Garantii si servicii - Lensa.ro

Garan╚Ťia calit─â╚Ťii

100% calitate - ce vezi e ceea ce prime╚Öti!

Lensa.ro comercializeaz─â produse originale, sigilate conform standardelor CE.

Toate produsele de pe Lensa.ro sunt autentice. 

Lensa.ro comercializeaz─â lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare, rame de vedere, solu╚Ťii ╚Öi accesorii de cea mai bun─â calitate.

Cu experien╚Ť─â în comercializarea online a lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate, Lensa.ro v─â ofer─â servicii de înalt─â calitate la cele mai mici pre╚Ťuri.

Produse noi sigilate ╚Öi 100% originale pentru s─ân─âtatea dvs.

Produsele comercializate pe Lensa.ro beneficiaz─â de garan╚Ťia legal─â de conformitate, care
este de 24 de luni de la data cump─âr─ârii, pentru produsele de folosin╚Ť─â îndelungat─â.

Produsele sunt certificate interna╚Ťional ISO 9001 ╚Öi avizate în Romania de Ministerul S─ân─ât─â╚Ťii.

Suntem primul magazin online cu certificare Certified Reseller Ray-Ban -> Pentru verificare, click AICI

 

Garan╚Ťia de retur

Po╚Ťi returna f─âr─â niciun motiv produsele comandate de la Lensa în termen de 30 de zile calendaristice din momentul primirii coletului.

Returul este suportat integral de noi. Tu trebuie doar s─â ne anun╚Ťi de unde dore╚Öti s─â ridic─âm produsele.

*Nu pot fi returnate, conform legii, urm─âtoarele produse: lentile de contact cu dioptrie sau culoare (dac─â ambalajul original, în spe╚Ť─â cutia, prezint─â forme de uzur─â, este deteriorat─â sau desigilat─â) ╚Öi ochelarii f─âcu╚Ťi la comand─â dup─â specifica╚Ťiile clientului (prescrip╚Ťie). Totodat─â, interven╚Ťiile mecanice asupra produsului (lipituri, montaje defectuoase, îndep─ârtarea sigiliului), altele decât cele ale personalului Lensa.ro, duc la anularea garan╚Ťiei.

 

Garan╚Ťia de livrare 

Livrarea produsului sau produselor comandate se face în cel mai scurt timp, în intervalul luni-vineri (pentru produsele aflate pe stoc). În cazul în care coletul nu ajunge în timpul estimat de curier, î╚Ťi oferim scuzele noastre precum ╚Öi o reducere de 10% la urm─âtoarea comand─â. Perioada de livrare estimat─â este între 1-3 zile lucr─âtoare.

Trebuie s─â men╚Ťion─âm, îns─â, c─â pot exista mici întârzieri din cauza aglomer─ârii curierilor în perioade precum Black Friday, Cr─âciunul, s─ârb─âtorile de Pa╚Öte sau 8 Martie, Halloween, s─ârb─âtori legale.

Produsele aflate in stoc furnizor au ca termen de livrare 30-45 de zile lucratoare. In unele cazuri (Black Friday, campanii Lensa, etc.) produsele pot intarzia si termenul de livrare va fi decalat.

*Pentru reducerea de 10%, clientul trebuie s─â contacteze Lensa.ro prin e-mail, telefon sau orice alt─â metod─â de comunicare pentru a intra în posesia voucherului.

 

Garan╚Ťia de schimb a produselor

Schimbarea produselor achizi╚Ťionate de pe Lensa.ro este gratuit─â în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului.

Schimbarea este valabil─â doar dac─â:

  • solicitarea de schimbare se face în termen de 30 de zile calendaristice de la achizi╚Ťionarea produsului;
  • ambalajul nu a fost deteriorat;
  • cutia de lentile nu a fost desigilat─â;
  • produsul a fost achizi╚Ťionat de pe site-ul www.lensa.ro.

Schimbarea produsului se face dup─â cum urmeaz─â: clientul va trimite o solicitare c─âtre furnizor pe adresa de email [email protected]

Comenzile cu produse personalizate (ochelari de vedere) nu intr─â în garan╚Ťia de schimb.

