Dincolo de cifre, am îmbrățișat poziția de lider și toate responsabilitățile cu care vine această poziție onorabilă.
Da, în cabinetele optometrice Lensa, un Optometrist face fix ce îi spune numele. Fluxurile noastre sunt bine delimitate, astfel încât focusul lui este întotdeauna asupra consultațiilor de optometrie.
Și pentru că lucrăm doar cu specialiști, optometriști autorizați, ei sunt și cei care plasează și comenzile de lentile la furnizori, totul prin platforma noastră automatizată.
Optometriștii Lensa nu consiliază clienții în alegerea ramelor, nu încasează la casa de marcat, nu aranjează marfa la raft, ci sunt experții noștri în prescripții de dioptrii.
Lucrează cu aparatură de înaltă calitate, au propriul cabinet și, bineînțeles, sunt recompensați pe baza performanțelor lor.
Dacă ești un optometrist licențiat și cauți un loc în care să practici efectiv meseria pe care ți-ai ales-o, Lensa este pentru tine!
Suntem mereu în căutare de talente, așa că scrie-ne la [email protected]
Vezi ce spun colegii noștri:
Consilierii noștri de vânzări sunt cel mai bine pregătiți din industrie. Formăm echipe din oameni cu experiență în domeniu, care pot oferi cele mai bune sfaturi în materie de lentile și rame.
Sunt mereu joviali, gata să sprijine fiecare client și experți în cataloagele pe care le avem în showroom. Au răbdarea necesară să consilieze clienții până când sunt mulțumiți și eficiența necesară să plaseze instant comanda potrivită fiecăruia.
Consilierii noștri beneficiază de traininguri externe cu furnizori de top din România, dar și de programe de training intern cu experții noștri.
Suntem mereu în căutare de talente, așa că scrie-ne la [email protected]“Lensa mi-a oferit posibilitatea să mă dezvolt profesional. Îmi place să fac parte dintr-o echipă dinamică. Mă motivează plăcerea de a interacționa cu oamenii și dorința de a le oferi cele mai bune variante în orice alegere.”
Alexandra, Consilier Vânzări
"La Lensa, am oportunitatea de a lucra într-un mediu relaxant și inovator. Am pornit de pe poziția de front desk officer și mi-a fost oferită posibilitatea de asimilare și consolidare a cunoștințelor în domeniu și de avansare rapidă.”
Elena, Consilier Vânzări
“Funcția de Consilier la Lensa este potrivită tuturor celor cărora le place să comunice cu oamenii. Zilnic întâlnim pacienți care au cerințe diverse și trebuie să le acordăm toată atenția necesară. Fluxul de cunoștințe este continuu, învățăm zilnic din diversele situații cu care ne confruntăm. Clientul trebuie să plece de la noi din magazin mulțumit și cu toate informațiile necesare.”
Adina, Consilier Vânzări
Avem grijă de fiecare client în parte.
Colegii noștri oferă răspunsuri atât în scris (via e-mail, chat, Facebook, Instagram), cât și la telefon pentru orice întrebare, curiozitate sau nelămurire au clienții noștri. Departamentul Customer Care este împărțit în trei echipe:
Relații cu clienții în scris
Aici se strâng toate mesajele scrise sosite de la clienții sau fanii noștri. Colegii noștri se asigură că nimeni nu rămâne fără răspuns și oferă toate detaliile solicitate.
Ce îți trebuie ca să fii parte din această echipă:
- Abilități bune de redactare în scris;
- Creativitate și răbdare;
- Spirit de echipă și umor :).
Call Center Inbound
Colegii de la Call Center Inbound sunt pregătiți intensiv să poată răspunde oricărui tip de solicitări, de la informări despre situația comenzilor, până la consiliere în vederea plasării unei comenzi.
Ce îți trebuie ca să fii parte din această echipă:
- Excelente abilități de comunicare;
- Plăcere în a discuta cu diverse tipologii umane;
- Spirit de echipă și umor :).
