22, Chiajna, Ilfov. În timpul navigării site-ului, termenii precum (dar fără a ne limita la) “noi”, “al nostru/ale noastre” se referă la Tensa Art Design S.A. (denumit în continuare “Lensa”).
www.lensa.ro include toate informaÈ›iile online È™i serviciile disponibile pe site, pentru utilizatorii care acceptă termenii È™i condiÈ›iile precum È™i alte detalii prezentate în acest document.
Vizitând magazinul nostru online È™i/sau cumpărând orice produs din magazinul nostru, vă angajaÈ›i să acceptaÈ›i È™i să respectaÈ›i următorii Termeni È™i CondiÈ›ii, incluzând termenii, condiÈ›iile È™i politicile adiÈ›ionale menÈ›ionate în cele ce urmează È™i/sau disponibile prin hyperlink. AceÈ™ti Termeni È™i CondiÈ›ii se aplică tuturor utilizatorilor magazinului nostru online, incluzând fără limitare utilizatorii care sunt consumatori, furnizori, clienÈ›i, comercianÈ›i È™i/sau distribuitori de conÈ›inut.
Vă rugăm să citiÈ›i aceÈ™ti Termeni È™i CondiÈ›ii cu atenÈ›ie înaintea utilizării magazinului nostru online. Accesând sau utilizând orice parte a magazinului nostru online înseamnă că acceptaÈ›i Termenii È™i CondiÈ›iile noastre. Dacă nu acceptaÈ›i Termenii È™i CondiÈ›iile prezentate în această documentaÈ›ie, atunci nu ar trebui să continuaÈ›i accesarea magazinul nostru online È™i nu veÈ›i putea proceda la achiziÈ›ionarea produselor afiÈ™ate pe site-ul nostru. Orice caracteristică nouă sau opÈ›iune care va fi adăugată magazinului online va face, de asemenea, obiectul Termenilor È™i CondiÈ›iilor prezente. PuteÈ›i citi ultima versiune a Termenilor È™i CondiÈ›iilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii È™i CondiÈ›iile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe site-ul nostru. Este responsabilitatea dvs. să consultaÈ›i această pagină periodic pentru a verifica schimbările.
Capitolul II. Termeni și Definiții
Magazinul online - se referă la www.lensa.ro;
Site - se referă la magazinul online www.lensa.ro, implicit Tensa Art Design S.A.;
Serviciu - reprezintă un serviciu (altfel cunoscut ca avantaj) oferit de Tensa Art Design S.A. Clientului, pentru o perioadă determinată de timp, ca urmare a unei plăți confirmate;
Client - persoana fizică sau juridică care a finalizat o plată confirmată, urmând procesul de cumpărare a unui produs È™i/sau serviciu pe magazinul online;
Vânzător – Tensa Art Design S.A., nr. Registrul ComerÈ›ului J23/1078/2010, Cod fiscal RO25170469, cu sediul în str. Păcii, nr. 22 Chiajna, Ilfov, [email protected], 0371525777;
Produse - se referă la bunurile disponibile pentru cumpărare de Client, din partea Tensa Art Design S.A. și a partenerilor;
Utilizator - reprezintă persoana fizică sau juridică, înregistrată sau nu pe magazinul online pe parcursul utilizării site-ului;
Contract - o comandă confirmată de vânzător;
Bunuri - orice produs, inclusiv documentele menÈ›ionate în comandă, care urmează a fi furnizate de vânzător;
Comanda - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător È™i cumpărător prin care acesta din urmă transmite către vânzător, prin intermediul site-ului, intenÈ›ia sa de a achiziÈ›iona produse/servicii de pe site;
SpecificaÈ›ii - toate specificaÈ›iile È™i/sau descrierile bunurilor aÈ™a cum sunt precizate în comandă;
Comentariu - apreciere sau observație critică referitoare la un produs sau serviciu;
Depunere - împărtășirea unor date cu caracter personal ale Utilizatorului cu magazinul online; Exemplu: abonarea la newsletter (împărtășirea adresei de e-mail);
DocumentaÈ›ie – prezenÈ›ii Termeni È™i CondiÈ›ii, incluzând È™i politicile Tensa Art Design S.A. afiÈ™ate pe site-ul www.lensa.ro;
Link - se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul magazinului online care, angajat prin click, iniÈ›iază vizitarea unei pagini de internet noi;
Click - angajarea unui link sau crearea unei activități pe magazinul online. Exemplu: navigarea generală a site-ului;
Curier – orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid;
Cont – ansamblul format dintr-o adresă de e-mail sau, după caz, un nume de utilizator È™i o parolă care permit unui singur cumpărător accesul la zone restricÈ›ionate ale site-lui prin intermediul căruia se face accesul la informaÈ›iile furnizate de cumpărător pentru comanda în curs, pentru comenzile anterioare sau în cadrul procesului de reactualizare a informaÈ›iilor aferente contului.
Comunicări comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: newsletter, e-mail, webpush etc.) conÈ›inând informaÈ›ii generale È™i tematice, informaÈ›ii cu privire la produsele vizualizate sau achiziÈ›ionate de pe site, informaÈ›ii cu privire la oferte sau promoÈ›ii, informări cu privire la produse adăugate în secÈ›iunea „Cont/CoÈ™ul meu” precum È™i alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață È™i/sau sondaje de opinie.
Contract la distanță– conform definiÈ›iei cuprinse în OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniÈ™tii, precum È™i pentru modificarea È™i completarea unor acte normative, art. 2, punctul 7, aÈ™a cum a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract încheiat între profesionist È™i consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestări de servicii la distanță organizat fără prezenÈ›a fizică simultană a profesionistului È™i a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanță, până la momentul în care este încheiat contractul;
Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, promoÈ›iilor ori evenimentelor desfășurate de vânzător sau de un partener al societății într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Tensa Art Design S.A., cu referire la informaÈ›iile conÈ›inute de acesta;
PreÈ› PRP - “PreÈ› recomandat de producător” - este informaÈ›ia prezentată pentru unele produse în vecinătatea preÈ›ului de vânzare (deasupra preÈ›ului de vânzare în pagina individuală a produsului), cu font mai mic decât cel cu care e scris preÈ›ul de vânzare È™i în culoarea negru. Pentru produsele care sunt oferite la vânzare la preÈ›ul PRP, acesta este afiÈ™at doar ca preÈ› de vânzare. PreÈ›ul PRP nu este un preÈ› de referință folosit de Tensa Art Design S.A. în spaÈ›iile sale È™i trebuie să fie folosit doar ca informaÈ›ie/recomandare de la furnizorul Tensa Art Design S.A. Afișăm această informaÈ›ie pentru a fi folosită în evaluarea comparativă a produsului. Clientul înÈ›elege că, prin marcarea mai puÈ›in evidentă, această informaÈ›ie nu este de natură să producă o confuzie È™i că la acÈ›iunea de cumpărare È™i în CoÈ™ul Meu este clar preÈ›ul de vânzare practicat pentru fiecare produs.
Capitolul III. Dreptul de proprietate intelectuală
ConÈ›inutul site-ului www.lensa.ro (imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate) constituie integral proprietatea Tensa Art Design S.A. È™i este apărat de Legea privind dreptul de autor È™i drepturile conexe ÅŸi de legile privind proprietatea intelectuală È™i industrială. Folosirea fără acordul Tensa Art Design S.A. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseÈ™te conform legislaÈ›iei în vigoare.
Tensa Art Design S.A. poate oferi utilizatorului/clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă un anumit conÈ›inut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conÈ›inutul/conÈ›inuturile definite, pe o perioada stabilită în acord È™i doar pentru persoanele cărora li s-a permis utilizarea, fără a putea utiliza alte conÈ›inuturi ale site-ului www.lensa.ro.
Utilizarea pe site-ul www.lensa.ro a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. www.lensa.ro nu îÈ™i asumă responsabilitatea È™i nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conÈ›inutului site-ului.
Nu aveți dreptul să transmiteți niciun tip de viruși informatici și niciun cod sursă de natură distructivă.
Orice încălcare a Termenilor È™i CondiÈ›iilor va avea ca rezultat încetarea Serviciilor pentru dumneavoastră È™i suportarea consecinÈ›elor de ordin financiar.