 

Garan╚Ťia de adaptare

Î╚Ťi oferim întotdeauna garan╚Ťia c─â ochelarii, lentilele de contact sau de vedere vor fi compatibile cu prescrip╚Ťia ta.

Venim în întâmpinarea ta cu 6 luni garan╚Ťie pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe Lensa.ro la care prescrip╚Ťia a fost realizat─â de speciali╚Ötii no╚Ötri.

Garan╚Ťia de adaptare se acord─â exclusiv produselor achizi╚Ťionate de pe lensa.ro.

În cazul comenzilor de ochelari de vedere cu lentile progresive, v─â oferim o garan╚Ťie de adaptare care const─â în înlocuirea lentilelor progresive cu 2 perechi de lentile pentru vedere distan╚Ť─â ╚Öi vedere aproape.

Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dac─â este recomandat─â de un specialist, implic─â riscul ca acestea s─â nu vi se potriveasc─â. V─â sf─âtuim s─â consulta╚Ťi întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nou─â marc─â de lentile. Fiecare utilizator poate avea o experien╚Ť─â diferit─â cu acela╚Öi tip de lentile. Vânz─âtorul nu este r─âspunz─âtor pentru eventualele complica╚Ťii medicale, disconfort sau neadaptare ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact.

 

Garan╚Ťia estetic─â

╚śtim c─â alegerea lentilelor colorate este o decizie foarte grea, în special când ai de ales dintre sute de modele. 

Dac─â nu e╚Öti mul╚Ťumit/─â de culoarea lentilelor comandate, în termen de 30 zile ne po╚Ťi contacta pe e-mail, telefon, Facebook etc. ╚Öi î╚Ťi oferim o reducere de 20% la o alt─â cutie de lentile colorate.

 

Garan╚Ťia de montaj

Alege s─â î╚Ťi faci ochelarii de vedere la Lensa.ro, iar manopera pentru montarea lentilelor achizi╚Ťionate din magazinele Lensa ╚Öi de pe lensa.ro este asigurat─â GRATUIT.

Montarea ochelarilor se face în cadrul laboratorului propriu, iar aparatura modern─â ╚Öi experien╚Ťa noastr─â permit executarea oric─ârui tip de montaj, atât pentru ochelarii de vedere, cât ╚Öi pentru ochelarii de soare.

Men╚Ťion─âm c─â, în cazul montajului pe rama personal─â a clientului, luarea în custodie a ramei se va face în baza unui proces verbal de predare-primire ╚Öi a unei note informative cu privire la responsabilit─â╚Ťile societ─â╚Ťii în cazul deterior─ârii/ruperii ramei la montaj.

 

Garan╚Ťia satisfac╚Ťiei

100% satisfac╚Ťie sau banii înapoi

BANII ÎNAPOI ÎN 30 DE ZILE

La Lensa.ro, satisfac╚Ťia clien╚Ťilor este o prioritate. Dac─â a╚Ťi gre╚Öit comanda sau nu sunte╚Ťi pe deplin mul╚Ťumit de produsele cump─ârate, atunci ave╚Ťi dreptul de a returna produsele în termen de 30 de zile calendaristice de la recep╚Ťionarea lor.

Cum pute╚Ťi folosi garan╚Ťia satisfac╚Ťiei?

Dac─â nu sunte╚Ťi mul╚Ťumit de ce a╚Ťi comandat, pute╚Ťi returna produsele la lensa.ro în termen de 30 de zile, f─âr─â penalit─â╚Ťi ╚Öi f─âr─â invocarea vreunui motiv. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Lensa numai dac─â, în prealabil, a╚Ťi trimis un e-mail pe adresa [email protected] în care men╚Ťiona╚Ťi c─â ve╚Ťi returna produsele. Rambursarea contravalorii produsului se va face prin metoda ini╚Ťial─â de plat─â, în cel mult 30 de zile calendaristice de la retur.

