Termeni si conditii - Lensa.ro

TERMENII și CONDIȚIILE

magazinului online  www.lensa.ro

 

Capitolul I. Prezentare generală 

Acest magazin online (www.lensa.ro) este deținut de către Tensa Art Design S.R.L., [J23/1078/2010 | RO25170469], cu sediul în str. Păcii, nr. 22 Chiajna, Ilfov. În timpul navigării site-ului, termenii precum, dar, fără a ne limita la: “noi”, “al/ale nostru/noastre” se referă la Tensa Art Design S.R.L. (denumit in continuare “LENSA”)

www.lensa.ro include toate informațiile online și serviciile disponibile pe site, pentru utilizatorii  care accepta termenii și condițiile precum și  alte detalii prezentate în acest document.

Vizitând magazinul nostru online și/sau cumpărând orice produs din magazinul nostru, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționle menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor utilizatorilor magazinului nostru online, incluzând fără limitare utilizatorii care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți, și/sau distribuitori de conținut.

Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții, cu atenție, înaintea utilizării magazinului nostru online. Accesând sau utilizând orice parte a magazinului nostru online, înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile noastre. Dacă nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în această documentație, atunci nu ar trebui să continuați accesarea magazinul nostru online și nu veti putea proceda la achizitionarea produselor afisate pe site-ul nostru. Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată magazinului online va fi de asemenea obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe site-ul nostru. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru a verifica schimbările.

Capitolul II. Termeni și Definiții                          

Magazinul online - se referă la www.lensa.ro,

Site - se referă la magazinul online, www.lensa.ro implicit, Tensa Art Design S.R.L.;

Serviciu - reprezintă un serviciu (altfel cunoscut ca avantaj) oferit de către Tensa Art Design S.R.L., Clientului, pentru o perioadă determinată de timp, ca urmare a unei plăți confirmate;

Client - persoana fizică sau juridică care a finalizat o plata confirmată, urmând procesul de cumpărare a unui produs și / sau Serviciu pe magazinul online;

nzător – Tensa Art Design S.R.L., nr. Registrul Comerțului J23/1078/2010, Cod fiscal RO25170469, cu sediul în Str. Păcii, nr. 22 Chiajna, Ilfov, [email protected], 0371525777.

Produse - se referă la bunurile disponibile din partea Tensa Art Design S.R.L. și a partenerilor, pentru cumpărare de către Client;

Utilizator - reprezintă persoana fizică sau juridică, înregistrată sau nu pe magazinul online, pe parcursul utilizării site-ului;

Contract - o comanda confirmata de catre vanzator.               

Bunuri - orice produs inclusiv documentele menționate în comanda, care urmează a fi furnizate de către vanzator

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între vanzator și cumparator  prin care acesta din urma transmite catre vanzator, prin intermediul SITE-ului, intentia sa de a achizitiona produse/servicii de pe SITE.

Specificatii - toate specificatiile și/sau descrierile bunurilor asa cum sunt precizate în comanda

Comentariu - apreciere sau observație critică cu referire la un produs și / sau Serviciu;

Depunere - împărtășirea a unor date cu caracter personal a Utilizatorului cu magazinul online; Exemplu: abonarea la newsletter (împărtășirea adresei de e-mail);

Documentație - prezentele Termeni și Condiții, incluzând si politicile Tensa Art Design S.R.L. afisate pe site-ul www.lensa.ro;

Link - se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul magazinului online care prin angajarea acestuia prin Click inițiază vizitarea unei pagini de internet noi;

Click - angajarea unui link sau crearea unei activități pe magazinul online; Exemplu: navigarea generală a site-ului;

Curier – orice persoana de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid;Cont – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail sau dupa caz, un nume utilizator si o parola care permit unui singur cumparator accesul la zone restrictionate ale SITE-LUI prin intermediul caruia se face accesul la informatiile furnizate de cumparator pentru comanda in curs, pentru comenzile anterioare sau in cadrul procesului de reactualizare a informatiilor aferente contului.

Comunicari comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: newsleter e-mail, webpush etc) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produsele vizualitate sau achizitionate de pe SITE, informatii cu privire la oferte sau promotii, informari cu privire la produse adaugate in sectiunea „Cont/Cosul meu” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

Contract la distanta– conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestari de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la momentul in care este incheiat contractul;

Newsleter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, promotiilor ori evenimentelor desfasurate de catre vanzator sau de catre un partener al societatii intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea TENSA ART DESIGN SRL cu referire la informatiile continute de acesta;

Capitolul III. Dreptul de proprietate intelectuală

Conţinutul site-ului www.lensa.ro: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate constituie integral proprietatea Tensa Art Design S.R.L. şi este aparat de Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul Tensa Art Design S.R.L.  a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte, conform legislaţiei în vigoare.

Tensa Art Design S.R.L. poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conţinut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conţinutul/conţinuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conţinuturi, fără a putea utiliza alte conţinuturi ale site-ului www.lensa.ro.

Utilizarea pe site-ul www.lensa.ro a oricărui nume de marca înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. www.lensa.ro nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conţinutului site-ului.

Nu aveți dreptul să transmiteți orice tip de viruși informatici ori orice cod sursă de natură distructivă.

Orice încălcare a Termenilor și Condițiilor va avea ca rezultat încetarea Serviciilor pentru dumneavoastră şi suportarea consecinţelor de ordin financiar.

Pentru sesizari va rugam sa raportati eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site la adresa [email protected]

Capitolul IV. Condiții Generale

Acceptând Termenii și Condițiile prezentate pe această pagină, se înțelege că sunteți de minim vârstă majoră conform legilor României..

Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv la orice moment.

Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica acceptarea utilizatorului sau clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris de catre LENSA.

Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.lensa.ro.

Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, utilizatorul sau clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului sau oricarui tert cu care LENSA are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Excluderea răspunderii:

Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, urmare a accesării paginii noastre.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu unul dintre operatorii noștri pe adresa de e-mail [email protected] 

Magazinul nostru respectă standardele TRUSTED.ro și deține Marca de Încredere.

Capitolul V. Prelucrarea datelor personale

Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau de Comanda, prin contactarea noastră prin orice mijloace (formular contact, email, telefonic, comentarii produse,  etc.) înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții), pentru a putea răspunde solicitărilor dvs., pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre.

Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in calitate de client al LENSA, se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal aplicabile. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de LENSA, in calitate de operator de date, va invitam sa consultati sectiunea „Protectia datelor personale” disponibila aici https://lensa.ro/info/informatii/politica-de-confidentialitate/.

