Cariere Lensa

Lensa este un business 100% românesc, născut să facă diferența. De-a lungul celor 8 ani de existență, expansiunea Lensa a fost și este una uriașă. Lensa este o companie premiată în repetate rânduri pentru excelență și numără o rețea națională de magazine la standarde internaționale, cel mai mare showroom de optică din Europa, sute de mii de consultații gratuite și milioane de clienți mulțumiți.

Dincolo de cifre, am îmbrățișat poziția de lider și toate responsabilitățile cu care vine această poziție onorabilă.

FOARTE T A R E !


Pentru noi, T A R E înseamnă mai mult.
T A R E este esența valorilor după care ne ghidăm în tot ceea ce facem zi după zi, ca organizație. Cu Ambiție, rămânem dedicați misiunii noastre de a îmbunătăți calitatea vieții românilor, oferind în mod Transparent și Responsabil soluții reale, complete și sigure de testare, prevenție și corecție a problemelor de vedere, fiind o echipă Echipă, ca o formă de respect și devotament față de cei care în repetate rânduri ne-au ales și continuă să o facă.


Suntem aici datorită valorilor noastre, dar mai ales datorită oamenilor care au ales să le ducă mai departe. Oamenii de la Lensa sunt cei care fac diferența și cei care care schimbă jocul. Fiecare rol din cadrul companiei are puterea de a schimba lumea și felul în care poate fi văzută aceasta, contribuind la împlinirea unui scop comun mult mai măreț decât cel individual.
Să lucrezi la Lensa este cu adevărat T A R E. Imaginează-ți: un loc în care te simți inspirat, evoluezi și faci lucruri care au impact, în timp ce lucrezi. Bun venit la Lensa!
Sună bine? Găsește cel mai TARE job pentru tine. Iată ce poziții avem deschise în acest moment și ce presupune fiecare rol în cadrul Lensa. Dacă nu ai găsit ce căutai, trimite-ne CV-ul tău pe [email protected] și hai să povestim despre cât de tare ar fi să ni te alături.

Poziții deschise:

  • Consilier Vanzari - Bucuresti
  • Optometrist - Bucuresti
  • Consilier Vanzari - Sibiu
  • Optometrist - Sibiu
  • Consilier Vanzari - Targu Mures
  • Optometrist - Targu Mures
  • Optometrist - Bucuresti



Consultații, consultații, consultații!
Da, în cabinetele optometrice Lensa un Optometrist face fix ce îi spune și numele. Fluxurile noastre sunt bine delimitate, astfel încât focusul lui este întotdeauna consultațiile de optometrie.

Și pentru că lucrăm doar cu specialiști, optometriști autorizați, acestea sunt persoanele care plasează și comenzile de lentile la furnizori. Totul prin platforma noastră automatizată.

Optometriștii Lensa nu consiliază clienții în alegerea ramelor, nu încasează la casa de marcat, nu aranjează marfa la raft, ci sunt experții noștri în prescripții de dioptrii.

Lucrează cu aparatură de înaltă calitate, au propriul cabinet și bineînțeles sunt recompensați pe baza performanțelor lor!

Dacă ești un optometrist licențiat și cauți un loc în care să practici efectiv ceea ce ti-ai ales drept meserie, atunci Lensa este pentru tine!

Suntem mereu în căutare de talente, așa că scrie-ne la [email protected]

Vezi ce spun colegii noștri:




"Oportunitatea de a lucra în echipa Lensa îmi oferă multe satisfacții și posibilități de evoluție profesională. Plăcerea de a empatiza și de a interacționa cu oamenii, în dorința de a-i ajuta în cadrul consultațiilor oferite, este motivată de feedback-ul pozitiv al clienților Lensa.”

Luminita, Optometrist


“Ce înseamnă sa fii optometrist la Lensa? Înseamnă că zilnic zeci de oameni vor părăsi cabinetul cu zâmbetul pe buze și cu o soluție la problema lor vizuală. Înseamnă ca vei lucra cu aparatură performantă de diagnosticare și corecție optică, pentru a stabili și recomanda cele mai bune soluții optice pentru pacienți. Vei lucra cu o echipă orientată spre succes, performanță, comunicare și drive constant de a găsi cea mai bună și individualizată soluție pentru fiecare pacient.”

Adina, Optometrist


“La Lensa mi s-a oferit șansa de a crește profesional alături de o echipă tânără și dornică de muncă, într-o atmosfera plăcută. Pentru mine este jobul ideal deoarece în permanență am de învățat, ceea ce mă provoacă să îmi depășesc propriile limite. Îmi place să interactionez cu pacienții, să îi ajut să înțeleagă ce sunt viciile de refracție, de ce este important să purtăm ochelari și să îi ajut să aleagă varianta optimă pentru ei."

Roxana, Optometrist



Consiliază clienții din magazin, plasează comenzi, reprezintă imaginea Lensa.
Consilierii noștri de vânzări sunt cel mai bine pregătiți din industrie. Formăm echipe din oameni cu experiență în optică care pot oferi cele mai bune sfaturi în materie de lentile și rame.

