inchide

Safepack - Lensa.ro

 

 

Lensa SafePack este un serviciu de extragarantie oferit de catre Tensa Art. Design S.A. persoană juridică română, cu sediul Sat Chiajna, Comuna Chiajna, Str. Păcii, Nr. 22, Etaj, Ap. Camera 1, Județ Ilfov in conditiile detaliate mai jos.

Lensa SafePack este un Serviciu de extragarantie pus la dispozitia clientilor Lensa si ce poate fi achizitionat optional impreuna cu produsul la momentul cumpararii sau retroactiv in termen de 15 zile de la aceasta data, contra cost si care pe parcursul valabilitatii ofera utilizatorului urmatoarele beneficii:

  • Remedierea defectelor produsului;
  • Preluarea sarcinii beneficiarului de comunicare cu producatorul
  • Efectuarea tuturor demersurilor de preluare, trimitere in service/atelier, preluare din service/atelier a produselor ce fac obiectul asigurarii
  • Transportul produsului defect de la unitatea de preluare Lensa la unitatea de service/atelier si retur;
  • Inlocuirea produsului in cazul in care nu se poate remedia defectul, in conditiile definite de prezentul document;

 

La ce te ajuta extragarantia?

Acest serviciu asigura extinderea acoperirii garantiei si protejeaza beneficiarul de complicatiile uzuale ale procesului de trimitere produs in service, validare conditii garantie oferite de producator si predare/preluare produs, oferind posibilitatea de evaluare conditii garantie in magazin, preluarea produsului in oricare din magazinele sale, trimiterea si preluarea de la producator precum si predarea catre beneficiar in magazinul unde a fost preluat.

Cum functioneza extragarantia?

Serviciul poate fi achizitionat de orice fel de beneficiar, fie el persoana fizica sau juridica, care a achizitionat un produs din categoria ce face obiectul extragarantiei din unul din magazinele Lensa de pe teritoriul Romaniei.

Produsele pentru care se ofera acest serviciu sunt ochelarii de vedere (definite ca ansamblu de rama si lentile achizitionate de la si montate de Lensa) precum si ochelari de soare.

 In contextul in care producatorii in general au 1 singur reprezentant de service in orasele principale, Lensa ofera posibilitatea predarii produselor si evaluarii lor in oricare din magazinele sale (82 magazine cu acoperire nationala) din Romania, urmand sa realizeze toate formalitati ulterioare de inlocuire a produsului de catre producator in termenul stabilit prin conditiile extragarantiei, in caz contrar urmand sa înlocuiască produsul (caz in care produsul returnat din service producator va reveni Lensa) ori sa achite contravaloarea acestuia. 

Serviciul functioneaza in urmatorul mod:

  1. Beneficiarul achizitioneaza produsul eligibil impreuna cu serviciul de extragarantie
  2. In cazul unui defect beneficiarul se prezinta cu produsul si cu actele necesare, astfel cum sunt enumerate mai jos, in orice magazin fizic Lensa
  3. Produsul este evaluat si, daca este cazul, se preia de catre reprezentantii Lensa din unitatea respectiva
  4. Produsul se trimite in service/atelier
  5. In termen de 15 zile de la primirea produsului, beneficiarul are dreptul de a se prezenta in magazinul unde a predat produsul pentru a il ridica sau, dupa caz (i) a primi un alt produs identic, nou (ii) daca punctul anterior nu este posibil va primi un produs similar ca valoare/pozitionare/brand sau (iii) daca punctele anterioare nu sunt posibile, va primi contravaloarea produsului (exceptand valorile eventualelor taxe de transport sau altor servicii asociate)

 

De retinut:

 

  • La expedierea produsului prin curier beneficiarul va ambala produsul in ambalajul original sau in alt ambalaj care sa transmita transportul in siguranta.
  • Orice modificare pe certificatul de garantie ori extragarantie duce la anularea documentului si pierderea extragarantiei.
  • Produsul reparat va beneficia de perioada de garantie ramasa pana la expirarea acesteia raportat la data achizitionarii produsului.
  • Garantia extinsa achizitionata ulterior produsului va avea durata redusa cu numarul de zile scurs intre data achizitiei produsului si data contractarii serviciului de garantie extinsa

 

Cum cumpar acest serviciu?

