Garantii si servicii - Lensa.ro

Garantia calitatii

100% calitate - ce vezi e ceea ce primesti

Lensa.ro comercializeaza produse originale, sigilate conform standardelor CE.

Toate produsele de pe www.Lensa.ro sunt autentice. 

Lensa.ro comercializeaza lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare, rame de vedere solutii si accesorii de cea mai buna calitate.

Cu experienta in domeniu, in comercializarea online a lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate, www.Lensa.ro va ofera servicii de inalta calitate la cele mai mici preturi !

Produse noi sigilate si 100% originale pentru sanatatea dvs!

Produsele comercializate pe www.Lensa.ro beneficiaza de garantia legala de conformitate, care
este de 24 de luni de la data cumpararii, pentru produsele de folosinta indelungata.

Produsele sunt certificate international ISO 9001 si avizate in Romania de Ministerul Sanatatii.

Suntem primul magazin online cu certificare Certified Reseller Ray-Ban -> Pentru verificare click AICI

 

Garantia de retur

Poti returna fara nici un motiv produsele comandate de la Lensa in termen de 30 zile calendaristice din momentul primirii coletului.
Returul este suportat integral de noi. Tu doar trebuie sa ne anunti de unde doresti sa ridicam produsele.

*Nu pot fi returnate conform legii următoarele produse: lentile de contact cu dioptrie sau culoare (dacă ambalajul original, în speță cutia prezintă forme de uzură, este deteriorată sau desigilată) și ochelarii  efectuați la comandă după specificațiile clientului (prescripție). Totodată, intervențiile mecanice asupra produsului, altele decât cele ale personalului Lensa.ro duce la anularea garanției. (lipituri, montaje defectuoase, îndepărtarea sigiliului).

 

Garantia de livrare

Livrarea produsului sau produselor comandate se face in cel mai scurt timp in intervalul luni-vineri (pentru produsele aflate pe stoc)". In cazul in care coletul nu ajunge in timpul estimat de curier, iti oferim scuzele noastre precum si o reducere de 10% la urmatoarea comanda.

Trebuie sa mentionam insa ca pot exista mici intarzieri datorita aglomerarii curierilor in perioade precum Black Friday, Craciunul, Sarbatorile de Paste, sau 8 Martie, Halloween, sarbatori legale.

*Pentru reducerea de 10% clientul trebuie sa contacteze Lensa.ro prin e-mail, telefon sau orice alta metoda de comunicare pentru a intra in posesia voucherului de 10% discount.

 

Garantia de schimb a produselor

Schimbarea produselor achizitionate de pe Lensa.ro este gratuita in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului.

Schimbarea este valabila doar daca :

  • solicitarea de schimbare se face in termen de 30 de zile calendaristice de la achizitionarea produsului ;
  • ambalajul nu a fost deteriorat ;
  • cutia de lentile nu a fost desigilata ;
  • produsul a fost achizitionat de pe site-ul www.lensa.ro .
  • Schimbarea produsului se face dupa cum urmeaza: Clientul va trimite o solicitare catre furnizor pe adresa de email office@lensa.ro.

Comenzile cu produse personalizate (ochelari de vedere) nu intra in garantia de schimb a produselor.

 

Garantia de adaptare

Iti oferim in totdeauna garantia ca ochelarii, lentilele de contact/vedere vor fi compatibile cu prescriptia ta.

Venim in intampinarea ta cu 6 luni garantie pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe Lensa.ro la care prescriptia a fost realizata de specialistii nostrii.

Garantia de adaptare se acorda exclusiv produselor achizitionate de pe www.lensa.ro 

In cazul comenzilor de ochelari de vedere cu lentile progresive, va oferim o garantie de adaptare ce consta in inlocuirea lentilelor progresive cu 2 perechi de lentile pentru vedere distanta si vedere aproape.

Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandat de către un specialist, implica riscul ca acesta să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact.

 

Garantia estetica

Stim ca alegerea lentilelor colorate este o decizie foarte grea, in special cand ai de ales din sute de modele. 

Daca nu esti multumit/a de culoarea de lentile colorate comandata, in termen de 30 zile ne poti contacta pe e-mail, telefon, facebook, etc. si noi iti oferim o reducere de 20% la o alta cutie de lentile colorate.

 

Garantia de montaj

Alege sa iti faci ochelarii de vedere la Lensa.ro, iar manopera pentru montarea lentilelor achizitionate din magazinele Lensa si de pe Lensa.ro este asigurata GRATUIT.

Montarea ochelarilor se face in cadrul laboratorului propriu, iar aparatura moderna si experienta montatorilor nostri permit executarea oricarui tip de montaj atat pentru ochelarii de vedere, cat si pentru ochelarii de soare.