Pentru sesizări, vă rugam să raportaÈ›i eventuala încălcare a dreptului de autor sesizată pe site la adresa [email protected]
Capitolul IV. Condiții Generale
Acceptând Termenii È™i CondiÈ›iile de pe această pagină, se înÈ›elege că sunteÈ›i de minim vârstă majoră, conform legilor României.
Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv la orice moment.
Folosirea, inclusiv, dar nelimitându-se la accesarea, vizitarea È™i vizualizarea, conÈ›inutului sau serviciului implică acceptarea de către utilizator sau Client a prezentei liste de Termeni È™i condiÈ›ii. Clientul se obligă să monitorizeze permanent Termenii È™i condiÈ›iile care pot fi actualizate, modificate È™i completate. În cazul unor neînÈ›elegeri, se aplică termenii si condiÈ›iile valabile la momentul comenzii È™i notificării în scris de către Lensa.
Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil www.lensa.ro.
Prin folosirea site-ului/conÈ›inutului/serviciului, utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitățile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, utilizatorul sau Clientul răspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice altă natură produse site-ului, conÈ›inutului, serviciului sau oricărui terÈ› cu care Lensa are încheiate contracte, în conformitate cu legislaÈ›ia română în vigoare.
Excluderea răspunderii:
Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, urmare a accesării paginii noastre.
Dacă aveți probleme legate de o comandă care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu unul dintre operatorii noștri pe adresa de e-mail [email protected].
Magazinul nostru respectă standardele TRUSTED.ro È™i deÈ›ine Marca de Încredere.
Capitolul V. Prelucrarea datelor personale
Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont È™i/sau de comandă, prin contactarea noastră prin orice mijloace (formular de contact, e-mail, telefonic, comentarii la produse etc.), înÈ›elegeÈ›i că datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastră de date È™i că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părÈ›i (Termeni È™i condiÈ›ii), pentru a putea răspunde solicitărilor dvs., pentru a îmbunătăți produsele È™i serviciile noastre.
Prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, în calitate de Client al Lensa, se realizează în conformitate cu dispoziÈ›iile legale privind protecÈ›ia datelor cu caracter personal aplicabile. Pentru o informare completă asupra activității de prelucrare a datelor cu caracter personal realizată de Lensa, în calitate de operator de date, vă invităm să consultaÈ›i secÈ›iunea „ProtecÈ›ia datelor personale” disponibilă aici: Politică GDPR
Lensa se obligă la respectarea principiilor prevăzute de legislaÈ›ia aplicabilă protecÈ›iei datelor cu caracter personal. În sensul prezentului contract, datele care fac obiectul prelucrării se pot referi la: nume È™i prenume, adresa de e-mail, adresa de domiciliu/livrare È™i numărul de telefon.
Prelucrarea nu poate fi extinsă la alte scopuri, cu excepÈ›ia cazului în care părÈ›ile convin în mod expres sau există o obligaÈ›ie legală care dă dreptul oricărei părÈ›i să prelucreze datele.
Prin crearea unui cont sau/È™i plasarea unei comenzi, cumpărătorul are dreptul de a-È™i exprima sau nu acordul cu privire la abonarea la newsletter sau mesaje de marketing direct telefonice sau prin SMS. Datele preluate de la cumpărător, ca persoană vizată, în scopul expedierii de newsletter/mesaje de marketing direct pot fi folosite de Lensa doar dacă s-a obÈ›inut consimțământul expres în limitele Politicii de ConfidenÈ›ialitate. Dezabonarea de la newsletter sau mesaje comerciale se poate face în orice moment È™i nu implică renunÈ›area la acceptul dat pentru prezentul document. Lensa îÈ™i rezervă dreptul de a selecÈ›iona persoanele cărora le va transmite astfel de e-mailuri/SMS-uri, cât È™i dreptul de a elimina din baza sa de date orice cumpărător care È™i-a exprimat anterior expres consimțământul de a primi newsletter/SMS, fără niciun angajament ulterior din partea Lensa sau vreo notificare prealabilă.
Nu aveÈ›i dreptul să folosiÈ›i adrese de e-mail/conturi de social media false, pretinzând că sunteÈ›i altcineva decât cine sunteÈ›i ori să încercaÈ›i să induceÈ›i în eroare lensa.ro în legătură cu originea oricăror comentarii. SunteÈ›i direct responsabil pentru orice comentariu publicaÈ›i È™i pentru acurateÈ›ea informaÈ›iilor publicate. lensa.ro nu este responsabilă È™i nu îÈ™i va asuma nicio răspundere pentru niciun comentariu publicat de dvs. sau de o terță parte.
Lensa se obligă să preîntâmpine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvată, accesul neautorizat, dezvăluirea sau alterarea datelor cu caracter personal.
Lensa se obligă să înceteze prelucrarea datelor, în conformitate cu prevederile din Politică GDPR de prelucrare a datelor cu caracter personal si confidenÈ›ialitate, cu excepÈ›ia cazurilor în care există o obligaÈ›ie legală care impune prelucrarea în continuare a datelor sau exercitarea unor drepturi în instanță È™i/sau în faÈ›a autorităților publice cu atribuÈ›ii de control.
Capitolul VI. Utilizarea cookie-urilor
lensa.ro foloseÈ™te cookie-uri. Cookie-urile reprezintă date stocate pe hardul utilizatorului, conÈ›inând informaÈ›ii despre utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul vizitatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru, vă rugăm să accesaÈ›i Politica de cookie-uri.
Capitolul VII. Detalii despre servicii și produse
Anumite produse pot fi disponibile exclusiv în magazinul online lensa.ro. Aceste produse sau servicii pot avea stocuri limitate È™i pot fi returnate sau schimbate numai conform Politicii de Returnare.
Garantăm că am făcut toate eforturile să publicăm cât mai exact caracteristicile È™i elementele produselor care sunt disponibile în magazinul online, însă nu putem garanta că monitorul calculatorului sau ecranul telefonului dvs. le va afiÈ™a cu exactitate, conform produsului.
Produsele cumpărate prin intermediul www.lensa.ro sunt noi, în ambalaje originale È™i beneficiază de garanÈ›ie, conform prevederilor legale în vigoare È™i politicilor comerciale ale producătorilor. Termenul de garanÈ›ie decurge din momentul primirii produsului.
În cabinetele noastre, examenul optometric se desfășoară de la discuÈ›ia preliminară între specialist È™i client până la evaluarea vederii, măsurarea dioptriilor È™i stabilirea corecÈ›iei optice.
De examenul optometric pot beneficia toate persoanele, începând cu vârsta împlinită de 14 ani. Până la împlinirea vârstei de 18 ani, este necesară însoÈ›irea de către un adult.
Examenul este gratuit și are o durată de 15 minute.
PreÈ›ul PRP - “PreÈ› recomandat de producător” - este o informaÈ›ie de la furnizor către comercianÈ›i privind vânzarea în magazine, centre comerciale sau orice alte spaÈ›ii comerciale online sau cu prezență fizică. Aceste recomandări au caracter pur informativ È™i nu au valoare juridică, nefiind obligatoriu de aplicat, nefiind asimilate È™i nefiind incluse în vânzările cu preÈ› redus, aÈ™a cum sunt definite acestea de OG 99/2000 privind comercializarea produselor È™i serviciilor de piață. InformaÈ›ia PRP nu este preÈ› de referință practicat de Tensa Art Design S.A. în magazinele sale È™i produsele nu sunt oferite spre vânzare la acest preÈ› de Tensa Art Design S.A.
Capitolul IX. Procedura de comandă
Prin apăsarea butonului „Adaugă în coÈ™", produsul în cauză ajunge în coÈ™ul virtual de cumpărături. Pentru unele produse va fi necesar să introduceÈ›i specificaÈ›iile acestora (ex. dioptrii, raza de curbură etc.). În cazul în care doriÈ›i să achiziÈ›ionaÈ›i rame de ochelari împreună cu lentile, aveÈ›i posibilitatea de a adăuga lentile în conformitate cu reÈ›eta dvs., precum È™i alte specificaÈ›ii ale lentilelor (tratamente pentru lentilă, grosime). Pentru mai multe informaÈ›ii despre cum adăugaÈ›i lentile, puteÈ›i urmări acest video: Cum adaug lentile?
Produsele din coÈ™ul virtual de cumpărături pot fi vizualizate oricând, dacă faceÈ›i click pe simbolul „CoÈ™ul meu" situat în dreapta sus a paginii web. Aici aveÈ›i posibilitatea să È™tergeÈ›i eventualele produse nedorite, respectiv puteÈ›i defini cantitatea de produse din care doriÈ›i să cumpăraÈ›i mai multe bucăți.