 

  • La momentul cumpararii produsului din magazinul Lensa indicati referendului de vanzari ca doriti achizitionarea serviciului
  • Serviciul va figura pe documentul fiscal (bon fiscal sau factura) si va fi achitat pe loc, odata cu produsul
  • In masura in care se opteaza pentru achizitionarea serviciului la momentul plasarii comenzii in cazul ochelarilor cu termen de livrare diferit, extragarantia va incepe sa curga de la data primirii ochelarilor si achitarii integrale a pretului.
  • In termen de 15 zile de la data cumpararii produsului indiferent de mediul de achizitie (online sau offline), serviciul poate fi contractat achitand contravaloarea acestuia la casa de marcat a oricarui magazin fizic Lensa.

 

  • Extragarantia este valabila doar insotita de urmatoarele documente in original: documentul de achizitie al produsului, certificatul de garantie – daca a fost eliberat, documentul de achizitie al serviciului de extragarantie, certificatul de extragarantie completat precum si plicurile aferente lentilelor de vedere, astfel cum au fost predate de Lensa la momentul vanzarii produselor.
  • In cazul in care utilizatorul sau o terta persoana au intervenit asupra ochelarilor extragarantia se invalideaza

 

 

TERMENI ȘI CONDIȚII DE ACORDARE A GARANȚIEI EXTINSE:

 

Garanția extinsă asigură extinderea perioadei de garanție standard a produselor oferită de producători, cu unul până la patru ani în funcție de serviciul achiziționat. Serviciul de Garanție extinsă este asigurat de către Tensa Art Design si/sau unitatile service ale producatorilor (unde este aplicabil) în zilele lucrătoare. Produsul poate fi predat în orice punct de lucru din rețeaua de magazine Lensa - Reteaua de showroomuri Lensa - Vezi lista de magazine. Durata remedierii produselor este de maxim 15 zile calendaristice, calculate din momentul predării produselor in magazinele Lensa. Costul transportului produselor intre unitatea de primire si service/atelier este in sarcina Lensa pe durata de valabilitate a extragarantiei. Produsele se vor identifica în certificatul de extragarantie prin urmatoarele elemente (daca sunt aplicabile): 1. denumirea comerciala 2. a codul EAN 3. Seria.

Extragarantia este valabila pe perioada mentionata in certificat, respectiv 1 sau 2 ani de la data achizitiei produsului. Garanția extinsă se acordă doar pentru defecțiunile fizice ale produslui ce il fac impropriu utilizarii și nu include operațiunile de natura estetica, de igienizare, etc. Obiectul garantiei extinse nu il pot face decat ochelarii de vedere (rame si lentile montate) achizitionate si montate de Lensa. In garantia extinsa nu sunt incluse accesoriile ce insotesc produsul – toc, laveta, lant, etc – si aceasta nu acopera daunele intentionate/cauzate de utilizator, furtul sau distrugerea.

În situația în care reparația produsului nu este posibilă, ca urmare a constatării tehnicianului Lensa, unitatea vânzătoare inlocui produsul cu unul identic/similar sau va restitui valoarea achitată inițial de către beneficiar pentru a achiziționa produsul (exceptând valorile eventualelor taxe de transport sau altor servicii asociate).

Obligațiile cumpărătorului: folosirea produselor conform destinatiei acestora; Respectarea instrucțiunilor de utilizare ale produselor; sa nu intervina asupra produsului (strans suruburi, lipit lentile, etc); păstrarea documentației, accesoriilor și a ambalajului primite odată cu produsul, pe toată durata perioada extragaranției. Pentru a putea beneficia de garanția extinsă, este obligatorie prezentarea prezentului certificat de garanție extinsă însoțit de factura de achiziție (copie)/bonul fiscal al produsului. Poate fi necesar ca produsul să fie însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat. In cazul lentilelor de vedere este obligatorie prezentarea plicurilor in care acestea au venit si in  baza carora sunt identificate. Recomandăm ca produsul să fie predat în ambalajul original, pentru a asigura integritatea produsului în cazul transportului. Garanția extinsă este valabilă doar pe teritoriul României. Prin achiziționarea serviciului de Garanție extinsă beneficiarul declară ca a luat la cunoștință și este de acord cu prezentele condiții de acordare a acesteia.

 

Cosul tau este gol!