inchide

Cosul tau
Cosul tau este gol!

Garantii si servicii - Lensa.ro

Garanția calității

100% calitate - ce vezi e ceea ce primești!

Lensa.ro comercializează produse originale, sigilate conform standardelor CE.

Toate produsele de pe Lensa.ro sunt autentice. 

Lensa.ro comercializează lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare, rame de vedere, soluții și accesorii de cea mai bună calitate.

Cu experiență în comercializarea online a lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate, Lensa.ro vă oferă servicii de înaltă calitate la cele mai mici prețuri.

Produse noi sigilate și 100% originale pentru sănătatea dvs.

Produsele comercializate pe Lensa.ro beneficiază de garanția legală de conformitate, care
este de 24 de luni de la data cumpărării, pentru produsele de folosință îndelungată.

Produsele sunt certificate internațional ISO 9001 și avizate în Romania de Ministerul Sănătății.

Suntem primul magazin online cu certificare Certified Reseller Ray-Ban -> Pentru verificare, click AICI

 

Garanția de retur

Poți returna fără niciun motiv produsele comandate de la Lensa în termen de 30 de zile calendaristice din momentul primirii coletului.

Returul este suportat integral de noi. Tu trebuie doar să ne anunți de unde dorești să ridicăm produsele.

*Nu pot fi returnate, conform legii, următoarele produse: lentile de contact cu dioptrie sau culoare (dacă ambalajul original, în speță cutia, prezintă forme de uzură, este deteriorată sau desigilată) și ochelarii făcuți la comandă după specificațiile clientului (prescripție). Totodată, intervențiile mecanice asupra produsului (lipituri, montaje defectuoase, îndepărtarea sigiliului), altele decât cele ale personalului Lensa.ro, duc la anularea garanției.

 

Garanția de livrare 

Livrarea produsului sau produselor comandate se face în cel mai scurt timp, în intervalul luni-vineri (pentru produsele aflate pe stoc). În cazul în care coletul nu ajunge în timpul estimat de curier, îți oferim scuzele noastre precum și o reducere de 10% la următoarea comandă. Perioada de livrare estimată este între 1-3 zile lucrătoare.

Trebuie să menționăm, însă, că pot exista mici întârzieri din cauza aglomerării curierilor în perioade precum Black Friday, Crăciunul, sărbătorile de Paște sau 8 Martie, Halloween, sărbători legale.

Produsele aflate in stoc furnizor au ca termen de livrare 50-65 de zile lucratoare. In unele cazuri (Black Friday, campanii Lensa, etc.) produsele pot intarzia si termenul de livrare va fi decalat.

*Pentru reducerea de 10%, clientul trebuie să contacteze Lensa.ro prin e-mail, telefon sau orice altă metodă de comunicare pentru a intra în posesia voucherului.

 

Garanția de schimb a produselor

Schimbarea produselor achiziționate de pe Lensa.ro este gratuită în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului.

Schimbarea este valabilă doar dacă:

  • solicitarea de schimbare se face în termen de 30 de zile calendaristice de la achiziționarea produsului;
  • ambalajul nu a fost deteriorat;
  • cutia de lentile nu a fost desigilată;
  • produsul a fost achiziționat de pe site-ul www.lensa.ro.

Schimbarea produsului se face după cum urmează: clientul va trimite o solicitare către furnizor pe adresa de email [email protected].

Comenzile cu produse personalizate (ochelari de vedere) nu intră în garanția de schimb.

 

Garanția de adaptare

Îți oferim întotdeauna garanția că ochelarii, lentilele de contact sau de vedere vor fi compatibile cu prescripția ta.

Venim în întâmpinarea ta cu 3 luni garanție pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe Lensa.ro la care prescripția a fost realizată de specialiștii noștri.

Garanția de adaptare se acordă produselor achiziționate de pe lensa.ro și din magazinele Lensa.

În cazul comenzilor de ochelari de vedere cu lentile progresive, vă oferim o garanție de adaptare de 30 de zile, iar garantia de adaptare constă în înlocuirea lentilelor progresive cu 2 perechi de lentile pentru vedere distanță și vedere aproape.

Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandată de un specialist, implică riscul ca acestea să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact.

 

Garanția estetică

Știm că alegerea lentilelor colorate este o decizie foarte grea, în special când ai de ales dintre sute de modele. 

Dacă nu ești mulțumit/ă de culoarea lentilelor comandate, în termen de 30 zile ne poți contacta pe e-mail, telefon, Facebook etc. și îți oferim o reducere de 20% la o altă cutie de lentile colorate.

 

Garanția de montaj

Alege să îți faci ochelarii de vedere la Lensa.ro, iar manopera pentru montarea lentilelor achiziționate din magazinele Lensa și de pe lensa.ro este asigurată GRATUIT.

Montarea ochelarilor se face în cadrul laboratorului propriu, iar aparatura modernă și experiența noastră permit executarea oricărui tip de montaj, atât pentru ochelarii de vedere, cât și pentru ochelarii de soare.

Menționăm că, în cazul montajului pe rama personală a clientului, luarea în custodie a ramei se va face în baza unui proces verbal de predare-primire și a unei note informative cu privire la responsabilitățile societății în cazul deteriorării/ruperii ramei la montaj.

 

Garanția satisfacției

100% satisfacție sau banii înapoi

BANII ÎNAPOI ÎN 30 DE ZILE

La Lensa.ro, satisfacția clienților este o prioritate. Dacă ați greșit comanda sau nu sunteți pe deplin mulțumit de produsele cumpărate, atunci aveți dreptul de a returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice de la recepționarea lor.

Cum puteți folosi garanția satisfacției?