Prin apăsarea butonului „Continuă", veÈ›i fi redirecÈ›ionat către pagina de check-out unde va trebui să vă conectaÈ›i la contul dvs. sau să completaÈ›i datele dvs. necesare plasării comenzii (facturare, livrare/ridicare din magazin, contact), dacă nu aveÈ›i deja un cont. Tot în această secÈ›iune, veÈ›i avea posibilitatea să selectaÈ›i modalitatea de plată disponibilă.
În cazul în care aÈ›i optat pentru plata online, cu card bancar sau în rate, prin apăsarea butonului „Finalizează comanda" veÈ›i fi redirecÈ›ionat către pagina furnizorului de servicii de plată online Netopia mobilPay. Mai multe despre termenii È™i condiÈ›iile Netopia mobilPay găsiÈ›i aici: mobilpay.ro/terms.
Completarea tuturor informaÈ›iilor solicitate în formularul de comandă este necesară pentru procesarea corectă È™i eficientă a comenzii plasate de dvs., precum È™i în vederea executării contractului la distanță.
Dacă adresa de livrare nu este aceeaÈ™i cu adresa de facturare, puteÈ›i modifica prin butonul „Adaugă o adresă nouă”. Dacă doriÈ›i ca facturarea să se facă pe firmă, bifaÈ›i opÈ›iunea „Persoană juridică” din secÈ›iunea „Detalii facturare”.
În urma finalizării comenzii, veÈ›i primi un e-mail automat la adresa indicată de dvs. Acest e-mail confirmă înregistrarea comenzii reuÈ™ite È™i trimiterea acesteia către noi.
Cumpărătorul ia la cunoÈ™tință că, după efectuarea comenzii de pe site È™i după confirmarea telefonică sau prin e-mail de către un angajat, între părÈ›i intervine un contract electronic de vânzare-cumpărare, respectiv de livrare, încheiat pentru produsul comandat.
Produsele cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de vânzător vor fi livrate conform condiÈ›iilor stipulate privind plata È™i livrarea.
Cumpărătorul poate anula o comandă înainte de a primi mesajul de notificare a livrării, prin transmiterea unui email către [email protected] sau la numărul de telefon 0371.525.777. Cumpărătorul poate renunÈ›a la cumpărare conform procedurii descrise în cadrul secÈ›iunii „RenunÈ›area la cumpărare”.
Produsele realizate la comandă, respectiv ochelarii efectuaÈ›i în conformitate cu specificaÈ›iile Clientului (prescripÈ›ie) nu beneficiază de drept de anulare până la împlinirea termenului oferit de operatorii noÈ™tri.
Condiții Voucher abonare newsletter
Reducerea va fi dedusă automat din valoarea comenzii la introducerea codului de voucher în câmpul „cod voucher'' È™i apăsarea butonului „aplică'' înainte de încheierea comenzii. Voucherul se aplică la comenzi cu suma minimă de 400 RON.
Codul de voucher nu se cumulează cu alte vouchere È™i poate fi aplicat atât la comanda online, cât È™i la comenzile plasate în magazin.
Lensa îÈ™i rezerva dreptul de a refuza total sau parÈ›ial o comandă făcută de cumpărător, fără nicio obligaÈ›ie ulterioară a vreunei părÈ›i față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele cazuri:
- produsele nu există în stoc,
- plata nu este finalizată,
- datele furnizate de Client/membru sunt incomplete sau incorecte,
- activitatea cumpărătorului poate produce daune de orice natură societății Lensa sau partenerilor acesteia,
- există una sau mai multe comenzi confirmate și neridicate.
Lensa îÈ™i rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de Client, în termen de 72 de ore de la notificarea Clientului prin e-mail È™i/sau SMS despre disponibilitatea ridicării comenzii din showroom, fără atragerea niciunei obligaÈ›ii ulterioare a vreunei părÈ›i față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.
Lensa nu va avea nicio răspundere față de cumpărător sau orice parte terță pentru eliminarea oricărui produs de pe site, pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conținut de pe acest site.
Capitolul X. Detalii despre contractul de vânzare-cumpărare
CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANȚĂ
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul www.lensa.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul îÈ™i derulează operaÈ›iunile.
Comanda va fi compusă din următoarele documente :
Dacă Vânzătorul confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă. Vânzătorul nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui contract.
Prezentul contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii È™i condiÈ›iile generale de vânzare vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de garanÈ›ie emis de Vânzător sau de un furnizor al acestuia.
Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI
Cumpărătorul se obligă să cumpere de la Vânzător, iar Vânzătorul se obligă să furnizeze produsele solicitate prin comanda efectuată de Cumpărător È™i confirmată de Vânzător, în cantitatea specificată de Cumpărător în cadrul comenzii.
Art. 2. LIVRAREA PRODUSELOR - conform comenzii solicitate.
Art. 3. DURATA CONTRACTULUI
3.1. Prezentul contract intră în vigoare în momentul confirmării de către lensa.ro a comenzii lansate de Cumpărător.
3.2. Confirmarea comenzii de către lensa.ro se va face telefonic sau prin e-mail pe adresa de corespondență furnizată de Cumpărător.
Art. 4. OBLIGAÈšIILE VÂNZÄ‚TORULUI
4.1. Să livreze produsele în ambalajele originale ale producătorului, sigilate È™i fără deteriorări.
4.2. Să livreze produsele comandate de Cumpărător în cantitățile, la preÈ›ul È™i în timpul prevăzut în confirmarea comenzii.
4.3. Să informeze Cumpărătorul în situaÈ›ia întârzierii sau imposibilității asigurării produselor comandate în totalitate sau parÈ›ial.
4.4. În situaÈ›ia în care Cumpărătorul denunță contractul în baza prevederilor art. 6 pct. 3 înainte de livrarea produselor, renunÈ›ând la comanda sa, lensa.ro se obligă să nu mai efectueze această livrare.
Art. 5. OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI
5.1. Se obligă să ia la cunoștință prevederile de utilizare ale site-ului lensa.ro și recunoaște că a fost de acord cu ele la efectuarea comenzii și, implicit, la semnarea acestui contract.
5.2. Se obligă să plătească valoarea contractului (valoarea produselor și valoarea livrării) la primirea produselor.
5.3. Se obligă să garanteze faptul că are vârsta minimă de 18 ani.
5.4. În măsura în care Cumpărătorul se află în posesia unei reÈ›ete medicale/prescripÈ›ii pentru dioptrii, se obligă să garanteze faptul că aceasta a fost oferită de un personal calificat în acest sens. PrescripÈ›ia medicală nu poate fi mai veche de 12 luni.
5.5. În cazul în care Cumpărătorul comandă ochelari de vedere È™i deÈ›ine o reÈ›etă pentru ochelari, dar doreÈ™te (È™i) lentile de contact, atunci acesta va avea o reÈ›etă specială pentru lentile de contact. Prin plasarea comenzii, Cumpărătorul confirmă faptul că aceasta a fost efectuată în funcÈ›ie de parametrii È™i tipul de lentile prescris de specialist.
5.6. Se obligă să furnizeze cu acuratețe detaliile prescripției (inclusiv notele adiționale acesteia).
5.7. În cazul lentilelor de contact, Clientul confirmă că, în urma consultului È™i a prescrierii lentilelor de contact, a luat la cunoÈ™tință È™i va respecta cu stricteÈ›e regulile cu privire la întreÈ›inerea È™i utilizarea lor. Pentru orice întrebări sau nelămuriri, cumpărătorii sunt îndemnaÈ›i să contacteze un specialist înainte de achiziÈ›ia È™i utilizarea acestor dispozitive medicale.
5.8. În cazul soluÈ›iilor de întreÈ›inere pentru lentile de contact È™i al lacrimilor artificiale (picături oftalmice), Cumpărătorul va citi È™i respecta cu stricteÈ›e indicaÈ›iile menÈ›ionate pe prospectele produselor puse la dispoziÈ›ie de Vânzător. Dacă nu a primit, dintr-o eroare, prospectul acestui tip de produse, Cumpărătorul îl va solicita Vânzătorului înainte de utilizare.