LENSA se obliga la respectarea principiilor prevazute de legislatia aplicabila protectiei datelor cu caracter personal. In sensul prezentului contract, datele care fac obiectul prelucrarii se pot referi la: nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de domiciliu/livrare si numarul de telefon.

Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele.

Prin crearea unui cont sau/si plasarea unei comenzi, cumparatorul are dreptul de a isi exprima sau nu acordul cu privire la abonarea la newsleter sau mesaje de marketing direct telefonice/sms. Datele preluate de la cumparator, ca persoana vizata, in scopul expedierii de newsletere/mesaje de marketing direct pot fi folosite de catre LENSA doar daca s-a obtinut consimatamantul expres in limitele Politici de Confidentialitate. Dezabonarea de la newsleter/mesaje comerciale se poate face in orice moment si nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document. LENSA isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va transmite astfel de e-mailuri/sms-uri cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice cumparator care si-a exprimat anterior expres consimtamantul de a primi newsleter/sms-uri, fara niciun angajament ulterior din partea LENSA, sau a vreunei notificari prealabile.

Nu aveți dreptul să folosiți adrese de e-mail/ conturi de social media false, pretinzând că sunteți altcineva decât cine sunteți ori să încercați să induceți în eroare www.lensa.ro, în legătură cu originea oricăror comentarii. Sunteți direct responsabil pentru orice comentariu publicați și pentru acuratețea informațiilor publicate. www.Lensa.ro nu este responsabilă și nu își va asuma nicio răspundere pentru orice comentariu publicat de către dumneavoastră sau o terță parte.

LENSA se obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal.

LENSA se obliga sa inceteze prelucrarea datelor, in conformitate cu prevederile din Politica de Confidentialitate, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala care impune prelucrarea in continuare a datelor sau exercitarea unor drepturi in instanta si/sau in fata autoritatilor publice cu atributii de control.

Capitolul VI. Utilizarea cookie-urilor

www.lensa.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile reprezintă date stocate pe hardul utilizatorului, conţinând informaţii despre utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul vizitatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru va rugam sa accesați Politica de cookie-uri.

 Capitolul VII. Detalii despre produse

Anumite produse pot fi disponibile exclusiv in magazinul online www.Lensa.ro. Aceste produse sau Servicii pot avea stocuri limitate și pot fi returnate sau schimbate numai conform Politicii de Returnare.

Garantăm că am făcut toate eforturile pentru a publica cât mai cu exactitate caractersticile, produsele și elementele produselor care sunt disponibile in magazinul online. Însă, nu putem garanta că monitorul/ecranul calculatorului/laptopului dumneavoastră va afișa caracteristicile cu exactitate conform produsului.

Produsele cumparate prin intermediul www.lensa.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul primirii produsului.

Capitolul IX. Procedura de comandă

Prin apăsarea butonului "Adaugă în coș" produsul în cauza ajunge în coșul virtual de cumparaturi. Pentru unele Produse va fi necesar să introduceți specificatiilor acestora (ex. dioptrii, raza de curbura, etc.). În cazul în care doriți sa achizitionati rame de ochelari împreună cu lentile, aveți posibilitatea de a adăuga lentile în conformitate cu rețeta dvs., precum si alte specificații ale lentilelor (tratamente pentru lentila, grosime),   Pentru mai multe informații despre cum adăugați lentile puteți urmări următorul video: Cum adaug lentile?

Produsele din coșul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, dacă faceți click pe iconul "Coșul meu" situat în dreapta sus a paginii de web. Aici aveți posibilitatea să ștergeți eventualele produse nedorite, respectiv aici puteți defini cantitatea de produse din care doriți sa cumparati mai multe bucăți.

Prin apăsarea butonului "Continua", veți fi redirectionat catre pagina de check out unde va trebui să completați datele dvs. necesare plasării comenzii (facturare, livrare/ridicare din magazin, contact) dacă nu aveți deja un cont, sau va conectati la contul dvs. Tot în această secțiune veți avea posibilitatea de a  selecta modalitatea de plata disponibilă.

În cazul în care ați optat pentru plata online, cu card bancar sau în rate, prin apăsarea butonului "Finalizează comanda" veți fi redirectionat catre pagina furnizorului de servicii de plată online Netopia mobilPay. Mai multe despre termenii și condițiile Netopia mobilPay gasiti aici: mobilpay.ro/terms.

Completarea tuturor informațiilor solicitate în formularul de comanda sunt necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii plasate de catre dumneavoastra precum si in vederea executarii contractului la distanta.

Dacă adresa de livrare nu este aceeași cu adresa de facturare, puteți modifica prin butonul “Adaugă o adresă nouă”. Dacă doriți ca facturarea să se facă pe firmă, bifati optiunea “Persoana juridica” din sectiunea  “Detalii facturare”.

În urma finalizării comenzii veți primi un e-mail automat la adresa de email indicată de dvs. Acest e-mail confirma înregistrarea comenzii reușite și trimiterea mai departe către noi.

Cumparatorul ia la cunostinta ca, după efectuarea comenzii de pe site, și după confirmarea telefonică sau prin email de către un angajat, intre parti intervine un contract electronic de vanzare-cumparare, respectiv de livrare, încheiat pentru produsul comandat.

Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea.

Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de notificare a livrarii, prin transmiterea unui email catre [email protected] sau la numarul de telefon 0371525777. Cumparatorul poate renunta la cumparare conform procedurii descrise in cadrul sectiunii “Renuntarea la cumparare”.

Produsele realizate la comanda, respectiv ochelarii efectuati in conformitate cu specificatiile clientului (prescriptie) nu beneficiaza de drept de anulare pana la implinirea termenului oferit de catre operatorii nostri.

Conditii Voucher abonare newsletter

Reducerea va fi dedusa automat din valoarea comenzii la introducerea codului de voucher in campul ''cod voucher'' si apasarea butonului ''aplica'' inainte de incheierea comenzii. Voucherul se aplica la comenzi cu suma minima de 399 ron.

Codul de voucher nu se cumuleaza cu alte vouchere si poate fi aplicat atat la comanda online cat si la comenzile plasate in magazin. 

LENSA isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea totala sau partiala a unei comenzi efectuata de catre Cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilate daune – interese, in urmatoarele cazuri: produsele nu exista in stoc, plata nu este finalizata, datele furnizate de catre client/membru sunt incomplete sau incorecte, activitatea cumparatorului poate produce daune de orice natura societatii LENSA sau partenerilor acesteia, exista una sau mai multe comenzi confirmare si neridicate.