Mentionam ca in cazul montajului pe rama personala a clientului, luarea in custodie a ramei se va face in baza unui proces verbal de predare-primire si a unei note informative cu privire la responsabilitatile societatii in cazul deteriorarii/ruperii ramei la montaj.

 

Garantia satisfactiei

100% satisfactie sau banii inapoi

BANII INAPOI 30 ZILE

La Lensa.ro satisfactia clientilor este o prioritate. Daca ati gresit comanda sau nu sunteti pe deplin multumit de produsele cumparate, atunci aveti dreptul de a returna produsele in termen de 30 zile calendaristice de la receptionarea lor.

Cum puteti folosi garantia de 30 zile banii inapoi?

Daca nu sunteti multumit de ce ati comandat, puteti returna produsele la lensa.ro in termen de 30 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Lensa numai daca in prealabil ati trimis un e-mail pe adresa office@lensa.ro in care mentionati ca veti returna produsele. Rambursarea contravalorii produsului se va face prin metoda initiala de plata, in cel mult 30 de zile calendaristice de la retur.

Asadar, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin e-mail (office@lensa.ro), telefon, verbal sau orice alte metode convenabile prin care ne anuntati ca doriti sa returnati produsul, mentionand numarul comenzii/facturii si codul IBAN al contului bancar, unde doriti sa va restituim contravaloarea produsului.

Pentru lentile de contact si solutii de intretinere:

Va rugam sa aveti in vedere ca produsele individuale (cutie, blister, flacon, etc.) care au fost deschise nu pot fi returnate.

In general, produsul nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de uzura, sa fie returnat numai in ambalajul original sigilat si fara insemnari sau alte modificari aduse ambalajului.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzura si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.

*Nu pot fi returnate conform legii urmatoarele produse (daca au fost desigilate): lentile de contact (dioptrie, culoare) si ochelarii  efectuati la comanda dupa specificatiile clientului (prescriptie).

 

Garantie produse

Ochelarii de vedere: 24 luni, in conditiile utiliazarii corespunzatoare. Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de catre Lensa.ro respecta principiile ISO 8980/2004. Garantia cade in sarcina producatorului. Lentilele aeriene pentru  ochelarii de vedere, care sunt executate dupa specificatiile consumatorului sau care au fost prelucrate si montate in rama de ochelari a clientului nu au drept de anulare a comenzii.

Rame de vedere si ochelari de soare: 24 luni in conditiile utilizarii corespunzatoare sau termenul specificat in certificatul de garantie. Garantia acordata de furnizor se refera numai la deficiente ale produselor determinate de defecte de fabricatie sau vici ascunse, descoperite in conditiile unei intretineri corespunzatoare a produselor. Deteriorari ale produselor precum zgarieturi, fisuri, sparturi, rupturi, deformari, nu sunt acoperite de garantie, fiind, considerate efecte ale unei intretineri necorespunzatoare. Interventiile mecanice asupra produsului, altele decat cele ale personalului Lensa.ro duce la anularea garantiei (lipituri, montaje externe ale lentilelor de vedere, indepartarea sigiliului etc).

Lentile de contact, solutii si accesorii pentru lentile de contact: Daca apar probleme in termen de 2 saptamani de la desigilare, dar nu mai tarziu de 24 luni de la achizitie, in cazul in care lentilele au fost manevrate corespunzator si intretinute cu solutiile corespunzatoare, conform indicatiilor, lentilele vor fi inlocuite automat sau se va restitui suma de bani corespunzatoare pentru lentila defecta.

Garantia lentilelor de contact acopera urmatoarele probleme aparute: zgarieturi din fabricatie pe suprafata lentilei; pete pe suprafata lentilei; diferente de putere dioptrica fata de dioptria inscrisa pe ambalaj.

Garantia lentilelor de contact nu acopera: prescriptia si adaptarea necorespunzatoare a lentilelor de contact; defecte survenite in urma manipularii necorespunzatoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite in urma intretinerii sau a depozitarii necorespunzatoare ( ex: depozite pe suprafata lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi, etc.)

TERMENUL DE GARANTIE pentru produsele mentionate este de 24 luni, cu exceptia produselor pentru care exista o garantie specifica. Garantia se refera numai la deficiente ale produsului deteriorate de defecte de fabricatie sau vici ascunse si isi pierde valabilitatea in cazul utilizarii necorespunzatoare al produselor. In vederea acceptarii garantiei, va rugam sa pastrati factura sau bonul fiscal, sa returnati produsul impreuna cu ambalajul original si un formular de reclamatie specific, completat integral. Vezi termenii de garantie integral pe pagina site-ului.

Termenul de rezolvare a reclamatiilor in perioada de garantie este de 15 zile.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 10.06.2021