5.9. Pentru evitarea oricăror nelămuriri, prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru, Cumpărătorul garantează faptul că:
Vă sfătuim să consultaÈ›i întotdeauna medicul oftalmolog sau optometristul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Dorim să vă aducem la cunoÈ™tință că folosirea sau schimbarea lentilelor de contact fără aprobarea specialistului oftalmolog/optometristului poate reprezenta un risc medical È™i Vânzătorul nu este responsabil de eventualele vătămări sau de disconfortul apărut în urma purtării lentilelor de contact cumpărate din magazinul nostru sau primite gratuit.
Art. 6. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII
Proprietatea asupra bunurilor/produselor va fi transferată la momentul efectuării plății din partea Cumpărătorului, în locaÈ›ia indicată în cuprinsul comenzii.
Conform art. 18 alin. (1) din OrdonanÈ›a de Urgență nr. 34/2014, cu excepÈ›ia cazului în care părÈ›ile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, Vânzătorul livrează produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către consumator, fără întârziere nejustificată È™i în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului.
Sub acest aspect, bunurile/produsele vor fi livrate Cumpărătorului, acesta procedând la semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau la semnarea de primire, pe factura fiscală, în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului.
În cazul livrării prin poÈ™tă sau curier, acesta nu este autorizat de Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare È™i achitării eventualei contravalori a respectivelor colete. Dacă, după transferul proprietății, Cumpărătorul constată diferenÈ›e între comandă (factură) È™i conÈ›inutul coletului, acesta va notifica în scris Vânzătorul, în termen de maximum 3 zile.
Art. 7. DREPTUL DE DENUNÈšARE UNILATERALÄ‚ A CONTRACTULUI
7.1. Produsele livrate de www.lensa.ro sunt în ambalajul original, sigilate. De asemenea, unele categorii de produse comercializate prin intermediul platformei online sunt produse care, prin natura lor, nu mai pot fi returnate după desigilare.
7.2. Cumpărătorul are dreptul de a denunÈ›a unilateral în scris contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produselor, fără penalități È™i fără invocarea vreunui motiv. În această situaÈ›ie, Cumpărătorul este obligat să nu desigileze produsele.
7.3. Apelând la dreptul de denunÈ›are unilaterală a contractului, Cumpărătorul va trebui să plătească valoarea returnării produselor.
7.4. www.lensa.ro va rambursa sumele plătite de Cumpărător pentru livrarea produselor, fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face în 14 zile de la data la care este informat de decizia de denunÈ›are unilaterală a contractului la distanță. Pentru evitarea oricăror dubii, termenul de 14 zile curge de la data la care produsul este returnat efectiv Vânzătorului.
7.5. Furnizarea de conÈ›inut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului È™i după ce acesta a confirmat că a luat cunoÈ™tință de faptul că îÈ™i va pierde dreptul la retragere. Voucherul este valabil doar la cumpărăturile pe site-ul www.lensa.ro È™i în magazinele Lensa È™i nu poate fi returnat sau preschimbat în bani.
Art. 8. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ
8.1. www.lensa.ro nu îÈ™i asumă responsabilitatea È™i nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagubă apărută prin folosirea în orice fel a produselor cumpărate. www.lensa.ro nu garantează È™i nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care produsele cumpărate nu corespund scopului pentru care au fost cumpărate.
8.2. Produsele livrate de www.lensa.ro sunt în ambalajul original, sigilate. De aceea, www.lensa.ro nu va putea fi făcuta responsabilă în cazul oricăror neconcordanÈ›e sau probleme în ceea ce priveÈ™te produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse.
Art. 9. GARANÈšII
Toate produsele comercializate de site-ul www.lensa.ro beneficiază de condiÈ›ii de garanÈ›ie conform legislaÈ›iei în vigoare.
Art. 10. FORÈšA MAJORÄ‚
Niciuna dintre părÈ›i nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligaÈ›iilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. ForÈ›a majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părÈ›ilor È™i care nu poate fi evitat.
Art. 11. LEGEA APLICABILÄ‚
Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între www.lensa.ro È™i clienÈ›ii săi se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluÈ›ionate de instanÈ›ele judecătoreÈ™ti române competente.
Capitolul XI. Livrare și plată
Livrarea produselor are o arie de extindere naÈ›ională È™i se va face oriunde în România prin curier rapid în cel mai scurt timp de la confirmarea telefonică sau prin ridicare din showroom-urile Lensa, gratuit, conform programului de funcÈ›ionare afiÈ™at pe site în secÈ›iunea Contact.
Plata produselor se poate face prin ramburs, online cu card bancar prin procesatorul de plăți Mobilpay, prin POS în showroom sau în 3 sau 4 rate (DAE 0%) cu cardul de debit prin Oney.
Plata în numerar:
PoÈ›i să plăteÈ™ti în numerar, exclusiv în lei, atât pentru cumpărăturile de pe www.lensa.ro, cât È™i pentru cele din showroom-urile noastre, astfel:
Plata cu cardul bancar:
PoÈ›i să plăteÈ™ti cu orice card bancar emis sub siglele Visa (Visa È™i Visa Electron) sau Mastercard (Mastercard È™i Maestro), atât pe www.lensa.ro, cât È™i în toate showroom-urile noastre.
Plata cu card online în rate cu dobândă 0%:
Dacă deÈ›ii un card de credit, poÈ›i să cumperi în rate fără dobândă de pe www.lensa.ro sau din showroom-urile noastre. Cardurile de credit acceptate online sunt Card Avantaj, Star BT, Garanti BonusCard, Alpha Bank, iar in showroom-urile noastre, Card Avantaj si Star BT
Plata în 3 sau 4 rate (DAE 0%) cu cardul de DEBIT prin ONEY
SoluÈ›iile de Creditare Oney (3xOney È™i 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile gratuit, fiind rambursabile în maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney).
Exemplu reprezentativ pentru 3x Oney cu titlu gratuit: pentru un credit de 900 de lei acordat prin 3xOney pentru achiziții de pe www.lensa.ro, Clientul va plăti următoarele sume:
Pentru un credit rambursat în termen de 60 de zile, rata dobânzii fixe este 0%, iar dobânda anuală efectivă (DAE) este 0%. ObÈ›inerea creditului pentru Client este gratuită, iar valoarea totală a creditului este de 900 lei.
Exemplu pentru 4xOney cu titlu gratuit: pentru un credit de 1.600 de lei acordat prin 4xOney pentru achiziții de pe www.lensa.ro, Clientul va plăti următoarele sume:
Pentru un credit rambursat în termen de 90 de zile (È™i nu mai mult de 3 luni), rata dobânzii fixe este 0% È™i dobânda anuală efectivă (DAE) este 0%. ObÈ›inerea creditului pentru Client este gratuită, iar valoarea totală a creditului este de 1.600 lei.
Acesta reprezintă un exemplu indicativ pentru o soluÈ›ie de creditare. InformaÈ›iile finale vor fi indicate în e-mailul de confirmare, incluzând graficul de rambursare final. InformaÈ›iile prezentate în simulatorul de credit sunt orientative È™i nu reprezintă o obligaÈ›ie contractuală a Oney Bank de a furniza o SoluÈ›ie de Creditare Oney. Valoarea maximă a creditului pe care îl puteÈ›i primi va fi determinat pe baza informaÈ›iilor furnizate de dvs. È™i va fi supus evaluării interne a Oney Bank.
Prevederile OUG nr. 50/2010 nu se aplică SoluÈ›iilor de Creditare Oney, care rămân supuse legislaÈ›iei generale privind protecÈ›ia consumatorilor, incluzând, dar fără a se limita la OrdonanÈ›a de Guvern nr. 85/2004 privind protecÈ›ia consumatorilor la încheierea È™i executarea contractelor la distanță privind serviciile financiare (OUG nr. 85/2004). Conform OUG nr. 85/2004, beneficiaÈ›i de un termen de 14 zile calendaristice pentru a vă retrage din contractul de credit începând cu data încheierii acestuia. Contractul de credit se consideră a fi încheiat la data recepÈ›ionării e-mailului de confirmare, sub rezerva acceptării electronice (prin bifarea căsuÈ›ei electronice) de către dvs. a Termenelor È™i CondiÈ›iilor Generale aplicabile acordării online a SoluÈ›iilor de Creditare Oney (3xOney È™i 4xOney) (Termene È™i CondiÈ›ii Generale) È™i a solicitării creditului de către dvs. prin click pe butonul „Plata în rate” pe website-ul Oney Bank.
Îndeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate pentru acordarea SoluÈ›iilor de Creditare Oney, menÈ›ionate în Termenele È™i CondiÈ›iile Generale, nu vă conferă în mod automat dreptul de a obÈ›ine SoluÈ›iile de Creditare Oney, care rămân condiÈ›ionate de aprobarea Oney Bank pe baza analizei sale interne.
Vă rugăm să reÈ›ineÈ›i că, ulterior efectuării verificărilor interne (în maximum 14 zile de la data acceptării electronice de către dvs. a ofertei de creditare È™i a Termenelor È™i CondiÈ›iilor Generale), creditul vă poate fi refuzat.
SoluÈ›iile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele È™i serviciile vândute online È™i sunt valabile pentru un credit de minimum 400 Lei È™i maximum 12.000 Lei.
SoluÈ›iile de Creditare Oney sunt disponibile È™i rezervate doar persoanelor fizice majore (minimum 18 ani) având capacitate de exerciÈ›iu deplină la data acceptării Termenelor È™i CondiÈ›iilor Generale, care îndeplinesc în mod cumulativ următoarele condiÈ›ii: (i) sunt rezidenÈ›i în România (cetățeni români È™i cetățeni străini rezidenÈ›i români); (ii) sunt consumatori, în înÈ›elesul legislaÈ›iei aplicabile È™i, prin urmare, nu acÈ›ionează în scopuri de natură profesională sau comercială; (iii) deÈ›in un card de debit Visa sau Mastercard valabil (excluzând carduri preplătite/carduri care solicită sistematic autorizări cum ar fi VISA Electron È™i Maestro), emise de o instituÈ›ie de credit din România sau de o sucursală din România a unei instituÈ›ii de credit din UE, având un termen de valabilitate ce depășeÈ™te cu mai mult de 2 luni de zile durata SoluÈ›iei de Creditare Oney selectate sau deÈ›in orice alte metode de plată, aÈ™a cum sunt specificate de Oney Bank.
Oney Bank este o instituÈ›ie de credit franceză autorizată să desfășoare activități de creditare È™i de plată de Autoritatea Franceză de Control PrudenÈ›ial È™i RezoluÈ›ie (ACPR), organizată È™i funcÈ›ionând ca societate pe acÈ›iuni în conformitate cu legislaÈ›ia din FranÈ›a, cu un capital social de 51.286.585 euro, înregistrată în Registrul ComerÈ›ului È™i Societăților din Lille Metropole sub numărul 546 380 197, cu sediul situat în str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170), număr de telefon +40 317 305 050 È™i adresă de e-mail: [email protected]
Oney Bank este supravegheată, în primul rând, de autoritatea competentă franceză, ACPR, precum È™i de Banca NaÈ›ională a României (BNR) È™i furnizează SoluÈ›iile de Creditare Oney transfrontalier, fără prezență fizică pe teritoriul României (având în vedere natura exclusiv online a activității de creditare), desfășurând activități de creditare a consumatorilor în România, în condiÈ›iile libertății de a furniza servicii în conformitate cu prevederile OrdonanÈ›ei Guvernului 99/2006, privind instituÈ›iile de credit È™i adecvarea capitalului, cu modificările ulterioare, fiind înregistrată în registrul public al BNR cu privire la instituÈ›iile de credit UE care au notificat prestarea de servicii în mod direct în România, conform notificării din 31/10/2019 (a se vedea lista BNR).
Costul livrării unei comenzi este în valoare de 12 RON.
Refuzul È™i/sau neridicarea în termen de 60 de zile calendaristice de la finalizarea comenzii de ochelari personalizaÈ›i cu specificaÈ›iile din reÈ›eta dvs. duce la anularea comenzii È™i la pierderea avansului achitat.
PreÈ›urile produselor noastre pot fi schimbate în orice moment È™i fără notificări, dar această modificare nu va avea impact asupra comenzilor plasate anterior.
PreÈ›urile afiÈ™ate pe site la produse sunt în RON È™i includ TVA. PreÈ›ul total al unui produs comandat cuprinde preÈ›ul acestuia È™i taxele de curier (cu TVA inclus), dacă este cazul. PreÈ›ul final se modifică dacă taxele de livrare cresc sau dacă e vorba de o localitate care nu se află în zona de acoperire a reÈ›elei de curierat.
Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să modificăm ori să întrerupem anumite servicii (sau orice parte sau conÈ›inut din magazinul online), fără notificarea în prealabil.
Nu vom fi răspunzători în faÈ›a dvs. ori a oricărui terÈ› pentru modificările aduse, pentru suspendarea sau încetarea anumitor servicii.
Cu toate cele menÈ›ionate în cuprinsul acestui capitol, promitem să menÈ›inem un standard ridicat al serviciilor È™i să practicăm o politică de preÈ› corectă, conform pieÈ›ei de nișă.
Capitolul XII. Facturare
Sunteți de acord să oferiți informații actualizate și complete pentru o facturare și livrare corectă și fără situații extraordinare.
SunteÈ›i de acord să actualizaÈ›i imediat datele contului de client deÈ›inut È™i alte informaÈ›ii, incluzând adresa de e-mail, adresa de facturare, numărul de telefon, pentru ca www.lensa.ro să proceseze corect È™i complet tranzacÈ›iile È™i pentru a vă contacta dacă necesitatea apare.
Capitolul XIII. Politica de returnare
POLITICA RETURNARE PRODUSE ACHIZIÈšIONATE ONLINE
În conformitate cu dispoziÈ›iile art. 9 din OrdonanÈ›a de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniÈ™tii, precum È™i pentru modificarea È™i completarea unor acte normative (OUG nr. 34/2014), Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere È™i fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) si art. 14 din OUG nr. 34/2014, în termen de 30 de zile calendaristice î%Bncepând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
Cu toate acestea, clienÈ›ii LENSA care achiziÈ›ionează produsele noastre online, prin intermediul platformei www.lensa.ro, beneficiază de o perioadă de 30 de zile în care se pot retrage din contract, fără a fi necesară justificarea deciziei. Prin această prelungire a termenului de retragere, societatea noastră îÈ™i doreÈ™te să vină în întâmpinarea nevoilor clienÈ›ilor noÈ™tri. Cu excepÈ›ia cazului în care Lensa s-a oferit să recupereze produsele în cauză, Clientul are obligaÈ›ia de a returna sau înmâna produsele personalului Lensa, fără întârzieri nejustificate È™i în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat către Lensa decizia sa de retragere din contract.
Termenul de 30 zile se calculează de la data când Clientul a intrat în posesia fizică a produselor comandate.
Pentru a beneficia de dreptul de retragere, Clientul are obligaÈ›ia de a informa Lensa cu privire la decizia sa de retragere din contract în termenul menÈ›ionat anterior. Decizia de retragere se va comunica la adresa de e-mail: [email protected]. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere revine Clientului.
În urma exprimării dreptului de retragere din contract pentru produsele achiziÈ›ionate online, Lensa va proceda la rambursarea sumelor plătite de Client într-un termen de cel mult 14 zile de la data la care a fost informată despre opÈ›iunea de retragere.
Lensa rambursează sumele plătite de Client folosind aceleași modalități de plată ca cele utilizate pentru tranzacția inițială, conform conditiilor din capitolul XIII.
Lensa nu are obligaÈ›ia să ramburseze costurile suplimentare în situaÈ›ia în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Lensa.
Lensa are dreptul să amâne rambursarea sumelor până la data recepÈ›ionării produselor care au făcut obiectul vânzării.
Exceptări de la exercitarea dreptului de retragere:
RETURNAREA PRODUSELOR ACHIZIÈšIONATE DIN MAGAZINELE FIZICE
Potrivit dispoziÈ›iilor legale, returnarea produselor achiziÈ›ionate din magazinele fizice Lensa din România nu poate opera în lipsa unor motive temeinic justificate care să prezinte neconformitatea unui produs achiziÈ›ionat. Astfel, în cazul produselor achiziÈ›ionate din magazinele fizice LENSA vor fi aplicate condiÈ›iile din Politica de GaranÈ›ii.
Niciuna dintre componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare (zgârieturi, lovituri), de uzură sau de consum È™i vor fi verificate pentru a le determina integritatea. Nu vor fi acceptate produse care prezintă seriile È™terse complet sau parÈ›ial. În caz contrar, Vânzătorul îÈ™i rezervă dreptul să refuze returul sau să perceapă o taxă de aducere a produselor la starea iniÈ›ială.