Lensa își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de către client, în termen de 72 de ore de la notificarea clientului prin email și/sau SMS despre disponibilitatea ridicării comenzii din Showroom, fără atragerea a niciunei obligații ulterioare a vreunei părți față de cealaltă parte sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

LENSA nu va avea nicio raspundere fata de Cumparator sau orice parte terta pentru eliminarea oricarui produs de pe Site, pentru eliminarea sau modificarea oricarui material sau continut de pe acest Site.

Capitolul X. Detalii despre contractul de vânzare-cumpărare

CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANTA

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul www.lensa.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente :

  1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
  2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
  3. Termenii și condițiile contractuale

Dacă vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea vanzatorului catre cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera în niciun moment o comanda neconfirmată ca având valoarea unui contract.

Prezentul contract intra în vigoare la confirmarea comenzii de către vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii și condițiile generale de vanzare vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind: Certificatul de garanție emis de către vanzator sau un furnizor al acestuia.

Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI

Cumparatorul se obliga sa cumpere de la vanzator, iar vanzatorul se obliga sa furnizeze produsele solicitate prin comanda efectuata de către cumparator și confirmată de către vanzator, în cantitatea specificata de către cumparator în cadrul comenzii.

Art. 2. LIVRAREA PRODUSELOR - conform comenzii solicitate

Art. 3. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prezentul contract intra în vigoare în momentul confirmării de către www.lensa.ro a comenzii lansate de cumparator.

3.2. Confirmarea comenzii de catre www.lensa.ro se va face telefonic sau prin e-mail pe adresa de corespondență furnizată de către cumparator.

Art. 4. OBLIGAȚIILE VANZATORULUI

4.1. Sa livreze produsele în ambalajele originale ale producatorului, sigilate și fără deteriorări

4.2. Sa livreze produsele comandate de cumparator în cantitatile, la prețul și în timpul prevăzut în confirmarea comenzii

4.3. Sa informeze cumparatorul in situatia intarzierii sau imposibilitatii asigurarii produselor comandate in totalitate sau partial

4.4.  În situația în care cumparatorul denunța contractul în baza prevederilor art. 6 pct. 3,  înainte de livrarea produselor, renuntand la comanda sa, www.lensa.ro se obliga sa nu mai efectueze aceasta livrare.

Art. 5. OBLIGATIILE CUMPARATORULUI

5.1. Se obliga sa ia la cunoștință de prevederile de utilizare ale site-ului www.lensa.ro și recunoaște că a fost de acord cu ele la efectuarea comenzii și implicit semnarea acestui contract.

5.2. Se obliga sa plătească valoarea contractului (valoare produse și valoare livrare) la primirea produselor.

5.3. Se obliga de a garanta faptul ca vârsta acestuia este de minim 18 ani.

5.4. In masura in care cumparatorul se afla în posesia unei rețete medicale/prescriptii pentru dioptrii, se agliga sa garanteze faptul ca aceasta a fost oferită de către un personal calificat în acest sens. Prescripția medicală nu poate fi mai veche de 12 de luni.

5.5. În cazul în care cumparatorul comanda ochelari de vedere, si deține o rețetă pentru ochelari, iar în cazul în care doreste lentile de contact atunci acesta va avea o rețetă specială pentru lentile de contact. Prin plasarea comenzii, cumparatorul confirma faptul că aceasta a fost efectuată în funcție de parametrii și tipul de lentile prescris de către specialist.

5.6. Se obliga sa  furnizeze cu acuratețe detaliile prescripției (inclusiv notele adiționale prescripției).

5.7. In cazul lentilelor de contact, clientul confirma că în urma consultului și a prescrierii lentilelor de contact acesta a luat la cunoștință și va respecta cu strictețe regulile cu privire la întreținerea și utilizarea lentilelor de contact. Pentru orice întrebări sau nelămuriri, cumparatorii sunt indemnati sa contacteze înainte de achiziția și utilizarea acestor dispozitive medicale.

5.8. În cazul soluțiilor de întreținere pentru lentile de contact și al lacrimilor artificiale (picături oftalmice) cumpatorul va citi și respecta cu strictețe indicațiile mentionate pe prospectele produselor puse la dispoziție de către vânzător. Dacă nu a primit, dintr-o eroare, prospectul acestui tip de produse, cumparatorul il va solicita vânzătorului înainte de utilizare.

5.9. Pentru evitarea oricăror nelămuriri, prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului nostru, cumparatorul garanteaza faptul că:

  • utilizeaza serviciile noastre în mod voluntar;
  • datele conținute în formularul de înregistrare sunt adevărate și nu încalcă drepturile terților;
  • dupa caz, a fost supus unui test oftalmologic la un oftalmolog/optometrist acreditat și garanteaza că valoarea dioptriilor de lentile introdusă în timpul procesului de comandă este în concordanță cu rețeta prescrisă de oftalmolog.

 

Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau optometristul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Dorim să vă aducem la cunoștință că folosirea sau schimbarea lentilelor de contact fără aprobarea specialistului oftalmolog / optometristului poate reprezenta un risc medical şi vânzătorul nu este responsabil de eventualele vătămări sau de disconfortul apărut in urma purtării lentilelor de contact cumpărate din magazinul nostru sau primite gratuit.

Art. 6. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra bunurilor/produselor va fi transferată la momentul efectuarii plății, din partea cumparatorului, în locația indicată în cuprinsul comenzii.

Conform art. 18 alin. (1) Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, cu excepţia cazului în care părţile au convenit altfel cu privire la momentul livrării, vanzatorul livrează produsele transferând posesia fizică sau controlul asupra produselor către consumator, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în decurs de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului.

Sub acest aspect, bunurile/produsele vor fi livrate cumpărătorului, acesta procedând la semnarea de primire a documentului de transport, furnizat de către curier, sau la semnarea de primire, pe factura fiscală, în cazul livrărilor efectuate de către personalul vânzătorului.

În cazul livrării prin poșta sau curier, acesta nu este autorizat de către vanzator sa permita cumparatorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare și achitarii eventualei contravalori a respectivelor colete. Dacă, după transferul proprietății, cumparatorul constata diferente intre comanda (factură) și conținutul coletului, acesta va notifica, în scris, vânzătorul, în termen de maxim 3 zile.

