Ce castigi cu ramele de vedere de la Lensa?
Ce pierzi daca nu porti rame de vedere de la Lensa?
Ultra Blue -protectie zilnica impotriva luminii albastre
CE ESTE LUMINA ALBASTRA?
Desi este un fenomen natural, fiind prezenta in spectrul vizibil si ajutandu-ne sa ne pastram vitalitatea pe parcursul zilei, cantitati in exces de lumina albastra pot cauza oboseala vizuala, vedere neclara, iritatii ale ochilor si chiar dureri de cap. Dispozitivele digitale cu ecrane LCD si LED (computerul, televizorul, tableta, telefonul) emit un spectru vizibil dezechilibrat, cu intensitati ridicate ale luminii albastre, cunoscuta si ca Lumina Vizibila de Energie Inalta (HEV).
CARACTERISTICI TRATAMENT
► neutralizeaza lumina albastra, prevenind oboseala şi durerile de ochi cauzate de expunere indelungata;
► reduce reflexiile şi confera contrast optim in condiţii de iluminare artificiala;
► are o rezistenţa imbunataţita la zgarieturi, prelungind astfel durata de viaţa a lentilelor;
► are puternice proprietaţi hidrofobice şi oleofobice;
► are reflexie albastra pe suprafaţa lentilei;
► are o culoare reziduala uşor galbuie, vizibila atunci cand lentila este aşezata pe o suprafaţa alba.
Lentila modifica usor nuanta culorilor percepute.
Tips & tricks:
Este recomandat ca forma ramei sa se potriveasca fizionomiei tale;
Indicat este ca rama aleasa sa se incadreze dimensiunilor chipului tau.
Desi nu este un criteriu de baza, culoarea ramei armonizeaza stilul tau vestimentar dar si personalitatea ta.
Curatarea ochelarilor este foarte simpla si se poate face in doar 2 pasi:
Tom Ford si-a parasit pozitia de director de creatie la Gucci in 2004 si si-a fondat propria eticheta eponima in aprilie 2005. Conceptul de brand de vanzare cu amanuntul Tom Ford, descris ca fiind primul adevarat brand de lux al secolului 21, a inceput in 2004 ca o afacere intre Ford si partenerul sau de afaceri Domenico de Sole, odata cu lansarea unei linii de produse cosmetice. In acelasi an, Ford si-a anuntat parteneriatul cu Marcolin Group pentru a produce si distribui rame optice si ochelari de soare. In 2005, a lansat colectia de cosmetice Tom Ford Estée Lauder.
tomford.com a fost lansat in octombrie 2006, initial oferind doar descrieri ale produselor marcii si ulterior gazduind un magazin online.
In aprilie 2007, primul magazin emblematic Tom Ford detinut direct a fost deschis la 845 Madison Avenue din New York City.
In septembrie 2010, Ford a debutat cu colectia de prêt-a-porter pentru femei a brandului sau la magazinul sau din Madison Avenue. La eveniment au participat modele celebre precum Beyoncé, Julianne Moore, Lauren Hutton, Daphne Guinness si Rita Wilson.
Colectia optica si de ochelari de soare Tom Ford este alcatuita din modele fabricate din combinatii fine de acetat si metal, cu forme inspirate din anii '50 si '70 si elemente indraznete. Noua linie prezinta detalii si concepte iconice, precum logo-ul metalic „T” de pe cadru, celebrul simbol infinit, dar si designuri bestseller in palete noi de culori, care reflecta ultimele tendinte din lumea modei.
Noile stiluri Tom Ford sunt inspirate de doua concepte: minimalismul rafinat, concentrat pe modele esentiale, forme atemporale si materiale premium si combinatiile pretioase, ce ofera amestecuri unice de acetat si metal, inovatie tehnologica si designuri neasteptate. Colectia optica include modele de rame care imita stilurile ochelarilor de soare, prin apelul la formele si detaliile similare, dar si la eleganta eterna a marcii.
Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile de pe Lensa.ro au caracter informativ, iar nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Accesoriile expuse in fotografii sau materiale video sunt cu titlu de prezentare, iar acestea pot sa difere in functie de sezonalitate.
Acest produs poate fi achizitionat folosind 17244 puncte de fidelitate. Vezi detalii.
Cod produs: #181318 | Cod producator: Tom Ford FT5812B-001-53
Ai cumparat sau primit acest produs?
Spune si altora parerea ta.