Pentru mai multe informaÈ›ii cu privire la dreptul de retragere ne puteÈ›i contacta la nr. de tel. 0371.525.777 ( Luni-Vineri: 09:00 - 20:00, Sâmbăta: 10:00 - 16:00). Operatorii noÈ™tri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare È™i vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Pentru returul produselor achiziÈ›ionate care îndeplinesc condiÈ›iile legii, vă rugăm să trimiteÈ›i un e-mail pe adresa [email protected] în care să completaÈ›i datele menÈ›ionate mai jos sau să trimiteÈ›i acest formular completat cu datele necesare.
Model formular:
Către: S.C. TENSA ART DESIGN S.A.
Numărul comenzii: Numele clientului: Numărul de telefon:
Articole Returnate:
Bifează motiv retur:
*a se bifa cu X motivul ales Alte motive: Restituire contravaloare produs în contul de mai jos:
* pentru comenzile achitate cu cardul online, banii se returnează în acelaÈ™i cont. Adresa de ridicare a coletului:
Politica de retur: Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără motiv È™i fără a invoca vreun motiv, în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului. Pentru exercitarea dreptului de retur trebuie să ne informaÈ›i în scris, prin trimiterea unui mail la [email protected], la care să fie ataÈ™at acest formular de retur, completat. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 zile prin transfer bancar în contul IBAN specificat *Returul nu poate fi efectuat la easybox. |
De asemenea, puteți completa și transmite pe adresa de e-mail [email protected] formularul standard de retragere prevăzut de OUG 34/2014.
Ulterior, vom trimite curierul să ridice de la dvs. coletul. Acesta se va expedia către TENSA ART DESIGN S.A., Blv. Iuliu Maniu nr. 7, incinta APACA, corp C subsol, Depozit Lensa, sector 6, BucureÈ™ti. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Lensa numai dacă în prealabil aÈ›i anunÈ›at returnarea produselor pe adresa de e-mail menÈ›ionată mai sus.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaÈ™i stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte È™i documentele care l-au însoÈ›it). Vom face rambursarea folosind aceeaÈ™i modalitate de plată ca È™i cea folosită pentru tranzacÈ›ia iniÈ›ială, cu excepÈ›ia cazului în care v-aÈ›i exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele, pentru a putea efectua recepÈ›ia cantitativă È™i calitativă a produselor returnate.
Orice produs pe care îl veÈ›i returna trebuie să nu fie utilizat sau deteriorat. SunteÈ›i responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calității È™i funcÈ›ionării produselor. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea lui în stadiul iniÈ›ial (dacă este posibil), pentru a acoperi diferenÈ›a de preÈ› rezultată din vânzarea produsului ca second-hand, sau, la opÈ›iunea Clientului, îi vom reexpedia produsul pe cheltuiala proprie.
Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat este de maximum 14 zile calendaristice de când produsul returnat a ajuns la adresa specificată mai sus.
Nu veÈ›i plăti transportul pentru returnarea produselor în cazul în care aÈ›i primit un produs care prezintă defect de fabricaÈ›ie sau un produs greÈ™it.
*Returul nu poate fi efectuat la easybox.
Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au făcut 3 retururi consecutive în ultimele 12 luni.
Banii înapoi în 30 de zile
La www.lensa.ro, satisfacÈ›ia clienÈ›ilor este o prioritate. Dacă aÈ›i greÈ™it comanda sau nu sunteÈ›i pe deplin mulÈ›umit de produsele cumpărate, atunci aveÈ›i dreptul de a returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice de la recepÈ›ionarea lor, în conformitate cu Politica de Returnare (vezi capitolul anterior).
Vă rugăm să aveÈ›i în vedere că ochelarii efectuaÈ›i la comandă pe bază de prescripÈ›ie sau după specificaÈ›iile Clientului nu pot fi returnaÈ›i. În cazul produselor individuale (cutie, blister, flacon etc.) sau al lentilelor de contact (dioptrie, culoare), returul este acceptat doar dacă produsele au ambalajul original intact, sigilat, nedesfăcut.
Suma aferentă returului va fi rambursată prin aceeași metodă de plată, după cum urmează:
PENTRU PRODUSELE CUMPÄ‚RATE CU NUMERAR DIN MAGAZINELE LENSA: Clientul trebuie să se prezinte personal cu produsul în acelaÈ™i magazin, cu toate componentele, accesoriile È™i eventualele cadouri de care produsul a fost însoÈ›it, iar suma va fi rambursată numerar.
În situaÈ›ia returului în magazin, în cazul în care optează pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, Clientului i se va rambursa doar diferenÈ›a dintre valoarea returului È™i preÈ›ul noului produs (sau, după caz, va achita diferenÈ›a de bani).
PENTRU PRODUSELE CUMPÄ‚RATE DE PE LENSA.RO: Clientul trebuie să înregistreze o cerere de retur pe adresa de mail [email protected] È™i poate alege să facă returul într-un magazin Lensa sau să solicite curier care să ridice produsul din locaÈ›ia unde se află. Suma va fi rambursată astfel:
Pentru orice detalii privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic.
Capitolul XIV. Garanții
Garanția produselor
Produsele comercializate de magazinul Lensa respectă garanția legală de conformitate, potrivit art. 4 din OUG 140/2021 (cerinte obiective si subiective de conformitate):
GaranÈ›ia produselor se oferă în baza facturii electronice emise.
Acordarea garanÈ›iei se referă exclusiv la defecte de fabricaÈ›ie sau la vicii ascunse sesizate în perioada de garanÈ›ie È™i numai în condiÈ›iile purtării, păstrării È™i întreÈ›inerii corespunzătoare a produselor. Constatarea defectelor, a naturii È™i cauzelor acestora este făcută la sediul Vânzătorului È™i/sau, după caz, la sediul producătorului. Pentru analizarea solicitării de garanÈ›ie, Clientul va trimite cererea către adresa de e-mail [email protected].
După analizarea solicitării È™i confirmarea acordării garanÈ›iei, produsul va fi înlocuit cu acelaÈ™i produs nou sau se vor înlocui părÈ›ile defecte cu altele noi. Dacă produsul defect nu mai este pe stoc, acesta va fi înlocuit cu un altul, la alegere. În situaÈ›ia acceptării, produsul nou ales trebuie să aibă minim preÈ›ul achitat iniÈ›ial. Dacă preÈ›ul este mai mare, diferenÈ›a este suportată de Client.
GARANÈšIE OCHELARI DE VEDERE: GaranÈ›ia de 24 de luni este valabilă doar dacă ochelarii sunt însoÈ›iÈ›i de plicurile originale ale lentilelor. Este foarte important să păstraÈ›i bonul de casă sau factura cu care se dovedeÈ™te că produsul este încă în termenul de garanÈ›ie È™i a fost achiziÈ›ionat de la noi.
Rambursarea contravalorii ochelarilor de vedere este exceptată, conform OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. C.
Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de Lensa.ro respectă principiile ISO 8980/2004. GaranÈ›ia cade în sarcina producătorului. Lentilele aeriene pentru ochelarii de vedere, care sunt executate după specificaÈ›iile consumatorului sau care au fost prelucrate È™i montate în rama de ochelari a clientului, nu au drept de anulare a comenzii.
RAME DE VEDERE ȘI OCHELARI DE SOARE: GaranÈ›ia de 24 de luni se acordă în condiÈ›iile utilizării corespunzătoare. GaranÈ›ia acordată de furnizor se referă numai la deficienÈ›e ale produselor determinate de defecte de fabricaÈ›ie sau vicii ascunse, descoperite în condiÈ›iile unei întreÈ›ineri corespunzătoare. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanÈ›ie, fiind, considerate efecte ale unei întreÈ›ineri necorespunzătoare. IntervenÈ›iile mecanice asupra produsului, altele decât cele ale personalului www.lensa.ro, duc la anularea garanÈ›iei (lipituri, montaje externe ale lentilelor de vedere, îndepărtarea sigiliului etc).
GARANȚIE SOLUȚII ȘI ACCESORII OCHELARI: Aceste produse beneficiază de garanție 6 luni de la achiziționare, fiind produse cu o durată de viață scurtă.