Art. 7. DREPTUL DE DENUNTARE UNILATERALA A CONTRACTULUI

7.1. Produsele livrate de www.lensa.ro sunt in ambalajul original, sigilate. De asemenea, unele categorii de produse comercializate prin in termediul platformei onlinesunt produse care prin natura lor, după desigilare, nu mai pot fi returnate.

7.2. Cumparatorul are dreptul de a denunța unilateral în scris contractul la distanta, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produselor, fara penalitati și fără invocarea vreunui motiv. În aceasta situatie, Cumparatorul este obligat sa nu desigileze produsele.

7.3. Apeland la dreptul de denuntare unilaterala a contractului, cumparatorul va trebui sa plateasca valoarea returnarii produselor.

7.4. www.Lensa.ro va rambursa sumele plătite de cumparator pentru livrarea produselor, fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face în  14 zile de la data la care este informat de decizia de denuntare unilaterala a contractului la distanta. Pentru evitarea oricaror dubii termenul de 14 zile curge de la data la care produsul este returnat efectiv vanzatorului.

Art. 8. RASPUNDEREA CONTRACTUALA.

8.1. www.lensa.ro nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagubă apărută prin folosirea în orice fel a produselor cumparate. www.lensa.ro nu garantează si nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care produsele cumparate nu corespund scopului pentru care au fost cumparate.

8.2. Produsele livrate de www.lensa.ro sunt in ambalajul original, sigilate. De aceea, www.lensa.ro nu va putea fi facuta responsabilă în cazul oricăror neconcordanțe sau probleme în ceea ce privește produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse.

Art. 9. GARANTII

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.lensa.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legislației în vigoare.

Art. 10. FORTA MAJORA

Niciuna din parti nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forta majora. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Art. 11. LEGEA APLICABILA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între www.lensa.ro si clienții săi se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

Capitolul XI. Livrare și plată

Livrarea produselor are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România prin curier rapid in cel mai scurt timp de la confirmarea telefonică sau ridicare din showroom-urile Lensa gratuit, conform programului de functionare afisat pe site in sectiunea Contact.

Plata produselor se poate face prin ramburs, online cu card bancar prin procesatorul de plăți Mobilpay, plata prin POS în showroom sau in 3 sau 4 rate (DAE 0%) cu cardul de debit prin Oney.

Plata numerar:

Poti sa platesti in numerar, exclusiv in lei, atat pentru cumparaturile de pe lensa.ro, cat si pentru cele din showroom-urile noastre, astfel:
• prin ramburs, curierului, la livrarea produselor comandate pe lensa.ro;
• la casa de marcat, in showroom, pentru comenzile plasate direct in magazin prin intermediul personalului de la case;

Plata cu cardul bancar:

Poti sa platesti cu orice card bancar emis sub siglele Visa (Visa si Visa Electron) sau Mastercard (Mastercard si Maestro), atat pe lensa.ro cat si in toate showroom-urile noastre.

Plata cu card online in rate cu dobanda 0%:

Daca detii un card de credit, poti sa cumperi in rate fara dobanda de pe lensa.ro sau din showroom-urile noastre. Cardurile de credit acceptate online sunt Card Avantaj, Star BT, Garanti BonusCard, Alpha Bank, BRD Finance iar in showroom-urile noastre, doar card Avantaj.

 

Plata în 3 sau 4 rate (DAE 0%) cu cardul de DEBIT prin ONEY 

Soluțiile de Creditare Oney (3xOney și 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile gratuit, fiind rambursabile în maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney).

Exemplu reprezentativ pentru 3x Oney cu titlu gratuit: Pentru un credit de 900 de lei acordat prin 3xOney pentru achiziții de pe LENSA.ro, clientul va plăti următoarele sume:

  •   o rată inițială de 300 lei, apoi
  •   2 rate lunare de 300 lei fiecare, care se rambursează la fiecare 30 de zile de la plata ratei inițiale.

Pentru un credit rambursat în termen de 60 de zile, rata dobânzii fixe este 0%, iar dobânda anuală efectivă (DAE) este 0%. Obținerea creditului pentru client este gratuită, iar valoarea totală a creditului este de 900 lei.

Exemplu pentru 4xOney cu titlu gratuit: Pentru un credit de 1.600 de lei acordat prin 4xOney pentru achiziții de pe LENSA.ro, clientul va plăti următoarele sume:

  •   o rată inițială de 400 lei, apoi
  •   3 rate lunare de 400 lei fiecare, care se rambursează la fiecare 30 de zile de la plata ratei inițiale.

Pentru un credit rambursat în termen de 90 de zile (și nu mai mult de 3 luni), rata dobânzii fixe este 0% și dobânda anuală efectivă (DAE) este 0%. Obținerea creditului pentru client este gratuită, iar valoarea totală a creditului este de 1.600 lei.

Acesta reprezintă exemplu indicativ pentru o soluție de creditare. Informațiile finale vor fi indicate în e-mailul de confirmare, incluzând graficul de rambursare final. Informațiile prezentate în simulatorul de credit sunt orientative și nu reprezintă o obligație contractuală a Oney Bank de a furniza o Soluție de Creditare Oney. Valoarea maximă a creditului pe care îl puteți primi va fi determinat pe baza informațiilor furnizate de dvs. și va fi supus evaluării interne a Oney Bank.

Prevederile OUG nr. 50/2010 nu se aplică Soluțiilor de Creditare Oney, care rămân supuse legislației generale privind protecția consumatorilor, incluzând, dar fără a se limita la Ordonanța de Guvern nr. 85/2004 privind protecția consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanță privind serviciile financiare (“OUG nr. 85/2004”). Conform OUG nr. 85/2004 beneficiați de un termen de 14 zile calendaristice pentru a vă retrage din contractul de credit începând cu data încheierii contractului de credit. Contractul de credit se consideră a fi încheiat la data recepționării e-mailului de confirmare, sub rezerva acceptării electronice (prin bifarea căsuței electronice) de către dvs. a Termenelor și Condițiilor Generale aplicabile acordării online a Soluțiilor de Creditare Oney (3xOney și 4xOney) (“Termenele și Condițiile Generale”) și a solicitării creditului de către dvs. prin click pe butonul “Plata în rate” pe website-ul a Oney Bank.

Îndeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate pentru acordarea Soluțiilor de Creditare Oney, menționate în Termenele și Condițiile Generale, nu vă conferă în mod automat dreptul de a obține Soluțiile de Creditare Oney, care rămân condiționate de aprobarea Oney Bank pe baza analizei sale interne.