Aceștia sunt mereu joviali, gata să sprijine fiecare client și experți în cataloagele pe care le avem în showroom. Au răbdarea necesară să consilieze clienții până când aceștia sunt mulțumiți, dar și abilitatea de a plasa instant comanda potrivită fiecăruia.

Consilierii noștri beneficiază de traininguri externe cu toți furnizorii prezenți în România și beneficiază și de programe de training intern cu experții noștri.

Suntem mereu in cautare de talente asa ca scrie-ne la [email protected]

Vezi ce spun colegii noștri:




"Lensa mi-a oferit posibilitatea să mă dezvolt profesional. Îmi place să fac parte dintr-o echipă dinamică. Mă motivează plăcerea de a interacționa cu oamenii și dorința de a le oferi cele mai bune variante în orice alegere.”

Alexandra , consilier vânzări


"La Lensa am oportunitatea de a lucra într-un mediu relaxant și inovator. Am pornit de pe poziția de front desk officer și mi-a fost oferită posibilitatea de asimilare și consolidare a cunoștințelor în domeniu și de avansare rapidă.”

Elena , consilier vânzări


“Funcția de Consilier la Lensa este potrivită tuturor celor cărora le place să comunice cu oamenii. Zilnic întâlnim pacienți care au cerințe diverse și trebuie să le acordăm toată atenția necesară. Fluxul de cunoștințe este unul continuu, învățăm zilnic datorită situațiilor întâmpinate. Clientul trebuie să plece de la noi din magazin mulțumit și cu toate informațiile necesare.”

Adina, consilier vânzări



Avem grijă de fiecare client în parte!
Colegii noștri oferă răspunsuri atât în scris (via e-mail, chat, Facebook, Instagram), cât și la telefon pentru orice întrebare, curiozitate sau nelămurire au clienții noștri. Departamentul Customer Care este împărțit în trei echipe:

Relații cu clienții în scris
În această echipă se strâng toate solicitările scrise sosite de la clienții sau fanii noștri. Colegii noștri se asigură că nimeni nu rămâne fără răspuns și oferă toate detaliile solicitate.
Ce îți trebuie ca să fii parte din această echipă:
- Abilități bune de redactare în scris;
- Creativitate și răbdare;
- Spirit de echipă și umor :).

Call Center Inbound
Colegii de la Call Center Inbound sunt pregătiți intensiv pentru a putea răspunde oricărui tip de solicitări: de la informări despre situația comenzilor și până la consiliere în vederea plasării unei comenzi.

Ce îți trebuie ca să fii parte din aceasta echipă:
- Excelente abilități de comunicare;
- Plăcere în a discuta cu diverse tipologii umane;
- Spirit de echipă și umor :).

Call Center Outbound
Colegii de la Call Center Outbound se ocupă de confirmarea tuturor programărilor la consultații de optometrie. În plus, aceștia se asigură că toți clienții care au achiziționat lentile de vedere s-au acomodat cu acestea și cer constant feedback de la ei.

Ce îți trebuie ca să fii parte din această echipă:
- Excelente abilități de comunicare;
- Plăcere în a discuta cu diverse tipologii umane;
- Spirit de echipă și umor :).


Suntem mereu în căutare de talente, așa că scrie-ne la [email protected] Vezi ce spun colegii noștri:




"Salut, Eu sunt Sam si te invit sa vezi Lensa prin ochii mei.Lensa nu este doar o companie ci este o familie, iar atunci cand esti primit sa faci parte din aceasta familie intalnesti oameni tineri , veseli, entuziasti si dedicati. Un colectiv tanar dar foarte competent care iese in fata si dovedeste ca se poate, intrucat fiecare membru este inspirat, motivat si ghidat de aceleasi principii si idealuri.”

Samuel - Team Leader Telesales


“Acum 4 ani am pășit cu încredere și energie în activitatea de call center, ca operator în relația cu clienții, iar după ceva vreme am spus DA-ul ce avea să contureze primele direcții în care voiam să merg. După 3 ani și jumătate ca operator, colegii, în frunte cu liderul echipei și directorul departamentului, au fost cei care m-au propulsat ca trainer al întregului departament Customer Care.

Lensa a fost mai mult decât o oportunitate de a mă bucura în CV-ul personal de reputația unei companii serioase și de premisele unei cariere solide, pline de beneficii. Lensa este despre apartenența la o comunitate energică de colegi care au în comun forța, spiritul social, privirea înainte și mai ales, faptul că te poți baza pe ei.

Recomand oricui, pentru că pe lângă condițiile de muncă și salariu, Lensa reprezintă un avantaj în dezvoltarea omului pe toate planurile.”


Valentina - Trainer Comunicare și Relații cu clienții


“Lucrez la Lensa de 3 luni și îmi place modul nostru de lucru cu clienții, mi se oferă siguranța și încrederea că nu sunt singură, că am în spate oameni care mă susțin în orice situație. Când am venit la Lensa m-a tentat ideea de companie mare și serioasă, acum că am cunoscut și oamenii din spatele companiei, cred cu tărie că am luat cea mai bună decizie. Am descoperit un colectiv minunat și am ocazia să mă dezvolt profesional și personal.”

Nicoleta – Operator call center