GARANÈšIE LENTILE DE CONTACT: GaranÈ›ia de 24 de luni acoperă următoarele probleme apărute: zgârieturi din fabricaÈ›ie pe suprafaÈ›a lentilei; pete pe suprafaÈ›a lentilei; diferenÈ›e de putere dioptrică față de dioptria înscrisă pe ambalaj.
GaranÈ›ia lentilelor de contact nu acoperă prescripÈ›ia È™i adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact; defecte survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc.); defecte survenite în urma întreÈ›inerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafaÈ›a lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc.)
Termenul de rezolvare a reclamaÈ›iilor în perioada de garanÈ›ie este de 15 zile.
Garanția calității
100% calitate - ce vezi e ceea ce primești!
www.lensa.ro comercializează produse originale, sigilate conform standardelor CE.
Toate produsele de pe www.lensa.ro sunt autentice.
Cu experiență în comercializarea online a lentilelor de contact, ochelarilor de soare, ramelor de vedere, lentilelor colorate, lensa.ro oferă servicii de înaltă calitate la cele mai mici preÈ›uri.
Produse noi sigilate și 100% originale, pentru sănătatea dvs.
Produsele sunt certificate internaÈ›ional ISO 9001 È™i avizate în România de Ministerul Sănătății.
Suntem primul magazin online cu certificare Certified Reseller Ray-Ban -> Pentru verificare, click AICI.
Garanția de livrare
Livrarea produsului sau produselor comandate se face în cel mai scurt timp, de luni până vineri (pentru produsele aflate pe stoc) È™i în orice caz nu mai târziu de 30 de zile. În cazul în care coletul nu ajunge în timpul estimat de curier, îÈ›i oferim scuzele noastre precum È™i o reducere de 10% la următoarea comandă.
Trebuie să menÈ›ionăm însă că livrarea rapidă nu se aplică în perioadele aglomerate din an precum Black Friday, Crăciunul, sărbătorile de PaÈ™te sau 8 Martie, Halloween, sărbători legale sau evenimente neprevăzute (dezastre naturale, pandemii, epidemii etc.).
Produsele aflate in stoc furnizor au ca termen de livrare 30-45 de zile lucratoare. In unele cazuri (Black Friday, campanii Lensa, etc.) produsele pot intarzia si termenul de livrare va fi decalat.
*Pentru reducerea de 10%, clientul trebuie să contacteze lensa.ro prin e-mail, telefon sau orice altă metodă de comunicare pentru a intra în posesia voucherului de 10% discount.
Garanția de schimb a produselor
Schimbarea produselor achiziÈ›ionate de pe lensa.ro este gratuită în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului.
Schimbarea este valabilă doar dacă:
Comenzile cu produse personalizate (ochelari de vedere) nu intră în garanÈ›ia de schimb a produselor.
Garanția de adaptare
ÎÈ›i oferim întotdeauna garanÈ›ia că lentilele de contact/vedere vor fi compatibile cu prescripÈ›ia ta.
Venim în întâmpinarea ta cu 3 luni garanÈ›ie pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe lensa.ro la care prescripÈ›ia a fost realizată de specialiÈ™tii noÈ™tri.
GaranÈ›ia de adaptare se acordă produselor achiziÈ›ionate de pe lensa.ro È™i din magazinele Lensa, È™i operează în limita unei singure modificări de ajustare a produsului comandat. În măsura în care cumpărătorul prezintă la achiziÈ›ionare o prescripÈ›ie medicală pentru dioptrii, Lensa nu va fi răspunzătoare pentru orice fel de neconcordanță sau neadaptare cu cele prescrise.
Pentru a beneficia de garanÈ›ia de adaptare este necesar să fie îndeplinite următoarele condiÈ›ii:
În cazul comenzilor de ochelari de vedere cu lentile progresive, oferim o garanÈ›ie de adaptare ce constă în înlocuirea lentilelor progresive cu 2 perechi de lentile pentru vedere distanță/vedere aproape.
Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandat de un specialist, implică riscul să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultaÈ›i întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu acelaÈ™i tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicaÈ›ii medicale, disconfort sau neadaptare ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai în cazul în care blisterele sunt sigilate È™i nedeteriorate.
Reducere 20% la lentilele de contact
Știm că alegerea lentilelor colorate este o decizie foarte grea, în special când ai de ales din sute de modele. Dacă nu eÈ™ti mulÈ›umit/ă de culoarea de lentile comandată, în termen de 30 zile ne poÈ›i contacta pe e-mail, telefon, Facebook etc. È™i îÈ›i oferim o reducere de 20% la o altă cutie de lentile colorate.
Montaj Gratuit
Alege să îÈ›i faci ochelarii de vedere la lensa.ro, iar manopera pentru montarea lentilelor este asigurată GRATUIT.
Produse 100% originale
Toate produsele de pe lensa.ro sunt autentice.
lensa.ro comercializează lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare, rame de vedere soluții și accesorii de cea mai bună calitate.
Produsele sunt furnizate de mari producători de renume autorizați: Bausch and Lomb, Ciba Vision, Cooper Vision, Polaroid, Boss, Carrera, Maxvue Vision, Ray-Ban, Vogue etc.
Cu experiență în comercializarea online a lentilelor de contact, a ochelarilor de soare, ramelor de vedere, lentilelor colorate, lensa.ro vă oferă servicii de înaltă calitate la cele mai mici preÈ›uri.
Capitolul XV. Produsele resigilate
Ce sunt produsele resigilate?
Produsele resigilate sunt produse funcÈ›ionale care È™i-au confirmat calitatea în showroom-urile noastre. Acestea sunt produse cu posibile urme de folosire sau zgârieturi fine, cu ambalajul original deschis sau deteriorat.
Produsele resigilate nu beneficiază de eventualele promoÈ›ii sau oferte care însoÈ›esc produsele noi, de asemenea există posibilitatea ca pachetul să nu conÈ›ină toate accesoriile.
Aceste produse beneficiază, la fel ca cele noi, de drept de retur în maxim 30 de zile de la primirea lor.
Produsele resigilate beneficiază de o garanÈ›ie de 24 de luni, perioadă în care puteÈ›i oricând solicita fie înlocuirea produsului cu un altul din categoria produselor resigilate, fie repararea acestuia.
CondiÈ›iile de utilizare, manipulare È™i întreÈ›inere ale unui produs resigilat sunt aceleaÈ™i ca È™i în cazul produselor sigilate.
Recomandăm verificarea imediat după recepția produselor.
Capitolul XVI. Avize și certificări
lensa.ro comercializează produse originale, sigilate conform standardelor CE. Produsele sunt certificate internaÈ›ional ISO 9001 È™i avizate în România de Ministerul Sănătății.
Lentilele de contact cu dioptrii sunt dispozitive medicale. Comercializarea dispozitivelor medicale (în magazine specializate sau online) este supusă normelor legale stabilite de Ministerul Sănătății. Comercializarea acestor produse fără a deÈ›ine autorizaÈ›ie de la Ministerul Sănătății este strict interzisă. Prevederile legale se aplică atât persoanelor juridice, cât È™i persoanelor fizice.
Comercializarea dispozitivelor medicale se realizează conform dispoziÈ›iilor Ordinului 566/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a titlului XX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, referitoare la avizarea activităților în domeniul dispozitivelor medicale, È™i ale Ordinului 1009/2016 privind înregistrarea dispozitivelor medicale în baza naÈ›ională de date.
Atât lentilele de contact, cât È™i soluÈ›iile de întreÈ›inere È™i curățare sunt dispozitive medicale din categoria IIB.
Tensa Art Design S.A. (lensa.ro) deține avizul de funcționare necesar comercializării dispozitivelor medicale.
Atenție: Nu cumpărați lentile de contact de la agenți economici neautorizați, vă riscați sănătatea!
Capitolul XVII. Exonerarea de răspundere
InformaÈ›iile incluse pe site-ul lensa.ro au caracter informativ È™i sunt puse la dispoziÈ›ie cu bună credință, din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaÈ›ie intră sub incidenÈ›a Legii privind dreptul de autor È™i drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoÈ™tință Vânzătorului la adresa de e-mail of[email protected], pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.
lensa.ro nu îÈ™i asuma responsabilitatea È™i nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea improprie a produselor cumpărate prin intermediul acestui site.