Vă rugăm să rețineți că ulterior efectuării verificărilor interne (în maximum 14 zile de la data acceptării electronice de către dvs. a ofertei de creditare și a Termenelor și Condițiilor Generale) creditul vă poate fi refuzat.

Soluțiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele și serviciile vândute online și sunt valabile pentru un credit de minimum 400 Lei și maximum 12.000 Lei.

Soluțiile de Creditare Oney sunt disponibile și rezervate doar persoanelor fizice majore (minimum 18 ani) având capacitate de exercițiu deplină la data acceptării Termenelor și Condițiilor Generale, care îndeplinesc în mod cumulativ următoarele condiții: (i) sunt rezidenți în România (cetățeni români și cetățeni străini rezidenți români); (ii) sunt consumatori, în înțelesul legislației aplicabile și, prin urmare, nu acționează în scopuri de natură profesională sau comercială; (iii) dețin un card de debit Visa sau Mastercard valabil (excluzând carduri preplătite/carduri care solicită sistematic autorizări cum ar fi VISA Electron și Maestro), emise de o instituție de credit din România sau de o sucursală din România a unei instituții de credit din UE, având un termen de valabilitate ce depășește cu mai mult de 2 luni de zile durata Soluției de Creditare Oney selectate sau dețin orice alte metode de plată, așa cum sunt specificate acestea de Oney Bank.

Oney Bank este o instituție de credit franceză autorizată să desfășoare activități de creditare și de plată de Autoritatea Franceză de Control Prudențial și Rezoluție (“ACPR”), organizată și funcționând ca societate pe acțiuni în conformitate cu legislația din Franța, cu un capital social de 51.286.585 euro, înregistrată în Registrul Comerțului și Societăților din Lille Metropole sub numărul 546 380 197, cu sediul situat în str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170), număr de telefon +40 317 305 050 și adresă de email: [email protected].

Oney Bank este supravegheată, în primul rând, de autoritatea competentă franceză, ACPR, precum și de Banca Națională a României (“BNR”) și furnizează Soluțiile de Creditare Oney transfrontalier, fără prezență fizică pe teritoriul României (având în vedere natura exclusiv online a activității de creditare), desfășurând activități de creditare a consumatorilor în România, în condițiile libertății de a furniza servicii în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului 99/2006, privind instituțiile de credit și adecvarea capitalului, cu modificările ulterioare, fiind înregistrată în registrul public al BNR cu privire la instituțiile de credit UE care au notificat prestarea de servicii în mod direct în România, conform notificării din 31/10/2019 (a se vedea lista BNR .

 

Costul livrării unei comenzi este în valoare de 7,49 RON.

Refuzul si/sau neridicarea in termen de 60 de zile calendaristice de la finalizarea comenzii de ochelari personalizati cu specificatiile din reteta dumneavoastra, duce la anularea comenzii si la pierderea avansului achitat. 

Prețurile produselor noastre pot fi schimbate în orice moment și fără notificări, aceasta modificare nu va avea impact asupra comenzilor plasate anterior

Prețurile afișate pe site la produse sunt în RON și includ TVA. Prețul total al unui produs comandat cuprinde prețul acestuia și taxele de curier (cu TVA inclus), dacă este cazul. Prețul final se modifica dacă taxele de livrare cresc sau dacă e vorba de o localitate care nu se afla în zona de acoperire a rețelei de curierat.

Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să modificăm ori să întrerupem anumite sau mai multe Servicii ( ori orice parte sau conținut din magazinul online ), fără notificarea în prealabil.

Nu vom fi răspunzători în fața dumneavoastră ori a oricărui terț pentru modificările aduse, suspendarea sau încetarea anumitor sau a mai multor Servicii.

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem să menținem un standard ridicat al Serviciilor și să practicăm o politică de preț corectă, conform pieței de nișă.

Capitolul XII. Facturare

Sunteți de acord să oferiți informații actualizate și complete pentru o facturare și livrare corectă și fără situații extraordinare.

Sunteți de acord să actualizați imediat și fără ezitare datele contului de client deținut și alte informații, incluzând adresa de e-mail, adresa de facturare, numarul de telefon, pentru ca www.lensa.ro să proceseze corect și complet, tranzacțiile și pentru a vă contacta dacă necesitatea apare.

Capitolul XIII. Politica de returnare

Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 30 zile calendaristice incepand de la ziua în care intra în posesia fizica a produsului.

  • Produsele sigilate (ambalajul/cutia lentilelor de contact, blistere, flacoane) care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retur, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul e).

  • Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat – fără urme de uzură sau alte defecte, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit. În cazul produselor din categoria consumabile (lentile de contact, soluții de îngrijire... etc.), ambalajul acestora trebuie să fie sigilat, intact și nedesfăcut - în totală conformitate cu normele de igienă -  în caz contrar cererea de retur va fi respinsă.

 

  • Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (ochelari de vedere confecţionati după prescripţie), conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul c. Sunt exceptate de la dreptul de retragere.).

Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de consum si vor fi verificate pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile sterse complet sau partial. In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea intiala.

Pentru mai multe informații cu privire la dreptul de retragere ne puteți contacta la nr. de tel. 0371 525 777  ( L-V: 09:00 - 20:00, Sambata: 10:00 - 16:00). Operatorii noștri va vor oferi suport în alegerea modalitatii de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Pentru returul produselor achizitionate care îndeplinesc condițiile legii prezentate mai sus, va rugam sa trimiteți un e-mail pe adresa [email protected] în care sa completati datele menționate mai jos sau sa trimiteti acest formular completat cu datele necesare. 

Model declarație de retragere

 

Către:

SC TENSA ART DESIGN SRL, Str. Păcii, nr. 22 Chiajna, Ilfov:

 

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la 

⬜        vânzarea următoarelor produse

⬜        prestarea următoarelor servicii

 

Informații despre vanzarea produselor / prestarea serviciilor:

●        Număr comandă: ………………………………………

●        Comandate la data …./…./…………..*/, primite la data  …./…./…………..*;

●        Numele clientului ………………………………………

●        Adresa clientului ………………………………………

●        Contul IBAN ____ ____ ____ ____ ____ ____

 

Data: …./…./………….

…………………………..

Semnătura clientului

(doar în cazul în care acest

formular este notificat pe hârtie)

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

 

 

 

 

De asemenea, puteţi completa şi transmite pe adresa de e-mail [email protected] formularul standard de retragere prevazute de OUG 34/2014.

