Ce castigi cu ochelarii de soare de la Lensa?
Ce pierzi daca nu porti ochelari de soare de la Lensa?
Tips & tricks:
Este recomandat ca forma ramei sa se potriveasca fizionomiei tale;
Indicat este ca rama aleasa sa se incadreze dimensiunilor chipului tau.
Desi nu este un criteriu de baza, culoarea ramei armonizeaza stilul tau vestimentar dar si personalitatea ta.
Curatarea ochelarilor este foarte simpla si se poate face in doar 2 pasi:
in 1897, Guccio Gucci lucra ca bellboy in faimosul hotel Savoy din Londra. Legenda spune ca valizele si cuferele luxoase ale aristocratilor care se cazau la hotel l-au inspirat sa-si creeze propria companie. Asa s-ar fi nascut Gucci, brandul asociat cu luxul si viata buna, din care a si imprumutat calaretul, logoul marcii.
Primele magazine s-au deschis in Florenta, unde a fost fondata compania. in 1935, cand Liga Natiunilor a impus un embargo comercial asupra Italiei, pielea a devenit rara, fortandu-l pe Guccio sa introduca in compozitia produselor si alte tesaturi, precum rafia, rachita, lemnul, inul sau iuta. Tot atunci a fost creat motivul rombi, semnatura Gucci. in 1937, Gucci si-a lansat gentile de mana si primele valize de succes ale marcii.
Guccio Gucci a murit la 72 de ani, la 15 zile dupa deschiderea magazinului din New York. Logoul casei a devenit marca inregistrata in 1955. La inceputul anilor ’60, sigla GG a fost aplicata pe panza si folosita pentru genti, articole din piele, bagaje si primele piese vestimentare.
Geanta purtata de Jacqueline Kennedy a fost redenumita Jackie si avea sa fie relansata in 1999 in multe culori si variatii la mare succes, deschizand epoca gentii Gucci „It”.
Imprimeul esarfa Flora conceput pentru Printesa Grace de Monaco in 1966, a devenit iconic pentru Gucci, revizuit de directorii de creatie Frida Giannini si, cel mai recent, de Alessandro Michele in colectia sa Aria.
La mijlocul anilor '90, colectiile Tom Ford au stabilit stilul elegant, sexy si modern al look-ului casei si l-au consacrat ca un brand dedicat glamour-ului de seara, atragand celebrii de la Hollywood. in anii 2010, Gucci a devenit un brand iconic „geek-chic”. in mai putin de trei ani, a cumparat Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Stella McCartney, Boucheron si Bedat.
intre accesoriile lansate de brand, cea mai recenta gama de rame optice si ochelari de soare sustine viziunea creativa Gucci. imbinand alura retro si sofisticarea moderna, noua colectie de ochelari este invaluita intr-o dispozitie misterioasa, avand-o ca imagine de brand pe Billie Eilish. Reinterpretand estetica atemporala a Casei, noile rame reflecta perfect atmosfera cinematografica a campaniei. De la modelele ochi de pisica la ramele patrate, selectia Gucci de ochelari de soare si rame optice pentru femei reprezinta o interpretare moderna a stilurilor retro. Aviator sau oversize, selectia de ochelari Gucci prezinta un amestec eclectic de forme in rame din metal sau acetat.
Victoria Beckham, James Franco, Salma Hayek sunt doar cateva dintre celebritatile care nu se despart aproape niciodata de ochelarii Gucci.
Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile de pe Lensa.ro au caracter informativ, iar nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Accesoriile expuse in fotografii sau materiale video sunt cu titlu de prezentare, iar acestea pot sa difere in functie de sezonalitate.
Acest produs poate fi achizitionat folosind 27699 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Cod produs: #209974 | Cod producator: Gucci GG1269S-001
Ai cumparat sau primit acest produs?
Spune si altora parerea ta.