Cod produs: 207754
Producator | Guess |
Model | GU2942 001 |
Pentru | Dama |
Culoare rama | Negru |
Stil rama | Ochi de pisica |
Material rama | Plastic |
Tip rama | Rama completa |
Latime lentile | 54 mm |
Lungime brate | 140 mm |
Punte nazala | 16 mm |
Inaltime lentile | 44 mm |
Latime rama | 140 mm |
Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa?
Ce pierzi dacă nu porți rame de vedere de la Lensa?
Tips & tricks:
Este recomandat ca forma ramei să se potrivească fizionomiei tale;
Indicat este ca rama aleasă să se încadreze dimensiunilor chipului tău;
Deși nu este un criteriu de bază, culoarea ramei armonizează stilul tău vestimentar dar și personalitatea ta.
Curățarea ochelarilor este foarte simplă și se poate face în doar 2 pași:
Din glamourul legendar al Hollywood-ului și un strop de chic natural francez nu poate să iasă decât un brand de modă ideal. Asta au făcut frații Marciano când au fondat GUESS. Povestea a început în 1981, când cei patru frați din sudul Franței s-au îndrăgostit de Los Angeles într-o vacanță de familie și au decis să se mute aici. Numele mărcii le-a fost sugerat de un slogan publicitar pe care îl vedeau în fiecare zi pe drumul către birou: „Ghici ce este în noul nostru Big Mac?” Cuvântul le-a rămas în minte. Curând a devenit numele pe clădirea sediului lor de pe Bulevardul Olimpic, chiar lângă panoul publicitar care îi inspirase.
Și-au numit produsul lor inovator, niște blugi subțiri, spălați printr-un procedeu care le dă un aspect uzat și îi face mai moi și mai flexibili, cu trei fermoare – Marilyn Jean. Procedeul spălarea cu piatră era rară pe piața din SUA și nici francezii nu erau prea bine primiți într-o industrie atât de tipic americană. Totuși, cei patru au trimis o pereche de blugi și o notă scrisă de mână unor magazine universale selectate. Bloomingdale’s i-au plăcut și a comandat 24 de perechi. Stilul unic, sexy, s-a epuizat în câteva ore. În primul său an în SUA, GUESS a ajuns în toate magazinele mari din SUA.
Apoi, desigur, a urmat reclama. Guess a devenit simbolul unui stil de viață tineresc, sexy și aventuros, imaginea glamour fiind susținută de campanii de promovare impresionante, care au avut în centru femei tinere care au definit spiritul provocator al mărcii. Prima „Guess Girl” a fost un model francez necunoscut, Estelle Lefebure. Urmîtoarele au fost mai degrabă celebre Claudia Schiffer, Carré Otis, Eva Herzigova, Laetitia Casta, Naomi Campbell, Anna Nicole Smith, Paris Hilton… și o anume Carla Bruni, în vârstă de numai 16 ani la acea vreme.
Indiferent dacă este alb-negru sau color, stilul publicitar GUESS este instantaneu recunoscut - figuri seducătoare pe fundaluri inspiratoare, sugerând o poveste pe care spectatorii o pot inventa ei înșiși. În sfârșit, trebuie spus că multe dintre fetele GUESS sunt mai curbate decât cele văzute în majoritatea reclamelor de modă.
Succesul impresionant i-a determinat pe frați să își mărească gama de produse, completând-o cu încălțăminte și accesorii. Guess face parte din portofoliul producătorului italian de ochelari Marcolin din anul 2013. Colecțiile de ochelari de soare și de vedere păstrează valorile brandului, remarcându-se prin forme avangardiste, combinații îndrăznețe, culori puternice și lentile oglindă ce atrag atenția asupra purtătorului.
Astăzi, GUESS are peste 1.500 de magazine în întreaga lume și oferă colecții pentru bărbați, femei și copii, precum și o gamă largă de accesorii, de la bijuterii, parfumuri, ochelari și ceasuri până la pantofi și genți extrem de dorite.
Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile de pe Lensa.ro au caracter informativ, iar nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Accesoriile expuse in fotografii sau materiale video sunt cu titlu de prezentare, iar acestea pot sa difere in functie de sezonalitate.
Acest produs poate fi achizitionat folosind 3890 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Cod produs: #207754 | Cod producator: Guess GU2942 001
Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.