Cod produs: 210004
Producator | Gucci |
Model | GG1304SK 002 |
Pentru | Dama |
Stil rama | Rotund |
Culoare rama | Havana |
Culoare lentile | Maro |
Material rama | Acetat |
Tip lentila | Gradient |
Tip rama | Rama completa |
Garantie | 24 luni |
Latime lentile | 56 mm |
Lungime brate | 145 mm |
Punte nazala | 20 mm |
Latime rama | 134.4 mm |
Inaltime lentile | 52 mm |
Ce câstigi cu ochelarii de soare de la Lensa?
Ce pierzi dacă nu porți ochelari de soare de la Lensa?
Tips & tricks:
Este recomandat ca forma ramei să se potrivească fizionomiei tale;
Indicat este ca rama aleasă să se încadreze dimensiunilor chipului tău.
Deși nu este un criteriu de bază, culoarea ramei armonizează stilul tău vestimentar dar și personalitatea ta.
Curățarea ochelarilor este foarte simplă și se poate face în doar 2 pași:
În 1897, Guccio Gucci lucra ca bellboy în faimosul hotel Savoy din Londra. Legenda spune că valizele și cuferele luxoase ale aristocraților care se cazau la hotel l-au inspirat să-și creeze propria companie. Așa s-ar fi născut Gucci, brandul asociat cu luxul și viața bună, din care a și împrumutat călărețul, logoul mărcii.
Primele magazine s-au deschis în Florența, unde a fost fondată compania. În 1935, când Liga Națiunilor a impus un embargo comercial asupra Italiei, pielea a devenit rară, forțându-l pe Guccio să introducă în compoziția produselor și alte țesături, precum rafia, răchita, lemnul, inul sau iută. Tot atunci a fost creat motivul rombi, semnătura Gucci. În 1937, Gucci și-a lansat gențile de mână și primele valize de succes ale mărcii.
Guccio Gucci a murit la 72 de ani, la 15 zile după deschiderea magazinului din New York. Logoul casei a devenit marcă înregistrată în 1955. La începutul anilor ’60, sigla GG a fost aplicată pe pânză și folosită pentru genți, articole din piele, bagaje și primele piese vestimentare.
Geanta purtată de Jacqueline Kennedy a fost redenumită Jackie și avea să fie relansată în 1999 în multe culori și variații la mare succes, deschizând epoca genții Gucci „It”.
Imprimeul eșarfă Flora conceput pentru Prințesa Grace de Monaco în 1966, a devenit iconic pentru Gucci, revizuit de directorii de creație Frida Giannini și, cel mai recent, de Alessandro Michele în colecția sa Aria.
La mijlocul anilor '90, colecțiile Tom Ford au stabilit stilul elegant, sexy și modern al look-ului casei și l-au consacrat ca un brand dedicat glamour-ului de seară, atrăgând celebrii de la Hollywood. În anii 2010, Gucci a devenit un brand iconic „geek-chic”. În mai puțin de trei ani, a cumpărat Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Boucheron și Bedat.
Între accesoriile lansate de brand, cea mai recentă gamă de rame optice și ochelari de soare susține viziunea creativă Gucci. Îmbinând alura retro și sofisticarea modernă, noua colecție de ochelari este învăluită într-o dispoziție misterioasă, având-o ca imagine de brand pe Billie Eilish. Reinterpretând estetica atemporală a Casei, noile rame reflectă perfect atmosfera cinematografică a campaniei. De la modelele ochi de pisică la ramele pătrate, selecția Gucci de ochelari de soare și rame optice pentru femei reprezintă o interpretare modernă a stilurilor retro. Aviator sau oversize, selecția de ochelari Gucci prezintă un amestec eclectic de forme în rame din metal sau acetat.
Victoria Beckham, James Franco, Salma Hayek sunt doar câteva dintre celebritățile care nu se despart aproape niciodată de ochelarii Gucci.
Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile de pe Lensa.ro au caracter informativ, iar nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Accesoriile expuse in fotografii sau materiale video sunt cu titlu de prezentare, iar acestea pot sa difere in functie de sezonalitate.
Acest produs poate fi achizitionat folosind 27699 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Cod produs: #210004 | Cod producator: Gucci GG1304SK-002
Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.