Ce castigi cu ochelarii de soare de la Lensa?
Ce pierzi daca nu porti ochelari de soare de la Lensa?
Tips & tricks:
Este recomandat ca forma ramei sa se potriveasca fizionomiei tale;
Indicat este ca rama aleasa sa se incadreze dimensiunilor chipului tau.
Desi nu este un criteriu de baza, culoarea ramei armonizeaza stilul tau vestimentar dar si personalitatea ta.
Curatarea ochelarilor este foarte simpla si se poate face in doar 2 pasi:
Compania a fost fondata in 1946 de catre designerul de moda francez Christian Dior, care era originar din Normandia. Acest brand vinde doar pantofi si imbracaminte si poate fi cumparat doar din magazinele Dior. Haute couture se afla sub divizia Christian Dior Couture. Pietro Beccari este CEO Christian Dior Couture din 2018.
Casa Dior a fost infiintata la 16 decembrie 1946 la 30 Avenue Montaigne din Paris. Cu toate acestea, actuala corporatie Dior sarbatoreste „1947” drept anul de deschidere. Dior a fost sustinut financiar de bogatul om de afaceri Marcel Boussac. Boussac la invitat initial pe Dior sa proiecteze pentru Philippe et Gaston, dar Dior a refuzat, dorind sa faca un nou inceput sub propriul sau nume, mai degraba decat sa reinvie un brand vechi. Noua casa de couture a devenit parte dintr-o „afacere de textile integrata vertical” deja operata de Boussac. Capitalul sau era de 6 milioane FFr si forta de munca de 80 de angajati. Compania a fost intr-adevar un proiect de vanitate pentru Boussac si a fost o „filiala majoritara a Boussac Saint-Freres S.A.
La 12 februarie 1947, Christian Dior a lansat prima sa colectie de moda pentru primavara-vara 1947. Spectacolul „90 de modele din prima sa colectie pe sase manechine” a fost prezentat in saloanele sediului companiei din Avenue Montaigne 30.
Moartea designerului-sef a lasat Casa Dior in haos, iar directorul general Jacques Rouët s-a gandit sa inchida operatiunile in intreaga lume. Aceasta posibilitate nu a fost primita cu bunavointa de licentiatii Dior si de industria modei franceza; Maison Dior a fost prea importanta pentru stabilitatea financiara a industriei pentru a permite o astfel de actiune.
Dior a creat parteneriate puternice cu celebritati de la Hollywood si influenti ai retelelor sociale, lucrand indeaproape cu acesti indivizi pentru a ajunge la mai multe categorii demografice si pentru a-si restabili identitatea ca brand nou, modern, in ciuda faptului ca exista de ceva vreme. Acest lucru a permis brandului sa prezinte o imagine mai populista si sa atraga un public mai larg.
Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile de pe Lensa.ro au caracter informativ, iar nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Accesoriile expuse in fotografii sau materiale video sunt cu titlu de prezentare, iar acestea pot sa difere in functie de sezonalitate.
Acest produs poate fi achizitionat folosind 18590 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Cod produs: #217330 | Cod producator: Dior DIORBLACKSUIT-RI-29A4
Ai cumparat sau primit acest produs?
Spune si altora parerea ta.