Programare consultatii gratuite: 021 9304 📞
Surpriza zilei: doar azi ai 40% reducere la ochelarii de soare pentru copii. COD: 40KIDS
Lensa SafePack este un serviciu de extragarantie oferit de catre Tensa Art. Design S.A. persoană juridică română, cu sediul Sat Chiajna, Comuna Chiajna, Str. Păcii, Nr. 22, Etaj, Ap. Camera 1, Județ Ilfov in conditiile detaliate mai jos.
Lensa SafePack este un Serviciu de extragarantie pus la dispozitia clientilor Lensa si ce poate fi achizitionat optional impreuna cu produsul la momentul cumpararii sau retroactiv in termen de 15 zile de la aceasta data, contra cost si care pe parcursul valabilitatii ofera utilizatorului urmatoarele beneficii:
La ce te ajuta extragarantia?
Acest serviciu asigura extinderea acoperirii garantiei si protejeaza beneficiarul de complicatiile uzuale ale procesului de trimitere produs in service, validare conditii garantie oferite de producator si predare/preluare produs, oferind posibilitatea de evaluare conditii garantie in magazin, preluarea produsului in oricare din magazinele sale, trimiterea si preluarea de la producator precum si predarea catre beneficiar in magazinul unde a fost preluat.
Cum functioneza extragarantia?
Serviciul poate fi achizitionat de orice fel de beneficiar, fie el persoana fizica sau juridica, care a achizitionat un produs din categoria ce face obiectul extragarantiei din unul din magazinele Lensa de pe teritoriul Romaniei.
Produsele pentru care se ofera acest serviciu sunt ochelarii de vedere (definite ca ansamblu de rama si lentile achizitionate de la si montate de Lensa) precum si ochelari de soare.
In contextul in care producatorii in general au 1 singur reprezentant de service in orasele principale, Lensa ofera posibilitatea predarii produselor si evaluarii lor in oricare din magazinele sale (82 magazine cu acoperire nationala) din Romania, urmand sa realizeze toate formalitati ulterioare de inlocuire a produsului de catre producator in termenul stabilit prin conditiile extragarantiei, in caz contrar urmand sa înlocuiască produsul (caz in care produsul returnat din service producator va reveni Lensa) ori sa achite contravaloarea acestuia.
Serviciul functioneaza in urmatorul mod:
De retinut:
Cum cumpar acest serviciu?
TERMENI ȘI CONDIȚII DE ACORDARE A GARANȚIEI EXTINSE:
Garanția extinsă asigură extinderea perioadei de garanție standard a produselor oferită de producători, cu unul până la patru ani în funcție de serviciul achiziționat. Serviciul de Garanție extinsă este asigurat de către Tensa Art Design si/sau unitatile service ale producatorilor (unde este aplicabil) în zilele lucrătoare. Produsul poate fi predat în orice punct de lucru din rețeaua de magazine Lensa - Reteaua de showroomuri Lensa - Vezi lista de magazine. Durata remedierii produselor este de maxim 15 zile calendaristice, calculate din momentul predării produselor in magazinele Lensa. Costul transportului produselor intre unitatea de primire si service/atelier este in sarcina Lensa pe durata de valabilitate a extragarantiei. Produsele se vor identifica în certificatul de extragarantie prin urmatoarele elemente (daca sunt aplicabile): 1. denumirea comerciala 2. a codul EAN 3. Seria.
Extragarantia este valabila pe perioada mentionata in certificat, respectiv 1 sau 2 ani de la data achizitiei produsului. Garanția extinsă se acordă doar pentru defecțiunile fizice ale produslui ce il fac impropriu utilizarii și nu include operațiunile de natura estetica, de igienizare, etc. Obiectul garantiei extinse nu il pot face decat ochelarii de vedere (rame si lentile montate) achizitionate si montate de Lensa. In garantia extinsa nu sunt incluse accesoriile ce insotesc produsul – toc, laveta, lant, etc – si aceasta nu acopera daunele intentionate/cauzate de utilizator, furtul sau distrugerea.
În situația în care reparația produsului nu este posibilă, ca urmare a constatării tehnicianului Lensa, unitatea vânzătoare inlocui produsul cu unul identic/similar sau va restitui valoarea achitată inițial de către beneficiar pentru a achiziționa produsul (exceptând valorile eventualelor taxe de transport sau altor servicii asociate).
Obligațiile cumpărătorului: folosirea produselor conform destinatiei acestora; Respectarea instrucțiunilor de utilizare ale produselor; sa nu intervina asupra produsului (strans suruburi, lipit lentile, etc); păstrarea documentației, accesoriilor și a ambalajului primite odată cu produsul, pe toată durata perioada extragaranției. Pentru a putea beneficia de garanția extinsă, este obligatorie prezentarea prezentului certificat de garanție extinsă însoțit de factura de achiziție (copie)/bonul fiscal al produsului. Poate fi necesar ca produsul să fie însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat. In cazul lentilelor de vedere este obligatorie prezentarea plicurilor in care acestea au venit si in baza carora sunt identificate. Recomandăm ca produsul să fie predat în ambalajul original, pentru a asigura integritatea produsului în cazul transportului. Garanția extinsă este valabilă doar pe teritoriul României. Prin achiziționarea serviciului de Garanție extinsă beneficiarul declară ca a luat la cunoștință și este de acord cu prezentele condiții de acordare a acesteia.
Lensa.ro utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului Lensa.ro si a anunturilor pe care le afiseaza, pentru a dezvolta functii noi social media si pentru a analiza traficul website-ului. De asemenea, Lensa.ro ofera aceste date partenerilor sai (retele sociale, de analiza a infromatiilor, de publicitate) care le pot combina cu alte informatii obtinute de ei direct sau indirect. In sectiunea Politica de cookies aflati mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre retragerea acordului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.