Dupa cum stim, istoria a avut mereu ceva mistic si boem in ea, ceva ce ne indeamna spre cercetarea ei. Atunci cand ne fascineaza un brand este important sa ne dorim sa faceam o calatorie in timp, pentru a intelege detaliile care au stat la baza formarii sale.

Imaginea brandului Hugo Boss a creat mereu asteptari, a conturat semnificatia produselor sale si motivele pentru care ele ies in evidenta, in comparatie cu cele ala competitorilor. Putini stiu insa ca stilul sau ar putea proveni din pacatul originar al firmei.

Sa intram in lumea povestii unuia dintre cele mai mari branduri din lume, cu peste 6.102 puncte de vanzare in 110 tari, insa cu o istorie nu tocmai roz. Denumirea brand-ului, devenita astazi un etalon al elegantei si rafinamentului a fost preluata din numele fondatorului ei neamt, Hugo Ferdinand Boss.

Simbol al curajului, dar si al pericolului, uniforma militara a fascinat si continua sa fascineze si astazi prin simbolistica sa. A influentat foarte multi designeri, dar cea mai puternica legatura dintre stilul army si moda ramane cea dintre nazisti si brand-ul Hugo Boss.

Brandul a fost infiintat in anul 1924, iar in atelierele sale se confecționau doar uniforme pentru aparatorii legii si pentru postasi. Legaturile cu statul german, inca subred dupa Pacea de la Versailles n-au decurs tocmai cum spera marele fondator. Acesta s-a vazut nevoit destul de repede sa incerce sa-si salveze afacerea printr-o metoda ce, pe termen lung, avea sa il coste extrem de scump. Solutia cea mai simpla si rapida a fost implicarea in viata politica a vremii, trecand de partea celor puternici. Asa a ajuns compania Hugo Boss sa se infrateasca cu armata nazista.

Uniformele negre ale celor din Waffen SS si camasile maro ale trupelor paramilitare Sturmabteilung erau confecționate in mod integral de compania Hugo Boss. Pactul facut cu Hitler a fost semnat in anul 1928 si s-a dovedit profitabil pentru ambele tabere, pana la finalul celui de-al Doilea Razboi Mondial. Totul s-a naruit pentru marele fondator, imediat dupa capitularea Germaniei hitleriste, iar urmarile erau previzibile. Antreprenorul a fost obligat sa dea socoteala pentru toata perioada lui infloritoare sub protectia svasticii. Astfel, in 1946, Hugo a primit o serie de sanctiuni ce aveau sa-l duca la capat de drum: i s-a luat drepul la vot, i s-a interzis sa mai conduca afaceri si a fost amendat cu o suma uriasa. Din cauza necazurilor si a supararii, acesta s-a stins din viata in anul 1948.

Hugo Boss – un trecut uitat, privit cu incredere spre viitor

In ciuda scandalurilor in care a fost implicat, brandul a reusit sa supravietuiasca, iar dupa marele razboi, urmasii lui Hugo au incercat din rasputeri sa-si stearga imaginea patata din regimul hitlerist. In 1967, compania a fost preluata de nepotii fondatorului, Boss, Uve şi Jochen, care au largit orizonturile firmei si care au adus-o la succesul si la reputatia de azi.

De aproape un secol, casa de moda germana Hugo Boss s-a pozitionat foarte bine pe piata prin elemente vestimentare aparte, create cu atentie si rigurozitate, care imbina perfect eleganta cu ultimele tendinte ale momentului.

La capitolul ochelari, Hugo Boss isi demonstreaza inca o data abilitatile, reusind sa creeze un design unic, tipic marcii sale, imbinand materiale de calitate cu detalii fine, care scot in evidenta tinuta fiecarei persoane.

Pana in prezent, colectiile de ochelari Hugo Boss prezinta materiale cu tehnologie ridicata, atentie mare la detalii si elaboreaza modele din ce in ce mai atractive. De asemenea, fiecare pereche de ochelari de soare beneficiaza de lentile cu protectie UV400, fapt ce asigura confort si siguranta oricarui purtator.

Acest brand legendar este un fenomen al lumii modei, cunoscut pentru materiale de calitate superioara, design de precizie și distinctie. Materialele folosite (plastic, metal, acetat, otel inoxidabil) asigura o rezistenta ridicata, fermitate si functionalitate maxima, iar varietatea formelor (aviator, cat-eyes, rotunda, dreptunghiulara, clubmaster) iti confera un aer chic si remarcabil oricunde ai merge. Rezultatul ramelor de vedere si a ochelarilor de soare este intotdeauna uimitor, venind in intampinarea nevoilor unei clase premium de consumatori, aflate in permanenta cautare de nou.

Logo-ul Hugo Boss este gravat in partile laterale, dar este scris foarte discret, insa foarte evident pentru cunoscatorii care remarca imediat un brand de calitate, cu abilitatea de a ramane mereu in trend. La fel ca imbracamintea pe care o alegeti, ochelarii dumneavoastra sunt un exponent al atitudinii, al stilului si al gusturilor personale.

In concluzie, inca din 1924, Hugo Boss a reusit nu numai sa urmeze tendintele vremurilor, dar sa si porneasca noi trenduri! Calitatea produselor Hugo Boss, chiar daca vorbim despre articole vestimentare, parfumuri sau ochelari a ramas un factor foarte important in mentinerea si cresterea acestui brand.

Speram ca informatiile acestui articol v-au imbogatit cunostintele, iar daca sunteti un cumparator al acestui brand sau un doritor al cunoasterii lui, va invitam sa va uitati peste varietatea modelelor de ochelari de soare si rame de vedere puse la dispozitie de Lensa.ro.

Social media
Share.

About Author

Pentru inceput dorim sa iti multumim pentru interesul acordat blog-ului nostru. Lensa.ro este proprietate a S.C. Tensa Art Design S.R.L. Lensa.ro ajunge in 2015 cel mai mare magazin online de optica din Romania. Ti-ai dorit vreodata sa iti schimbi culoarea ochiilor fara nici un risc ? Daca da, atunci raspunsul pe care il cauti este chiar aici ( Lensa.ro ) . Suntem aici pentru a te ajuta sa faci alegerea potrivita. Pentru orice nelamurire nu ezita sa ne contactezi la numerele afisate de telefon ori email.

Leave A Reply