Ulterior, vom trimite curierul pentru a ridica coletul de la dvs. Acesta se va expedia către TENSA ART DESIGN SRL, Bd. Iuliu Maniu, nr. 7, corp A, sc. 3, sector 6, București. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Lensa numai dacă în prealabil ați anunțat returnarea produselor pe adresa de e-mail menționată mai sus.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele, pentru a putea efectua recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate.

Orice produs pe care îl veți returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si funcționarii produselor. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revandut ca și nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de preț rezultată din vanzarea produsului ca second-hand, fie la opțiunea clientului îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Nu veți plăti transportul pentru returnarea produselor în cazul în care ați primit un produs care prezinta defect de fabricație sau un produs greșit.

Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au efectuat 3 retururi consecutive în ultimele 12 luni.

Banii inapoi 30 zile

La www.Lensa.ro satisfactia clientilor este o prioritate. Dacă ați greșit comanda sau nu sunteți pe deplin mulțumit de produsele cumparate, atunci aveți dreptul de a returna produsele în termen de 30 zile calendaristice de la recepționarea lor, în conformitate cu Politica de returnare (vezi capitolul anterior).

Vă rugăm să aveți în vedere că ochelarii efectuați la comandă pe bază de prescripție sau după specificațiile clientului nu pot fi returnați. În cazul produselor individuale (cutie, blister, flacon, etc.), lentile de contact (dioptrie, culoare), returul este acceptat doar dacă produsele au ambalajul original intact, sigilat, nedesfăcut.

Suma aferenta returului, va fi rambursata prin aceeasi metoda de plata dupa cum urmeaza:

PENTRU PRODUSELE CUMPARATE CU NUMERAR DIN MAGAZINELE LENSA: Clientul trebuie sa se prezinte personal cu produsul in acelasi magazin, cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care produsul a fost insotit iar suma va fi rambursata numerar.

In situatia returului in magazin, daca clientului opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani).

PENTRU PRODUSELE CUMPARATE DE PE LENSA.RO: Clientul trebuie sa inregistreze o cerere de retur pe adresa de  mail [email protected] si poate alege sa faca returul intr-un magazin Lensa sau sa solicite curier care sa ridice produsul din locatia unde se afla iar suma va fi rambursata astfel:

  • prin transfer in cont bancar, atunci cand clientul a platit prin ordin de plata, numerar la livrarea prin curier sau cu cardul in magazin.

  • prin rambursare automata in contul de card, atunci cand clientul a platit online prin card de debit sau card de credit.

  • prin anularea tranzactiei, atunci cand clientul a platit prin credit obtinut in magazin cu prezenta obligatorie in magazinul unde s-a plasat comanda initial.

Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactați prin e-mail sau telefonic.

Capitolul XIV. Garanții

Garanția produselor

Produsele comercializate pe www.lensa.ro beneficiaza de garantia legala de conformitate, care este de 24 de luni de la data cumpararii, pentru produsele de folosinta indelungata. Termenul de garantie decurge din momentul primirii produsului.

Produsele comercializate de magazinul LENSA respecta garantia legala de conformitate, potrivit art. 4 - pct. 1 lit. e) din OUG 34/2014:

  • Produsele corespund cu descrierea, oferind aceleasi calitati cu cele ale mostrei/modelului prezentat initial de acesta (in magazin de exemplu).
  • Produsele corespund scopului cerut de cumparator, adus la cunostinta vanzatorului, care il si accepta cand se incheie contractul de vanzare-cumparare.
  • Produsele corespund scopului general de utilizare al produselor de acelasi tip.
  • Produsele corespund cu specificatiile produselor din aceeasi serie (asteptari rezonabile de calitate si performanta similara), specificatii ce sunt aduse la direct cunostinta cumparatorului, prin declaratii publice, pe baza inscrisurilor de pe eticheta sau ambalaj, pe baza publicitatii facute produsului.

Garantia produselor se ofera in baza facturii electronice emise.

Acordarea garantiei se refera exclusiv la defecte de fabricatie sau vicii ascunse sesizate in perioada de garantie si numai in conditiile purtarii, pastrarii si intretinerii corespunzatoare a acestora. Constatarea defectelor, a naturii si cauzelor acestora este facuta la sediul vanzatorului si/sau dupa caz, la sediul producatorului. Pentru analizarea solicitarii de garantie, clientul va trimite solicitarea catre adresa de e-mail [email protected].

Dupa analizarea solicitarii si confirmarea acordarii garantiei, produsul va fi inlocuit cu acelasi produs nou sau se vor inlocui partile defecte cu altele noi. Daca produsul defect nu mai este pe stoc, acesta va fi inlocuit cu un altul la alegere. In situatia acceptarii, produsul nou ales trebuie sa aiba minim suma achitata initial, daca pretul acestuia este mai mare, diferenta de pret este suportata de catre client.

GARANTIE OCHELARI DE VEDERE: Garantia de 24 de luni este valabila doar daca ochelarii sunt insotiti de plicurile originale ale lentilelor. Este foarte important sa pastrati bonul de casa/ factura cu care se dovedeste ca produsul este inca in termenul de garantie si a fost achizitionat de la noi.

Rambursarea contravalorii ochelarilor de vedere este exceptata conform OUG 34/2014, in conformitate cu art. 16 lit.C

Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de catre Lensa.ro respecta principiile ISO 8980/2004. Garantia cade in sarcina producatorului. Lentilele aeriene pentru  ochelarii de vedere, care sunt executate dupa specificatiile consumatorului sau care au fost prelucrate si montate in rama de ochelari a clientului nu au drept de anulare a comenzii.

RAME DE VEDERE SI OCHELARI DE SOARE: Garantia de 24 de luni se acorda in conditiile utilizarii corespunzatoare. Garantia acordata de furnizor se refera numai la deficiente ale produselor determinate de defecte de fabricatie sau vicii ascunse, descoperite in conditiile unei intretineri corespunzatoare a produselor. Deteriorari ale produselor precum zgarieturi, fisuri, sparturi, rupturi, deformari, nu sunt acoperite de garantie, fiind, considerate efecte ale unei intretineri necorespunzatoare. Interventiile mecanice asupra produsului, altele decat cele ale personalului Lensa.ro duce la anularea garantiei (lipituri, montaje externe ale lentilelor de vedere, indepartarea sigiliului etc).

GARANTIE SOLUTII SI ACCESORII OCHELARI: Aceste produse beneficiaza de garantie 6 luni de la achizitionare, fiind produse cu o durata de viata scurta.