A╚Öadar, dac─â dori╚Ťi s─â renun╚Ťa╚Ťi la un produs, trebuie s─â ne trimite╚Ťi o în╚Ötiin╚Ťare prin e-mail ([email protected]), telefon, verbal sau orice alte metode convenabile prin care ne anun╚Ťa╚Ťi c─â dori╚Ťi s─â returna╚Ťi produsul, men╚Ťionând num─ârul comenzii/facturii ╚Öi codul IBAN al contului bancar unde dori╚Ťi s─â v─â restituim contravaloarea produsului.

V─â rug─âm s─â ave╚Ťi în vedere c─â produsele individuale (cutie, blister, flacon etc.) care au fost deschise nu pot fi returnate.

În general, produsul nu trebuie s─â fie deteriorat, s─â nu con╚Ťin─â urme de uzur─â, s─â fie returnat numai în ambalajul original sigilat ╚Öi f─âr─â însemn─âri sau alte modific─âri.

Dac─â produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzur─â ╚Öi nu poate fi vândut ca produs nou, ne rezerv─âm dreptul de a solicita o tax─â pentru a acoperi diferen╚Ťa de pre╚Ť dintre un produs nou ╚Öi un produs deja utilizat sau, în cazul în care este într-o stare care nu ne permite recomercializarea lui, ne rezerv─âm dreptul de a refuza produsul, iar la alegerea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala sa.

*Nu pot fi returnate, conform legii, urm─âtoarele produse (dac─â au fost desigilate): lentile de contact (dioptrie, culoare) ╚Öi ochelarii f─âcu╚Ťi la comand─â dup─â specifica╚Ťiile clientului (prescrip╚Ťie).

Suma aferentă returului va fi rambursată prin aceeași metodă de plată, după cum urmează:

PENTRU PRODUSELE CUMP─éRATE CU NUMERAR DIN MAGAZINELE LENSA: Clientul trebuie s─â se prezinte personal cu produsul în acela╚Öi magazin, cu toate componentele, accesoriile ╚Öi eventualele cadouri de care produsul a fost înso╚Ťit, iar suma va fi rambursat─â numerar.

În situa╚Ťia returului în magazin, în cazul în care clientul opteaz─â pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, clientului i se va rambursa doar diferen╚Ťa dintre valoarea returului ╚Öi pre╚Ťul noului produs (sau, dup─â caz, va achita diferen╚Ťa de bani).

PENTRU PRODUSELE CUMP─éRATE DE PE LENSA.RO: Clientul trebuie s─â înregistreze o cerere de retur pe adresa de mail [email protected] ╚Öi poate alege s─â fac─â returul într-un magazin Lensa sau s─â solicite curier care s─â ridice produsul din loca╚Ťia unde se afl─â, iar suma va fi rambursat─â astfel:

  • prin transfer în cont bancar, atunci când clientul a pl─âtit prin ordin de plat─â, numerar la livrarea prin curier sau cu cardul, în magazin.
  • prin rambursare automat─â în contul de card, atunci când clientul a pl─âtit online prin card de debit sau card de credit.
  • prin anularea tranzac╚Ťiei, atunci când clientul a pl─âtit prin credit ob╚Ťinut în magazin, cu prezen╚Ťa obligatorie în magazinul unde s-a plasat comanda ini╚Ťial.

Pentru orice detalii privind returnarea produselor, v─â rug─âm s─â ne contacta╚Ťi prin e-mail sau telefonic.

 

Garan╚Ťie produse

Garan╚Ťia produselor se ofer─â în baza facturii electronice emise.

TERMENUL DE GARAN╚ÜIE pentru produsele men╚Ťionate este de 24 de luni, cu excep╚Ťia produselor pentru care exist─â o garan╚Ťie specific─â. 

