Politica de returnare - Lensa.ro

POLITICA RETURNARE PRODUSE ACHIZITIONATE ONLINE

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”): Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 30 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre dumneavoastra.

Cu toate acestea Clientii LENSA care achizitioneaza produsele noastre online, prin intermediul platformei www.lensa.ro, beneficiaza de o perioada de 30 de  zile in care se pot retrage din contract, fara a fi necesara justificarea deciziei, prin aceasta prelungire a termenului de retragere societatea noastra isi doreste sa vina in intampinarea nevoilor clientilor nostri. Cu exceptia cazului in care LENSA s-a oferit sa recupereze produsele in cauza, clientul are obligatia de a returna sau a inmana produsele personalului LENSA, fara intarzieri nejustificate si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat catre LENSA devizia sa de retragere din contract.

Termenul de 30 zile se calculeaza de la data cand clientul a intrat in posesia fizica a produselor comandate.

Pentru a beneficia de dreptul de retragere, clientul are obligatia de a informa LENSA cu privire la decizia sa de retragere din contract in termenul mentionat anterior. Decizia de retragere se va comunica la adresa de e-mail: [email protected]. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere revine clientului.

In urma exprimarii dreptului de retragere din contract pentru produsele achizitionate online, LENSA va proceda la rambursarea sumelor platite de catre client intr-un termen de cel mult 14 zile de la data la care a fost informat despre optiunea de retragere.

LENSA ramburseaza sumele platite de catre client folosind aceleasi modalitati de plata ca cele utilizate pentru tranzactia initiala conform conditiilor din capitolul XIII.

LENSA nu are obligatia sa ramburseze costurile suplimentare in situatia in care clientul a ales in mod explicit un alt tip de livrare, decat livrarea standard oferita de LENSA.  

LENSA are dreptul sa amane rambursarea sumelor pana la data receptionarii produselor ce au facut obiectul vanzarii.

Exceptari de la exercitarea dreptului de retragere:

  • produsele sigilate ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre client; (ex. lentile de contact), conform art. 16 punctul e) din OUG nr. 34/2014 (ex. Ambalajul lentilelor de contact, blisterelor si flacoanelor sunt deterioarate).
  • produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar (ex. produse efectuate pe baza de comanda), conform art. 16 punctul c) din OUG nr. 34/2014 (ex. Ochelarii de vedere realizati dupa prescriptie medicala);
  • furnizarea de con┼úinut digital care nu este livrat pe un suport material, dac─â prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului ┼či dup─â ce acesta a confirmat c─â a luat cuno┼čtin┼ú─â de faptul c─â î┼či va pierde dreptul la retragere. Voucherul este valabil doar la cump─âr─âturile pe site-ul www.lensa.ro ┼či in magazinele Lensa, iar acestea nu pot fi returnate sau preschimbate in bani.

Pentru returul produselor achizitionate care indeplinesc conditiile legii prezentate mai sus, va rugam sa trimiteti un e-mail pe adresa [email protected] in care sa completati datele mentionate mai jos sau sa trimiteti acest formular completat cu datele necesare.

  • C─âtre SC TENSA ART DESIGN SA, Str.Serg. Ghercu Constantin, nr. 1B, The Bridge 3 Office Building (cladirea 3), et.7, sect.6, Bucuresti;
  • V─â informez/V─â inform─âm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastr─â (*) din contractul referitor la vânzarea urm─âtoarelor produse (*) / prestarea urm─âtoarelor servicii (*);
  • Comandate la data (*) / primite la data (*);
  • Numar comanda;
  • Numele consumatorului (consumatorilor);
  • Adresa de ridicare a coletului (consumatorilor);
  • Data;
  • Cont IBAN (daca coletul este ramburs)
  • Pentru comenzile achitate cu cardul online banii se returneaza in acelasi cont.

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.

RETURNAREA PRODUSELOR ACHIZITIONATE DIN MAGAZINELE FIZICE

Potrivit dispozitiilor legale, retunarea produselor achizitionate din magazinele fizice LENSA din Romania, nu poate opera in lipsa unor motive temeinic justificate care sa prezinte neconformitatea unui produs achizitionat. Astfel, in cazul produselor achizitionate din magazile fizice LENSA se vor aplica conditiile din Politica de Garantii.

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 05.07.2022