GARANTIE LENTILE DE CONTACT: Garantia de 24 de luni acopera urmatoarele probleme aparute: zgarieturi din fabricatie pe suprafata lentilei; pete pe suprafata lentilei; diferente de putere dioptrica fata de dioptria inscrisa pe ambalaj.

Garantia lentilelor de contact nu acopera prescriptia si adaptarea necorespunzatoare a lentilelor de contact; defecte survenite in urma manipularii necorespunzatoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite in urma intretinerii sau a depozitarii necorespunzatoare ( ex: depozite pe suprafata lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi, etc.)

Termenul de rezolvare a reclamatiilor in perioada de garantie este de 15 zile.

Garanția calității

100% calitate - ce vezi e ceea ce primești

www.lensa.ro comercializeaza produse originale, sigilate conform standardelor CE.

Toate produsele de pe www.lensa.ro sunt autentice.

Cu experiență în domeniu, în comercializarea online a lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate, www.lensa.ro va ofera servicii de inalta calitate la cele mai mici preturi !

Produse noi sigilate si 100% originale pentru sanatatea dvs!

Produsele sunt certificate internațional ISO 9001 și avizate in Romania de Ministerul Sanatatii.

Suntem primul magazin online cu certificare Certified Reseller Ray-Ban -> Pentru verificare click AICI.

Garanția de livrare

Livrarea produsului sau produselor comandate se face în cel mai scurt timp de luni pana vineri (pentru produsele aflate pe stoc) si in orice caz nu mai tarziu de 30 de zile. În cazul în care coletul nu ajunge în timpul estimat de curier, îți oferim scuzele noastre precum și o reducere de 10% la următoarea comanda.

Trebuie sa mentionam insa ca livrarea rapida nu se aplica în perioadele aglomerate din an precum Black Friday, Craciunul, Sărbătorile de Paște, sau 8 Martie, Halloween, sărbători legale sau evenimente neprevăzute (dezastre naturale, pandemii, epidemii etc.).

*Pentru reducerea de 10% clientul trebuie sa contacteze www.lensa.ro prin e-mail, telefon sau orice alta metoda de comunicare pentru a intra în posesia voucherului de 10% discount.

Garanția de schimb a produselor

Schimbarea produselor achizitionate de pe www.lensa.ro este gratuita în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului.

Schimbarea este valabilă doar dacă:

  • solicitarea de schimbare se face în termen de 30 de zile calendaristice de la achiziționarea produsului;
  • ambalajul nu a fost deteriorat;
  • cutia de lentile nu a fost desigilata;
  • produsul a fost achiziționat de pe site-ul ro;
  • Schimbarea produsului se face după cum urmează: Clientul trimite către furnizor produsul, acesta suportand taxele de transport/curierat. Furnizorul, după ce primește produsul, se obliga sa trimita gratuit (fără alte taxe) produsul cerut de client.

Comenzile cu produse personalizate (ochelari de vedere) nu intra in garantia de schimb a produselor.

Garanția de adaptare

Îți oferim întotdeauna garanția că ochelarii, lentilele de contact/vedere vor fi compatibile cu prescripția ta.

Venim în întâmpinarea ta cu 6 luni garanție pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe www.lensa.ro la care prescriptia a fost realizata de specialistii nostrii.

Garantia de adaptare se acorda exclusiv produselor achizitionate de pe www.lensa.ro . Garantia de adaptare pe o perioada de 6 luni de la data achizitionarii, opereaza in limita unei singure modificari de ajustare a produsului comandat. In masura in care, cumparatorul prezinta la achizitionare o prescriptie medicala pentru dioptrii, Lensa nu va fi raspunzatoare pentru orice fel de neconcordanta/neadaptare cu cele prescrise.

Pentru a beneficia de garantia de adaptare este necesar a fi indeplinite urmatoarele conditii:

  1. cumparatorul a achizitionat ochelarii de vedere de la vanzator;
  2. cumparatorul a beneficiat de control de specialitate oferit de catre Lensa;
  • cumparatorul va prezenta factura aferenta produsului pentru a ne asigura de faptul ca acesta se incadreaza in termenul de 6 luni mentionat anterior.

In cazul comenzilor de ochelari de vedere cu lentile progresive, va oferim o garantie de adaptare ce consta in inlocuirea lentilelor progresive cu 2 perechi de lentile pentru vedere distanta/vedere aproape.

Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandat de către un specialist, implica riscul ca acesta să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai în cazul în care blisterele sunt sigilate și nedeteriorate.

Reducere 20% la lentilele de contact

Știm ca alegerea lentilelor colorate este o decizie foarte grea, în special când ai de ales din sute de modele.

Daca nu esti multumit/a de culoarea de lentile colorate comandata, în termen de 30 zile ne poți contacta pe e-mail, telefon, facebook, etc. și noi îți oferim o reducere de 20% la o alta cutie de lentile colorate.

Montaj Gratuit

Alege să îți faci ochelarii de vedere la www.lensa.ro, iar manopera pentru montarea lentilelor este asigurata GRATUIT.

Produse 100% originale

Toate produsele de pe www.lensa.ro sunt autentice.

www.lensa.ro comercializeaza lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare, rame de vedere soluții și accesorii de cea mai buna calitate.

Produsele sunt furnizate de mari producători de renume autorizați : Bausch and Lomb, Ciba Vision, Cooper Vision, Polaroid, Boss, Carrera, Maxvue Vision, Ray-Ban, Vogue, etc.

Cu experiență în domeniu, în comercializarea online a lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate, www.lensa.ro va ofera servicii de inalta calitate la cele mai mici preturi !

Capitolul XV. Avize și certificări

www.lensa.ro comercializeaza produse originale, sigilate conform standardelor CE. Produsele sunt certificate internațional ISO 9001 și avizate în România de Ministerul Sănătății.

Lentilele de contact cu dioptrii sunt dispozitive medicale. Comercializarea dispozitivelor medicale (în magazine specializate sau online) este supusă normelor legale stabilite de Ministerul Sanatatii. Comercializarea acestor produse fără a deține autorizație de la Ministerul Sănătății este strict interzisă. Prevederile legale se aplica atat persoanelor juridice cât și persoanelor fizice.  Comercializarea dispozitivelor medicale se realizeaza conform dispozitiilor Ordinului 566/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a titlului XX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, referitoare la avizarea activităţilor în domeniul dispozitivelor medicale si ale Ordinului 1009/2016 privind înregistrarea dispozitivelor medicale în baza naţională de date.