Call Center Outbound
Colegii de la Call Center Outbound se ocupă de confirmarea tuturor programărilor la consultații de optometrie. În plus, se asigură că toți clienții care au achiziționat lentile de vedere s-au acomodat cu ele și le cer constant feedback.
Ce îți trebuie ca să fii parte din această echipă:
- Excelente abilități de comunicare;
- Plăcere în a discuta cu diverse tipologii umane;
- Spirit de echipă și umor :).
Suntem mereu în căutare de talente, așa că scrie-ne la [email protected]
“Acum 4 ani, am pășit cu încredere și energie în activitatea de call center, ca operator în relația cu clienții, iar după ceva vreme am spus DA-ul ce avea să contureze primele direcții în care voiam să merg. După 3 ani și jumătate ca operator, colegii, în frunte cu liderul echipei și directorul departamentului, au fost cei care m-au propulsat ca trainer al întregului departament Customer Care.
Lensa a fost mai mult decât o oportunitate de a mă bucura în CV-ul personal de reputația unei companii serioase și de premisele unei cariere solide, pline de beneficii. Lensa este despre apartenența la o comunitate energică de colegi care au în comun forța, spiritul social, privirea înainte și mai ales, faptul că te poți baza pe ei.
Recomand oricui pentru că, pe lângă condițiile de muncă și salariu, Lensa reprezintă un avantaj în dezvoltarea pe toate planurile.”
Valentina – Trainer Comunicare și Relații cu Clienții
“Sunt la Lensa de câteva luni și îmi place modul nostru de lucru cu clienții, mi se oferă siguranța și încrederea că nu sunt singură, că am în spate oameni care mă susțin în orice situație. Când am venit la Lensa, m-a tentat ideea de companie mare și serioasă. Acum că am cunoscut și oamenii din spatele companiei, sunt convinsă că am luat cea mai bună decizie. Am descoperit un colectiv minunat și am ocazia să mă dezvolt profesional și personal.”
Nicoleta – Operator Call Center
În depozitul nostru cântă muzica toata ziua, iar mâinile colegilor noștri se mișcă fără încetare ca să primească marfa, să o stocheze în mod organizat și logic și să o ambaleze pentru transport.
Eficientizăm la maximum toate fluxurile de lucru, astfel încât clienții noștri să primească chiar și în 24h comanda plasată.
Nu exista săptămână care să treacă fără să rămânem după program la o bere, pentru că atmosfera e foarte tare în echipa noastră de logistică.
Suntem mereu în căutare de talente, așa că scrie-ne la [email protected]
Vezi ce spun colegii noștri:
"Îmi place să lucrez în Lensa deoarece suntem o adevărată echipă și toată lumea știe ce are de făcut.
Pentru mine, Lensa înseamnă echipă, dinamism și oportunități de dezvoltare.
În cadrul companiei, am reușit să-mi depășesc limitele și să mă distrez alături de o echipă tânără și frumoasă.
Sunt fericit să fiu aici, să am asemenea colegi, să am acces la toate beneficiile oferite și să fructific cât de mult se poate fiecare oportunitate de a mă dezvolta."
Boboc Iulian, Stock Controller
"Fac parte din echipa Lensa de 1 an, iar în această perioadă am reușit să mă dezvolt pe plan profesional și personal. Apreciez atât oportunitatea dezvoltării continue, cât și grupul cu care am reușit să facem lucruri deosebite.
Perioada petrecută alături de echipa Lensa m-a ajutat să îmi descopăr anumite aptitudini de care nu aveam cunoștință, precum și să îmi dezvolt și perfecționez skill-urile în domeniul în care activez.
Recomand cu căldură echipa noastră deoarece este un mediu propice pentru dezvoltare personală și profesională, unde eficiența, lucrurile bine făcute și buna dispoziție sunt la ele acasă!"