Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa?
Ce pierzi daca nu porti rame de vedere de la Lensa?
Tips & tricks:
Este recomandat ca forma ramei sa se potriveasca fizionomiei tale;
indicat este ca rama aleasa sa se incadreze dimensiunilor chipului tau;
Desi nu este un criteriu de baza, culoarea ramei armonizeaza stilul tau vestimentar dar si personalitatea ta.
Curatarea ochelarilor este foarte simpla si se poate face in doar 2 pasi:
Din glamourul legendar al Hollywood-ului si un strop de chic natural francez nu poate sa iasa decat un brand de moda ideal. Asta au facut fratii Marciano cand au fondat GUESS. Povestea a inceput in 1981, cand cei patru frati din sudul Frantei s-au indragostit de Los Angeles intr-o vacanta de familie si au decis sa se mute aici. Numele marcii le-a fost sugerat de un slogan publicitar pe care il vedeau in fiecare zi pe drumul catre birou: „Ghici ce este in noul nostru Big Mac?” Cuvantul le-a ramas in minte. Curand a devenit numele pe cladirea sediului lor de pe Bulevardul Olimpic, chiar langa panoul publicitar care ii inspirase.
si-au numit produsul lor inovator, niste blugi subtiri, spalati printr-un procedeu care le da un aspect uzat si ii face mai moi si mai flexibili, cu trei fermoare – Marilyn Jean. Procedeul spalarea cu piatra era rara pe piata din SUA si nici francezii nu erau prea bine primiti intr-o industrie atat de tipic americana. Totusi, cei patru au trimis o pereche de blugi si o nota scrisa de mana unor magazine universale selectate. Bloomingdale’s i-au placut si a comandat 24 de perechi. Stilul unic, sexy, s-a epuizat in cateva ore. in primul sau an in SUA, GUESS a ajuns in toate magazinele mari din SUA.
Apoi, desigur, a urmat reclama. Guess a devenit simbolul unui stil de viata tineresc, sexy si aventuros, imaginea glamour fiind sustinuta de campanii de promovare impresionante, care au avut in centru femei tinere care au definit spiritul provocator al marcii. Prima „Guess Girl” a fost un model francez necunoscut, Estelle Lefebure. Urmitoarele au fost mai degraba celebre Claudia Schiffer, Carré Otis, Eva Herzigova, Laetitia Casta, Naomi Campbell, Anna Nicole Smith, Paris Hilton… si o anume Carla Bruni, in varsta de numai 16 ani la acea vreme.
indiferent daca este alb-negru sau color, stilul publicitar GUESS este instantaneu recunoscut - figuri seducatoare pe fundaluri inspiratoare, sugerand o poveste pe care spectatorii o pot inventa ei insisi. in sfarsit, trebuie spus ca multe dintre fetele GUESS sunt mai curbate decat cele vazute in majoritatea reclamelor de moda.
Succesul impresionant i-a determinat pe frati sa isi mareasca gama de produse, completand-o cu incaltaminte si accesorii. Guess face parte din portofoliul producatorului italian de ochelari Marcolin din anul 2013. Colectiile de ochelari de soare si de vedere pastreaza valorile brandului, remarcandu-se prin forme avangardiste, combinatii indraznete, culori puternice si lentile oglinda ce atrag atentia asupra purtatorului.
Astazi, GUESS are peste 1.500 de magazine in intreaga lume si ofera colectii pentru barbati, femei si copii, precum si o gama larga de accesorii, de la bijuterii, parfumuri, ochelari si ceasuri pana la pantofi si genti extrem de dorite.
Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile de pe Lensa.ro au caracter informativ, iar nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Accesoriile expuse in fotografii sau materiale video sunt cu titlu de prezentare, iar acestea pot sa difere in functie de sezonalitate.
Acest produs poate fi achizitionat folosind 4391 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Cod produs: #207751 | Cod producator: Guess GU2941 083
Ai cumparat sau primit acest produs?
Spune si altora parerea ta.