Atât lentilele de contact cât și soluțiile de întreținere si curățare sunt dispozitive medicale din categoria IIB.

Tensa Art Design S.R.L. (www.Lensa.ro) detine avizul de functionare necesar comercializarii dispozitivelor medicale.

Atenție: nu cumparati lentile de contact de la agenții economici neautorizati, vă riscați sănătatea!

Capitolul XVI. Exonerarea de răspundere

Informaţiile incluse pe site-ul www.lensa.ro au caracter informativ şi sunt puse la dispoziţie cu bună credință, din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoştinţă Vânzătorului la adresa de e-mail [email protected],, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.

www.lensa.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea, improprie a produselor cumparate prin intermediul acestui site.

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem că vom face tot posibilul pentru ca informațiile oferite, care stau la baza experienței dumneavoastre de cumpărături, să fie actualizate și conforme cu produsul de interes.

 

Capitolul XVII.  Link-uri către terți

Site-ul nostru poate conține link-uri către Site-uri operate de terțe părți ("Site-urile Terțelor Părți"). Aceste link-uri sunt destinate să furnizeze doar informații suplimentare. Includerea pe Site-ul nostru a oricărui link către un Site al unei Terțe Părți nu înseamnă că aprobăm, avizăm sau acceptăm responsabilitatea pentru acest Site al unei Terțe Părți, conținutul sau utilizarea acestuia, sau utilizarea produselor sau serviciilor puse la dispoziție prin acesta.

Nu suntem obligați să filtrăm și să monitorizăm și nu am investigat sau monitorizat niciun Site al unei Terțe Părți pentru acuratețea, caracterul complet sau conformitatea cu legislația în vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare a utilizării de către dvs. a Site-ului sau bazarea pe aceste Site-uri ale Terțelor Părți.

Utilizați aceste Site-uri ale Terțelor Părți pe propriul risc. Vă sugerăm să verificați cu atenție politicile și practicile acestor terțe site-uri și să vă asigurați că înțelegeți site-urile înainte să vă angajați în orice tip de acțiune sau tranzacție. Plângeri, pretenții sau revendicări, preocupări sau întrebări în legătură cu produsele terțelor site-uri ar trebui direcționate și / sau redirecționate către acestea.

Capitolul XVIII. Utilizări interzise ale serviciilor lensa.ro

În plus față de interzicerile deja menționate în Termeni și Condiții, nu sunteți autorizat să folosiți magazinul online sau conținutul acestuia pentru următoarele:

  1. orice acțiune ilegală;
  2. să solicitați altor persoane să pornească sau să participe în acțiuni ilegale;
  3. să încalce legile internaționale, federale, locale, reguli, legi generale sau alte ordonanțe locale; (d) să încălcați sau să nu respectați drepturile noastre intelectuale de proprietate ori ale altora;
  4. să hărțuiți, abuzați, insultați, răniți, defăima, calomnia, denigra, intimida sau să discriminați pe bază de sex, orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, naționalitate sau dizabilitate;
  5. să publicați informații false sau să induceți în eroare intenționat prin informații;
  6. să publicați sau să transmiteți viruși informatici sau orice tip de cod malițios care ar putea afecta funcționalitățile sau operațiunile ro sau ale site-urilor partenere și / sau aflate sub umbrela www.lensa.ro;
  7. să colectați sau să monitorizați informațiile personale ale altora;
  8. să înșelați, să acționați într-o infracțiune virtuală folosind diferite metode interzise la nivel internațional;
  9. pentru orice scopuri obscene sau imorale;
  10. să atacați sistemele de securitate ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela www.lensa.ro.

Ne rezervăm dreptul de a vă stopa fără ezitare accesul la Serviciile www.lensa.ro ori Serviciile site-urilor partenere sau aflate sub umbrela www.lensa.ro pentru încălcarea oricăror interziceri menționate în Termeni și Condiții.

Capitolul XIX. Declinare de Garanții; Limitarea Răspunderii

www.lensa.ro nu poate fi responsabilă pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea  acestora.

Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său.

Prin plasarea Comenzilor, Utilizatorul  accepta in mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului, în ultima versiune actualizată, care este comunicata în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizarii continutului și/sau la data plasării Comenzii.

LENSA nu solicita Cumparatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.

Cumparatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale. LENSA isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Cumparator ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele LENSA. Clientul va informa LENSA asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de societatea noastra.

Capitolul XX. Încheierea responsabilităților părților

Responsabilitățile și obligațiile părților contractante sub acești Termeni și Condiții vor rămâne aplicabile până la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre părți. Puteți încheia respectarea Termenilor și Condițiilor, în orice moment, printr-o notificare directă către www.lensa.ro, comunicând că nu doriți continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea accesării magazinului online.

Dacă, prin judecata noastră, considerăm că ați încălcat ori vă suspectăm că ați încălcat una sau mai multe prevederi, ne rezervăm dreptul de a vă suspenda sau înceta definitiv accesul la magazinul online, fără o notificare în prealabil, dumneavoastră rămânând responsabil pentru daunele sau responsabilitățile dobândite în timpul utilizării magazinului online, incluzând data de suspendare sau încetare definitivă a accesului.

Capitolul XXI. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă

Orice tentativa de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportata autoritatilor competente.  

Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc site-urilor si/sau al oricarui continut trimis de catre LENSA Cumparatorului prin accesare si/sau expediere acesta se declara de acord, cel putin cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

Orice disputa cu referire la prezentii Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Cumparator si LENSA se va rezolva pe cale amiabila. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Cumparator si LENSA se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare.

Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

Capitolul XXII. Informații de contact

Întrebările, sugestiile și reclamațiile, în legătură cu Termenii și Condițiile sau alte politici www.lensa.ro, trebuie trimise pe adresa de e-mail [email protected]

Capitolul XXIII. Forta majora si cazul fortuit

Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligata/obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerata /exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit.

Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului.

Capitolul XXIV. Dispoziții finale

LENSA isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, LENSA nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc, care nu sunt realizate de catre administratorul site-ului.

LENSA isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatată ca fiind nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Vanzatorul are dreptul de a modifica Termenii si conditiile ori de cate ori considera ca este necesar. Acesta va afisa in site noua versiune fara sa fie necesara notificarea prealabila. Termenii si conditiile sunt opozabile utilizatorilor si/sau clientilor de la momentul afisarii in site.

 

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 28.06.2021