Cu toate cele menÈ›ionate în cuprinsul acestui capitol, promitem că vom face tot posibilul pentru ca informaÈ›iile oferite È™i care stau la baza experienÈ›ei dvs. de cumpărături să fie actualizate È™i conforme cu produsul de interes.
Capitolul XVIII. Link-uri către terți
Site-ul nostru poate conÈ›ine link-uri către site-uri operate de terÈ›e părÈ›i (Site-urile TerÈ›elor PărÈ›i). Aceste link-uri sunt destinate să furnizeze doar informaÈ›ii suplimentare. Includerea pe site-ul nostru a oricărui link către un site al unei terÈ›e părÈ›i nu înseamnă că aprobăm, avizăm sau acceptăm responsabilitatea pentru acest site al unei terÈ›e părÈ›i, conÈ›inutul sau utilizarea acestuia È™i utilizarea produselor sau serviciilor puse la dispoziÈ›ie prin acesta.
Nu suntem obligaÈ›i să filtrăm È™i să monitorizăm È™i nu am investigat sau monitorizat niciun site al unei terÈ›e părÈ›i pentru acurateÈ›ea, caracterul complet sau conformitatea cu legislaÈ›ia în vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare a utilizării sau încrederii dvs. în aceste site-uri ale terÈ›elor părÈ›i.
UtilizaÈ›i site-urile terÈ›elor părÈ›i pe propria răspundere. Vă sugerăm să verificaÈ›i cu atenÈ›ie politicile È™i practicile acestora È™i să vă asiguraÈ›i că înÈ›elegeÈ›i înainte să vă angajaÈ›i în orice tip de acÈ›iune sau tranzacÈ›ie. Plângeri, pretenÈ›ii sau revendicări, preocupări sau întrebări în legătură cu produsele terÈ›elor site-uri ar trebui direcÈ›ionate sau redirecÈ›ionate către acestea.
Capitolul XIX. Utilizări interzise ale serviciilor lensa.ro
În plus față de interzicerile deja menÈ›ionate în Termeni È™i CondiÈ›ii, nu sunteÈ›i autorizat să folosiÈ›i magazinul online sau conÈ›inutul acestuia pentru următoarele:
Ne rezervăm dreptul de a vă stopa fără ezitare accesul la serviciile lensa.ro ori serviciile site-urilor partenere sau aflate sub umbrela lensa.ro pentru încălcarea oricăror interziceri menÈ›ionate în Termeni È™i CondiÈ›ii.
Capitolul XX. Declinare de Garanții. Limitarea Răspunderii
lensa.ro nu poate fi făcută responsabilă pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte le poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia dintre obligaÈ›iile sale conform comenzii È™i nici pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor È™i serviciilor după livrare, în special pentru pierderea acestora.
Prin crearea È™i utilizarea Contului, Utilizatorul îÈ™i asumă răspunderea pentru menÈ›inerea confidenÈ›ialității datelor de cont (user È™i parolă), pentru gestionarea accesării contului È™i, în măsura permisă de legislaÈ›ia în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul contului său.
Prin plasarea comenzilor, Utilizatorul acceptă în mod expres È™i fără echivoc Termenii È™i CondiÈ›iile site-ului, în ultima versiune actualizată, care este comunicată în cadrul site-ului, existentă la data creării contului, utilizării conÈ›inutului sau la data plasării Comenzii.
Lensa nu solicită Cumpărătorilor săi prin niciun mijloc de comunicare (e-mail, telefonic, SMS etc.) informații referitoare la date confidențiale de tip conturi, carduri bancare sau parole personale.
Cumpărătorul îÈ™i asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terÈ› a datelor sale confidenÈ›iale. Lensa îÈ™i declină orice responsabilitate în situaÈ›ia în care un Cumpărător ar fi/este prejudiciat sub orice formă de către un terÈ› care ar pretinde că este/reprezintă interesele Lensa. Clientul va informa Lensa asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de societatea noastră.
Capitolul XXI. Încheierea responsabilităților părÈ›ilor
Responsabilitățile È™i obligaÈ›iile părÈ›ilor contractante sub aceÈ™ti Termeni È™i CondiÈ›ii vor rămâne aplicabile până la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre părÈ›i. PuteÈ›i încheia respectarea Termenilor È™i CondiÈ›iilor în orice moment, printr-o notificare directă către lensa.ro, comunicând că nu doriÈ›i continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea accesării magazinului online.
Dacă, prin judecata noastră, considerăm că aÈ›i încălcat ori vă suspectăm că aÈ›i încălcat una sau mai multe prevederi, ne rezervăm dreptul de a vă suspenda sau înceta definitiv accesul la magazinul online, fără o notificare în prealabil, dvs. rămânând responsabil pentru daunele sau responsabilitățile dobândite în timpul utilizării magazinului online, incluzând data de suspendare sau încetare definitivă a accesului.
Capitolul XXII. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă
Orice tentativă de acces neautorizat la site È™i orice încercare de fraudă vor fi raportate autorităților competente.
Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea etc. site-urilor și/sau a oricărui conținut trimis de Lensa Cumpărătorului, prin accesare și/sau expediere acesta se declară de acord cel puțin cu prevederile Termenilor și Condițiilor.
Orice dispută cu referire la prezenÈ›ii Termeni si CondiÈ›ii care ar putea să apară între Cumpărător È™i Lensa se va rezolva pe cale amiabilă. Orice dispută, de orice fel, care ar putea să apară între Cumpărător È™i Lensa se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluÈ›ionat de instanÈ›a competentă, în conformitate cu legile române în vigoare.
Prezentul document a fost redactat È™i va fi interpretat în conformitate cu legislaÈ›ia română.
Capitolul XXIII. Informații de contact
Întrebările, sugestiile È™i reclamaÈ›iile în legătură cu Termenii È™i CondiÈ›iile sau alte politici lensa.ro trebuie trimise pe adresa de e-mail [email protected]
Capitolul XXIV. Forța majoră
Exceptând cazurile în care nu au prevăzut în mod expres altfel, niciuna dintre părÈ›ile unui contract care este încă în derulare nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen È™i/sau în mod corespunzător, total sau parÈ›ial, a oricăreia dintre obligaÈ›iile care îi incumbă în baza contractului, dacă neexecutarea obligaÈ›iei respective a fost cauzată de un eveniment de forță majoră. Partea sau reprezentantul legal al părÈ›ii care invocă evenimentul mai sus menÈ›ionat este obligat/ă să aducă la cunoÈ™tinÈ›a celeilalte, imediat È™i în mod complet, producerea acestuia È™i să ia orice măsuri care-i stau la dispoziÈ›ie în vederea limitării consecinÈ›elor respectivului eveniment.
Partea sau reprezentantul legal al părÈ›ii care invocă evenimentul mai sus menÈ›ionat este exonerat/ă de la această obligaÈ›ie numai în cazul în care evenimentul îl/o împiedică să o ducă la bun sfârÈ™it.
Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părÈ›i încetarea de plin drept a acestui contract fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.
Partea care invocă evenimentul de forță majoră trebuie să facă dovada imposibilității executării obligaÈ›iilor în termen de 15 zile de la data producerii evenimentului.
Capitolul XXV. Dispoziții finale
Lensa îÈ™i rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum È™i orice modificări ale site-ului, structurii acestuia sau serviciului, precum È™i orice conÈ›inut fără notificare prealabilă a Membrului sau Clientului.
În limita prevederilor Termenilor È™i CondiÈ›iilor, Lensa nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări etc. care nu sunt realizate de administratorul site-ului.
Lensa îÈ™i rezervă dreptul de a introduce legături sau bannere publicitare de orice natură pe oricare pagină a site-ului, cu respectarea legislaÈ›iei în vigoare.
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatată ca fiind nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Vânzătorul are dreptul de a modifica Termenii È™i CondiÈ›iile ori de câte ori consideră că este necesar. Acesta va afiÈ™a în site noua versiune fără să fie necesară notificarea prealabilă. Termenii È™i CondiÈ›iile sunt opozabile utilizatorilor sau clienÈ›ilor de la momentul afișării în site.
Lensa.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului Lensa.ro si a anunturilor pe care le afiseaza, pentru a dezvolta functii noi social media si pentru a analiza traficul website-ului. De asemenea, Lensa.ro ofera aceste date partenerilor sai (retele sociale, de analiza a infromatiilor, de publicitate) care le pot combina cu alte informatii obtinute de ei direct sau indirect. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.