Acordarea garan╚Ťiei se refer─â exclusiv la defecte de fabrica╚Ťie sau vicii ascunse sesizate în perioada de garan╚Ťie ╚Öi numai în condi╚Ťiile purt─ârii, p─âstr─ârii ╚Öi între╚Ťinerii corespunz─âtoare a acestora. Constatarea defectelor, a naturii ╚Öi cauzelor acestora este f─âcut─â la sediul vânz─âtorului sau, dup─â caz, la sediul produc─âtorului. Pentru analizarea solicit─ârii de garan╚Ťie, clientul va trimite solicitarea c─âtre adresa de e-mail [email protected].

Dup─â analizarea solicit─ârii ╚Öi confirmarea acord─ârii garan╚Ťiei, produsul va fi înlocuit cu acela╚Öi produs nou sau se vor înlocui p─âr╚Ťile defecte cu altele noi. Dac─â produsul nu mai este pe stoc, acesta va fi înlocuit cu un altul, la alegere. În situa╚Ťia accept─ârii, produsul nou ales trebuie s─â aib─â minim pre╚Ťul achitat ini╚Ťial. Dac─â suma este mai mare, diferen╚Ťa de pre╚Ť este suportat─â de client.

GARAN╚ÜIE OCHELARI DE VEDERE: Garan╚Ťia de 24 de luni este valabil─â doar dac─â ochelarii sunt înso╚Ťi╚Ťi de plicurile originale ale lentilelor. Este foarte important s─â p─âstra╚Ťi bonul de cas─â sau factura cu care se dovede╚Öte c─â produsul este înc─â în termenul de garan╚Ťie ╚Öi c─â a fost achizi╚Ťionat de la noi.

Rambursarea contravalorii ochelarilor de vedere este exceptat─â conform OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit. C.

Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de Lensa.ro respect─â principiile ISO 8980/2004. Garan╚Ťia cade în sarcina produc─âtorului. Lentilele aeriene pentru ochelarii de vedere care sunt executate dup─â specifica╚Ťiile consumatorului sau care au fost prelucrate ╚Öi montate în rama de ochelari a clientului nu au drept de anulare a comenzii.

RAME DE VEDERE ╚śI OCHELARI DE SOARE: Garan╚Ťia de 24 de luni se acord─â în condi╚Ťiile utiliz─ârii corespunz─âtoare. Garan╚Ťia acordat─â de furnizor se refer─â numai la deficien╚Ťe ale produselor determinate de defecte de fabrica╚Ťie sau vicii ascunse, descoperite în condi╚Ťiile unei între╚Ťineri corespunz─âtoare a produselor. Deterior─âri ale produselor precum zgârieturi, fisuri, sp─ârturi, rupturi, deform─âri nu sunt acoperite de garan╚Ťie, fiind considerate efecte ale unei între╚Ťineri necorespunz─âtoare. Interven╚Ťiile mecanice asupra produsului (lipituri, montaje externe ale lentilelor de vedere, îndep─ârtarea sigiliului etc), altele decât cele ale personalului Lensa.ro, duc la anularea garan╚Ťiei.

GARAN╚ÜIE SOLU╚ÜII ╚śI ACCESORII OCHELARI: Aceste produse beneficiaz─â de garan╚Ťie 6 luni de la achizi╚Ťionare, fiind produse cu o durat─â de via╚Ť─â scurt─â.

GARAN╚ÜIE LENTILE DE CONTACT: Garan╚Ťia de 24 de luni acoper─â urm─âtoarele probleme ap─ârute: zgârieturi din fabrica╚Ťie pe suprafa╚Ťa lentilei; pete pe suprafa╚Ťa lentilei; diferen╚Ťe de putere dioptric─â fa╚Ť─â de dioptria înscris─â pe ambalaj.

Garan╚Ťia lentilelor de contact NU acoper─â:

- prescrip╚Ťia ╚Öi adaptarea necorespunz─âtoare a lentilelor de contact;

- defectele survenite în urma manipul─ârii necorespunz─âtoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc.);

- defecte survenite în urma între╚Ťinerii sau a depozit─ârii necorespunz─âtoare (ex: depozite pe suprafa╚Ťa lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc.)

Termenul de rezolvare a reclama╚Ťiilor în perioada de garan╚Ťie este de 15 zile.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 16.11.2022