Dacă nu sunteți mulțumit de ce ați comandat, puteți returna produsele la lensa.ro în termen de 30 de zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Lensa numai dacă, în prealabil, ați trimis un e-mail pe adresa [email protected] în care menționați că veți returna produsele. Rambursarea contravalorii produsului se va face prin metoda inițială de plată, în cel mult 30 de zile calendaristice de la retur.

Așadar, dacă doriți să renunțați la un produs, trebuie să ne trimiteți o înștiințare prin e-mail ([email protected]), telefon, verbal sau orice alte metode convenabile prin care ne anunțați că doriți să returnați produsul, menționând numărul comenzii/facturii și codul IBAN al contului bancar unde doriți să vă restituim contravaloarea produsului.

Vă rugăm să aveți în vedere că produsele individuale (cutie, blister, flacon etc.) care au fost deschise nu pot fi returnate.

În general, produsul nu trebuie să fie deteriorat, să nu conțină urme de uzură, să fie returnat numai în ambalajul original sigilat și fără însemnări sau alte modificări.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzură și nu poate fi vândut ca produs nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat sau, în cazul în care este într-o stare care nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul, iar la alegerea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala sa.

*Nu pot fi returnate, conform legii, următoarele produse (dacă au fost desigilate): lentile de contact (dioptrie, culoare) și ochelarii făcuți la comandă după specificațiile clientului (prescripție).

Suma aferentă returului va fi rambursată prin aceeași metodă de plată, după cum urmează:

PENTRU PRODUSELE CUMPĂRATE CU NUMERAR DIN MAGAZINELE LENSA: Clientul trebuie să se prezinte personal cu produsul în același magazin, cu toate componentele, accesoriile și eventualele cadouri de care produsul a fost însoțit, iar suma va fi rambursată numerar.

În situația returului în magazin, în cazul în care clientul optează pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, clientului i se va rambursa doar diferența dintre valoarea returului și prețul noului produs (sau, după caz, va achita diferența de bani).

PENTRU PRODUSELE CUMPĂRATE DE PE LENSA.RO: Clientul trebuie să înregistreze o cerere de retur pe adresa de mail [email protected] și poate alege să facă returul într-un magazin Lensa sau să solicite curier care să ridice produsul din locația unde se află, iar suma va fi rambursată astfel:

  • prin transfer în cont bancar, atunci când clientul a plătit prin ordin de plată, numerar la livrarea prin curier sau cu cardul, în magazin.
  • prin rambursare automată în contul de card, atunci când clientul a plătit online prin card de debit sau card de credit.
  • prin anularea tranzacției, atunci când clientul a plătit prin credit obținut în magazin, cu prezența obligatorie în magazinul unde s-a plasat comanda inițial.

Pentru orice detalii privind returnarea produselor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefonic.

 

Garanție produse

Garanția produselor se oferă în baza facturii electronice emise.

TERMENUL DE GARANȚIE pentru produsele menționate este de 24 de luni, cu excepția produselor pentru care există o garanție specifică. 

Acordarea garanției se referă exclusiv la defecte de fabricație sau vicii ascunse sesizate în perioada de garanție și numai în condițiile purtării, păstrării și întreținerii corespunzătoare a acestora. Constatarea defectelor, a naturii și cauzelor acestora este făcută la sediul vânzătorului sau, după caz, la sediul producătorului. Pentru analizarea solicitării de garanție, clientul va trimite solicitarea către adresa de e-mail [email protected].

După analizarea solicitării și confirmarea acordării garanției, produsul va fi înlocuit cu același produs nou sau se vor înlocui părțile defecte cu altele noi. Dacă produsul nu mai este pe stoc, acesta va fi înlocuit cu un altul, la alegere. În situația acceptării, produsul nou ales trebuie să aibă minim prețul achitat inițial. Dacă suma este mai mare, diferența de preț este suportată de client.

GARANȚIE OCHELARI DE VEDERE: Garanția de 24 de luni este valabilă doar dacă ochelarii sunt însoțiți de plicurile originale ale lentilelor. Este foarte important să păstrați bonul de casă sau factura cu care se dovedește că produsul este încă în termenul de garanție și că a fost achiziționat de la noi.

Rambursarea contravalorii ochelarilor de vedere este exceptată conform OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. C.

Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de Lensa.ro respectă principiile ISO 8980/2004. Garanția cade în sarcina producătorului. Lentilele aeriene pentru ochelarii de vedere care sunt executate după specificațiile consumatorului sau care au fost prelucrate și montate în rama de ochelari a clientului nu au drept de anulare a comenzii.

RAME DE VEDERE ȘI OCHELARI DE SOARE: Garanția de 24 de luni se acordă în condițiile utilizării corespunzătoare. Garanția acordată de furnizor se referă numai la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricație sau vicii ascunse, descoperite în condițiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări nu sunt acoperite de garanție, fiind considerate efecte ale unei întrețineri necorespunzătoare. Intervențiile mecanice asupra produsului (lipituri, montaje externe ale lentilelor de vedere, îndepărtarea sigiliului etc), altele decât cele ale personalului Lensa.ro, duc la anularea garanției.

GARANȚIE SOLUȚII ȘI ACCESORII OCHELARI: Aceste produse beneficiază de garanție 6 luni de la achiziționare, fiind produse cu o durată de viață scurtă.

GARANȚIE LENTILE DE CONTACT: Garanția de 24 de luni acoperă următoarele probleme apărute: zgârieturi din fabricație pe suprafața lentilei; pete pe suprafața lentilei; diferențe de putere dioptrică față de dioptria înscrisă pe ambalaj.

Garanția lentilelor de contact NU acoperă:

- prescripția și adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact;

- defectele survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc.);

- defecte survenite în urma întreținerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafața lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc.)

Termenul de rezolvare a reclamațiilor în perioada de garanție este de 15 zile.